Olen jumissa Call Of Duty 2 aavikkokentässä missä on alussa saksalaisten väijytys brittikolonnassa. Miten hitossa selviää siitä alussa. Strategianeuvoja kiitos? Tai sitten toimivat trainer koodit full versioon.
CoD 2. Apua tehtävään
Golem
3
438
Vastaukset
.. pysyä matalana. Ammu vain pari laukausta KIVÄÄRILLÄ ja vaihda äkkiä paikkaa vähän eriksi. Myös savukranut auttavat!
- Tapa..
Hyvä tapa on esim. käyttää Flack 88- ja MG42-aseita. Epäilen, että oot jo menny sen kentän, joka taitaa olla El Alameinin 2. kenttä.
- rokkis
Mene omalla puolessasi olevien autojen suojassa samalla ampuen vihuja kadun toisella puolella olevaan kadun leveykseen, josta voit niitata loput vihut päiviltä. Menin ite vaikeimmalla tasolla, mutta tää oli kyllä paha paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011165
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40870- 102858
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37844Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53579- 32570
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60553- 51511