Koska hiivalääkkeissä on eroja, kertokaa mulle se paras, että kipasen apteekista. Mikä parantaa varmasti? paljo hintaa?
Paras hiivalääke????
2
8163
Vastaukset
- Gee
Canesten on hyvä, hinta vaihtelee apteekeittain siinä 10 - 20 e välillä muistaakseni. Voidetta jos otat, tarkista että paketissa on asetin sitä varten. Mutta jokatapauksessa kannattaa hoitaa niin häpyhuulet kuin emätinkin. Kombinaatiopakkaus 1 puikko voide lienee paras. Ei kannata yrittää hoitaa kuukautisten aikana eikä ehkä ihan niiden päällekään, paras tulos tulee pari päivää mensujen loputtua. Seksistä kannattaa pidättäytyä ettei äijä "kaiva" hyviä lääkkeitä pihalle...
Gyno-Daktarin minulla valuu vain lakanoille yöllä ja Gyno-Trosyd aiheutti kerran palovamman kaltaisen yliherkkyysreaktion. Muita käsikaupan lääkkeitä ei sitten oikeastaan olekaan, paitsi Pimafucin-voide mutta sitä en ensisijaisesti suosittelisi jos "normaali" hiiva.- Ssssssss
Canesten ei sopinut minulle yhtään, tuli allerginen reaktio.
Gyno-Trosyd on hyväksi todettu ja Gyno-Daktarin on aika iso möllykkä ahtaa vehkeeseen, mutta kans hyväksi todettu, joten valinta on sinun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155