..hei onks auton tyhjäkäynti kielletty
Tallinnassa tai Virossa yleensä?
Siis tarkoitan onko siinä joku aikaraja?
Auton tyhjäkäynti
10
1556
Vastaukset
max 2 minuuttia.
- jeremias
...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa.... - tai ei
jeremias kirjoitti:
...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...
- Meinaatko
tai ei kirjoitti:
mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...
Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?
- vode69
Meinaatko kirjoitti:
Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?
Virossa on liikenneläkiin kirjattu 2 minuutin tyhjäkäyntiraja.
jeremias kirjoitti:
...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....et se max. sallittu aika on 2min,taajamissa ja asutusalueiia.
- Poro Tallinnasta
Liiklusseadus pykälä 52 momentti 5: "Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
- jeremias
>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
Toi vaikuttaa uskottavalta.
Mutta siis taajamien
ulkopuolella ei ole rajoitusta. - virossa
jeremias kirjoitti:
>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
Toi vaikuttaa uskottavalta.
Mutta siis taajamien
ulkopuolella ei ole rajoitusta.Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
- jeremias
virossa kirjoitti:
Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
>>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
>Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
vielä kerran.... taajamissa ja huoltoasemilla saa
käyttää 2minuuttia, muualla ei rajoitusta.
Käsitinkö oikein?
Asia on tärkeä, koska meillä on sellainen auto,
että sitä joutuu käyttämään jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436