heij, olisiko täällä muita aloittamassa ensi syksynä haukiputaan ammattikoulussa? minä olen sinne hakemassa nyt kevällä, ja jännittää todellakin kun yksin olen sinne lähdössä asumaan ja ketään en sieltä tunne. olisi kiva jos löytyisi muitakin siellä olevia, tai tulevia, olisi mukava tutustua =)ja jakaa kokemuksia kyseisestä alasta olisi myös mukava =)
haukiputaalle ammattikouluun...
12
610
Vastaukset
- unisäde
minä ajattelin myös hakea sinne ammattikouluun..mille alalle olet hakemassa?minä haen pintakäsittely alalle...oletkos kaukaakin sinne muuttamassa asumaan?
- cherry_16
olen parturi-kampaaja linjalle hakemassa, ja täältä muhokselta, (oulusta 30km jonnekkin päin.) =) entäs sinä? oletko paikallisia vai aiotko muuttaa, vai linkulla kulkee vai mitä...?
- unisäde
cherry_16 kirjoitti:
olen parturi-kampaaja linjalle hakemassa, ja täältä muhokselta, (oulusta 30km jonnekkin päin.) =) entäs sinä? oletko paikallisia vai aiotko muuttaa, vai linkulla kulkee vai mitä...?
asun oulussa ja en ole vielä varma että aijonko hakea asuntolasta paikkaa...luultavasti haen koska linja-autolla täältä menee sinne niin kauhean kauan...haet vissiinkin peruskoulusta suoraan?
- cherry_16
unisäde kirjoitti:
asun oulussa ja en ole vielä varma että aijonko hakea asuntolasta paikkaa...luultavasti haen koska linja-autolla täältä menee sinne niin kauhean kauan...haet vissiinkin peruskoulusta suoraan?
juu peruskoulusta suoraan... niin sitä minäkin tässä mietin että kun pitää sitten herätä aina niin aikaisin linkkuun. jos ei asu samalla paikkakunalla missä koulu... =/ entäs sinä? montas vuotta olet?
- unisäde
cherry_16 kirjoitti:
juu peruskoulusta suoraan... niin sitä minäkin tässä mietin että kun pitää sitten herätä aina niin aikaisin linkkuun. jos ei asu samalla paikkakunalla missä koulu... =/ entäs sinä? montas vuotta olet?
Mä täytän parin kuukauden päästä 19..mutta aloitan kuitenkin opiskelut peruskoulu pohjalta kun en ole vielä suorittanut mitään tutkintoa...mulla on silleen et jos vaikka kahdeksalta alkaa koulu niin pitää jo lähteä 6.15 bussia odottamaan..ellen saa rahaa oman auton ostoa varten niin sitten sinne asutolaan yritän päästä :)
- cherry_16
unisäde kirjoitti:
Mä täytän parin kuukauden päästä 19..mutta aloitan kuitenkin opiskelut peruskoulu pohjalta kun en ole vielä suorittanut mitään tutkintoa...mulla on silleen et jos vaikka kahdeksalta alkaa koulu niin pitää jo lähteä 6.15 bussia odottamaan..ellen saa rahaa oman auton ostoa varten niin sitten sinne asutolaan yritän päästä :)
niin no voishan se olla hiukan inhottava nousta aamulla siinä viiden, puoli kuuden aikaan....=) varsinkaan kun minä en ainakaan ole mikään aamuvirkku=)
no onhan meillä sitten kyllä ikäeroakin, olen 16 niin... =) niin ja nimi oli tiina. =) - unisäde
cherry_16 kirjoitti:
niin no voishan se olla hiukan inhottava nousta aamulla siinä viiden, puoli kuuden aikaan....=) varsinkaan kun minä en ainakaan ole mikään aamuvirkku=)
no onhan meillä sitten kyllä ikäeroakin, olen 16 niin... =) niin ja nimi oli tiina. =)joo onhan meillä muutama vuosi ikäeroa..mun nimi on muuten Johanna...
- cherry_16
unisäde kirjoitti:
joo onhan meillä muutama vuosi ikäeroa..mun nimi on muuten Johanna...
juu. pitäisi vaan tuosta asuntola hommasta soittaa sinne jo aika aikaisin sitten että pääsee sinne....
cherry_16 kirjoitti:
juu. pitäisi vaan tuosta asuntola hommasta soittaa sinne jo aika aikaisin sitten että pääsee sinne....
sitten ku tulee ne paperit et on päässy sinne kouluun niin siellähän on mukana ne asuntolan hakupaperit...joten ei kai sitä tarvi ruveta soittelemaan sinne päin...
- cherry_16
unisäde kirjoitti:
sitten ku tulee ne paperit et on päässy sinne kouluun niin siellähän on mukana ne asuntolan hakupaperit...joten ei kai sitä tarvi ruveta soittelemaan sinne päin...
no sittenhän se on hyvä jos ne tulee siinä mukana...? ei tarvitsisi erikseen sinne soitella. =/ jännittää kyllä aika lailla että mitä siittä sitten tulee.
cherry_16 kirjoitti:
no sittenhän se on hyvä jos ne tulee siinä mukana...? ei tarvitsisi erikseen sinne soitella. =/ jännittää kyllä aika lailla että mitä siittä sitten tulee.
ai, et mitä siitä asumisesta tulee? Onhan se aika outo tilanne muuttaa asumaan samaan kämppään tuntemattomien ihmisten kanssa.. mutta kyllä niihin aikas nopeasti sitten tutustuu...
- cherry_16
unisäde kirjoitti:
ai, et mitä siitä asumisesta tulee? Onhan se aika outo tilanne muuttaa asumaan samaan kämppään tuntemattomien ihmisten kanssa.. mutta kyllä niihin aikas nopeasti sitten tutustuu...
juu, no toivottavasti. onkos sinulla kuvia muuten missään? entä meseä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495