äänitiedostojen kesto

powerr!

Hei! Kuinka saisin musiikkikappaleen kestämään koko diaesityksen ajan eikä vain yhden dian ajan?

kappale on mp3-muodossa, pitääkö se muuttaa joskikin toiseksi että saisin toimimaan?

8

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avuton

Sama ongelma...miten kappaleen saa soimaan koko esityksen ajan ja missä muodoissa se voi olla? Iskälle pitäisi kehitellä 5-kymppisiin synttäri-slide-show jossa soisi ikivihreitä iskelmiä (iskelmä) taustalla.
      Kiitos, jos joku osaa auttaa :)

• 3mice

..onnistuu ! Perhana kun ei ole tällä koneella PowerPointia, mutta ÄÄNEN asetuksissa (jossain, en nyt osaa sanoa suoraan sitä paikkaa) määritellään kuinka monen dian ajan musiikki soi. Siellä vaan tarpeeksi iso luku siihen...sori, etten nyt muista sitä paikkaa, josta tuo löytyy ! Palaan huomenna katsomaan toisella koneella, josko olette jo saaneet avun.

• 3mice
        3mice kirjoitti:

..onnistuu ! Perhana kun ei ole tällä koneella PowerPointia, mutta ÄÄNEN asetuksissa (jossain, en nyt osaa sanoa suoraan sitä paikkaa) määritellään kuinka monen dian ajan musiikki soi. Siellä vaan tarpeeksi iso luku siihen...sori, etten nyt muista sitä paikkaa, josta tuo löytyy ! Palaan huomenna katsomaan toisella koneella, josko olette jo saaneet avun.

Juu, siis näin: Kun olet lisännyt sen äänen (mp3, mid, wav..), klikkaa ylävalikosta DIAESITYS-> MUKAUTETTU ANIMAATIO. Oikealle avautuu näkymä, jossa tuo äänifile näkyy. Klikkaa sitä oikealla hiirellä, valitse TEHOSTEASETUKSET, siellä ruksaa vaikka ALUSTA ja ODOTA ja siihen diojen lukumäärä...Onko sekavaa? Lycka till !

• vielä onkelmia!!
        3mice kirjoitti:

Juu, siis näin: Kun olet lisännyt sen äänen (mp3, mid, wav..), klikkaa ylävalikosta DIAESITYS-> MUKAUTETTU ANIMAATIO. Oikealle avautuu näkymä, jossa tuo äänifile näkyy. Klikkaa sitä oikealla hiirellä, valitse TEHOSTEASETUKSET, siellä ruksaa vaikka ALUSTA ja ODOTA ja siihen diojen lukumäärä...Onko sekavaa? Lycka till !

Moi.. kiitos noista tiedoista, ne helpotti hiukan, mutta mun ongelma on nyt, että se toistaa sitä ensimmäistä diaa kokoajan eikä siirry seuraavaan. ja kuinka sen saa niin ettei sitä tarvitse napsauttaa vaan se alkaa suoraan.. no sen mä nyt varmaan keksin ihtekin mutta jos joku haluaa sanoa näin suoraan ajan säästöks niin kiitos!

• ketjun_aloittaja..
        vielä onkelmia!! kirjoitti:

Moi.. kiitos noista tiedoista, ne helpotti hiukan, mutta mun ongelma on nyt, että se toistaa sitä ensimmäistä diaa kokoajan eikä siirry seuraavaan. ja kuinka sen saa niin ettei sitä tarvitse napsauttaa vaan se alkaa suoraan.. no sen mä nyt varmaan keksin ihtekin mutta jos joku haluaa sanoa näin suoraan ajan säästöks niin kiitos!

toimiitoimii nyt haluamani dian ajan se musiikki mutta onnistuin jotenkin säätämään että se etusivu tulee 3 kertaa ennenkuin vaihtuu seuraava dia..voi prkl kun aina sössin kaikkialle! yritän itse korjata..

• 3mice
        ketjun_aloittaja.. kirjoitti:

toimiitoimii nyt haluamani dian ajan se musiikki mutta onnistuin jotenkin säätämään että se etusivu tulee 3 kertaa ennenkuin vaihtuu seuraava dia..voi prkl kun aina sössin kaikkialle! yritän itse korjata..

..kuulla, kuinka sitten loppujen lopuksi kävi tässä...vai?

• Iloinen kuin peipponen
        3mice kirjoitti:

..kuulla, kuinka sitten loppujen lopuksi kävi tässä...vai?

Sinun apusi oli milteipä korvaamaton.
        Kuukausia mietin mokomaa ongelmaa ja
        nyt ohjeellasi siinä onnistuin.
        Kiitos sinä ihana ihminen!

• 3mice
        Iloinen kuin peipponen kirjoitti:

Sinun apusi oli milteipä korvaamaton.
        Kuukausia mietin mokomaa ongelmaa ja
        nyt ohjeellasi siinä onnistuin.
        Kiitos sinä ihana ihminen!

..nyt ihan mykistyin...kiva, että sait jutun toimimaan...hauskaa kevättä sinulle !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3781
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1402
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1106
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      73
      948
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      948
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      928
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      99
      864
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe