..hei onks auton tyhjäkäynti kielletty
Tallinnassa tai Virossa yleensä?
Siis tarkoitan onko siinä joku aikaraja?
Auton tyhjäkäynti
10
1515
Vastaukset
max 2 minuuttia.
- jeremias
...2 minuuttia? ootko varma? Tallinnassa vai koko maassa?
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa.... - tai ei
jeremias kirjoitti:
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...
- Meinaatko
tai ei kirjoitti:
mutta ihan samaa ilmakehää se tyhjäkäynti pilaa kuin täällä kotosuomessakin...
Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?
- vode69
Meinaatko kirjoitti:
Suomen laki on Virossa voimassa? ? ?
Virossa on liikenneläkiin kirjattu 2 minuutin tyhjäkäyntiraja.
jeremias kirjoitti:
Mä oon kuullu, et ei olis mitään rajaa....et se max. sallittu aika on 2min,taajamissa ja asutusalueiia.
- Poro Tallinnasta
Liiklusseadus pykälä 52 momentti 5: "Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
- jeremias
>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
Toi vaikuttaa uskottavalta.
Mutta siis taajamien
ulkopuolella ei ole rajoitusta. - virossa
jeremias kirjoitti:
>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
Toi vaikuttaa uskottavalta.
Mutta siis taajamien
ulkopuolella ei ole rajoitusta.Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
- jeremias
virossa kirjoitti:
Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
>>"Õuealal ja elamupiirkonnas ei või seisva sõiduki mootor töötada kauem kui kaks minutit."
>Tekstin mukaan taajamassa esim. huoltoasemalla on sallittu.
vielä kerran.... taajamissa ja huoltoasemilla saa
käyttää 2minuuttia, muualla ei rajoitusta.
Käsitinkö oikein?
Asia on tärkeä, koska meillä on sellainen auto,
että sitä joutuu käyttämään jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515263Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072303Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41155Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43954