Missä voisi Helsingissä/pääkaupunkiseudulla viettää hääyötä? Muualla kuin hotellissa, jotain upeeta, luksusta, mitä kaikki eivät tee. Mihin menisi?
Hääyö pk-seudulla eri tavalla?
4
1632
Vastaukset
- ent. eelia-76
Me mentiin kotiin..?
- nojuu
No, kyllä mentiin mekin kotiin, mutta eiköhän aloittaja kysellyt jotakin "luksusta" ja epätavallista.
Toisaalta, enpä usko että tästä tuppukylästä mitään erikoisen luksusta tai epätavallista löytyykään... tietty jos tuntee jonkun jolla on luksusluokan huvipursi tuolla kaivarin rannassa... tai ehkä joku vuokraisi sellaisen hääyöksi? - maalaistypy
nojuu kirjoitti:
No, kyllä mentiin mekin kotiin, mutta eiköhän aloittaja kysellyt jotakin "luksusta" ja epätavallista.
Toisaalta, enpä usko että tästä tuppukylästä mitään erikoisen luksusta tai epätavallista löytyykään... tietty jos tuntee jonkun jolla on luksusluokan huvipursi tuolla kaivarin rannassa... tai ehkä joku vuokraisi sellaisen hääyöksi?Siis en tiä auttaako jotakuta, mut meilä häät vietetään meille niin Rakkaassa kesämökissä, tai oikeestaan talo, olemme siel talvellaki. Juhla on sielä. Voi käyttää mielikuvitusta kuten laittaa ite seivästetyn heinäseipään niinku tehtiin pikkutyttönä jne. mukavaa. Miusta ne on ihanii muistoja.. Sit varmaan yövymme pienemmällä mökillä, joka hieman vaatimattomampi, sitäkin eksoottisempi. Että näin, Rakastamme maaseutuu, joten se on nii luonnollista. Ei sitä tarvii hotelleja ja välttämättä häämatkalle kiirettä juhlien jälkeen. Ajattelen itse, että matkalle voi lähtee lämpimään sitte vaikka ku Suomes kylmä. Matkustaapa sitte ku tuntuu siltä.
- kullan kallis
Itse en välittäisi mennä vieraaseen paikkaan.
Entä jos ystäväsi järjestäisivät teille kotiinne luksusta? On hienoa mennä kun joku on laittanut valmiiksi eikä ole itse tarvinnut alkaa vääntää itselleen yllätystä...
antaisin kaasolle vapaat kädet! kyllä kodinkin saa siivottua ja kukkia ja tunnelmakynttilöitä sampanjaa, sauna tai kylpy, musiikkia. jotain syötävää... ja kotieläimet/lapset hoitoon.
tai ehkäpä voisi varata vain jonkun mökin jonne olisi valmiiksi laitettu tuli takkaan jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185