Elikkäs mulla on tollainen 2004 vuoden 1.4 litrainen renault megane (mummoankka auto).Auto on nyt tehnyt sellaista,että kun laittaa välillä käyntiin niin lähtee kerrasta ja sit sammuu saman tien.Sitten kun antaa vähän enemmän kierroksia niin sit ei sammu??Takuu meni umpeen viikko sitten maanantaina!!!
Renault 1.4
5
813
Vastaukset
tuo menee silti vielä. Ei ne takuut ole päiväntarkkoja.
- mja
Jos sulla oli lohkolämmitin päällä, niin tuo on normaalia.
- meksuistina
Mulla oli sama juttu tänä aamuna. Lohkossa oli kiinni (vm2003 Meksu I ) ja meinasi sammua. Startti pyörähti jotenkin laiskasti mutta käynnisti kuitenkin, pakkasta oli noin 20 astetta. Sitten piti antaa kaasua ettei sammunnut. Vähän ajan päästä pysyi sitten ilman lisäkaasua käynnissä.
- mja
meksuistina kirjoitti:
Mulla oli sama juttu tänä aamuna. Lohkossa oli kiinni (vm2003 Meksu I ) ja meinasi sammua. Startti pyörähti jotenkin laiskasti mutta käynnisti kuitenkin, pakkasta oli noin 20 astetta. Sitten piti antaa kaasua ettei sammunnut. Vähän ajan päästä pysyi sitten ilman lisäkaasua käynnissä.
Sammahtelee siksi että se saa ristiriitaista tietoa lämpötiloista. Lohko on lämmin, mutta polttoainepuolella lämpötila on kylmä. Todennäköisesti ruiskun ohjaus menee sekaisin kun se saa ristiritaista tietoa moottorin lämpötilasta ja se luulee että kone olisi lämpimämpi kuin onkaan. Tämä korjaantuu kun antaa vähän kaasua. Minulla kone on sammunut käynnistymisen jälkeen vain kun ulkolämpötila 0 C tienoilla ja on lämmitetty lohkolla yli 1 h.
- meksuistina
mja kirjoitti:
Sammahtelee siksi että se saa ristiriitaista tietoa lämpötiloista. Lohko on lämmin, mutta polttoainepuolella lämpötila on kylmä. Todennäköisesti ruiskun ohjaus menee sekaisin kun se saa ristiritaista tietoa moottorin lämpötilasta ja se luulee että kone olisi lämpimämpi kuin onkaan. Tämä korjaantuu kun antaa vähän kaasua. Minulla kone on sammunut käynnistymisen jälkeen vain kun ulkolämpötila 0 C tienoilla ja on lämmitetty lohkolla yli 1 h.
Ja kiitos vastauksesta muuten. :)
Entäpä sitten hidas/huononkuuloinen käynnistyminen kovalla (-18) pakkasella? Pelästyin jo ettei lähde käyntiin kun kuullosti niin vaivaiselta mutta käynnistyi sittenkin ensimmäisellä. Eikä tarvinnut lisäkaasua kun ei ollut työpäivän aikana lohkossa.
Voisiko ne olla laittaneet huonommat öljyt huollossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725