Auton tyhjäkäynti

jeremias

..hei onks auton tyhjäkäynti kielletty
Tallinnassa tai Virossa yleensä?
Siis tarkoitan onko siinä joku aikaraja?

10

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • max 2 minuuttia.

      • jeremias

        ...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
        Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....


      • tai ei
        jeremias kirjoitti:

        ...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
        Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....

        mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...


      • Meinaatko
        tai ei kirjoitti:

        mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...

        Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?


      • vode69
        Meinaatko kirjoitti:

        Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?

        Virossa on liikenneläkiin kirjattu 2 minuutin tyhjäkäyntiraja.


      • jeremias kirjoitti:

        ...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
        Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....

        et se max. sallittu aika on 2min,taajamissa ja asutusalueiia.


    • Poro Tallinnasta

      Liiklusseadus pykälä 52 momentti 5: "Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."

      • jeremias

        >"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."




        Toi vaikuttaa uskottavalta.
        Mutta siis taajamien
        ulkopuolella ei ole rajoitusta.


      • virossa
        jeremias kirjoitti:

        >"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."




        Toi vaikuttaa uskottavalta.
        Mutta siis taajamien
        ulkopuolella ei ole rajoitusta.

        Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.


      • jeremias
        virossa kirjoitti:

        Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.

        >>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."




        >Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.

        vielä kerran.... taajamissa ja huoltoasemilla saa
        käyttää 2minuuttia, muualla ei rajoitusta.
        Käsitinkö oikein?
        Asia on tärkeä, koska meillä on sellainen auto,
        että sitä joutuu käyttämään jonkin verran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe