äänitiedostojen kesto

powerr!

Hei! Kuinka saisin musiikkikappaleen kestämään koko diaesityksen ajan eikä vain yhden dian ajan?

kappale on mp3-muodossa, pitääkö se muuttaa joskikin toiseksi että saisin toimimaan?

8

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avuton

Sama ongelma...miten kappaleen saa soimaan koko esityksen ajan ja missä muodoissa se voi olla? Iskälle pitäisi kehitellä 5-kymppisiin synttäri-slide-show jossa soisi ikivihreitä iskelmiä (iskelmä) taustalla.
      Kiitos, jos joku osaa auttaa :)

• 3mice

..onnistuu ! Perhana kun ei ole tällä koneella PowerPointia, mutta ÄÄNEN asetuksissa (jossain, en nyt osaa sanoa suoraan sitä paikkaa) määritellään kuinka monen dian ajan musiikki soi. Siellä vaan tarpeeksi iso luku siihen...sori, etten nyt muista sitä paikkaa, josta tuo löytyy ! Palaan huomenna katsomaan toisella koneella, josko olette jo saaneet avun.

• 3mice
        3mice kirjoitti:

..onnistuu ! Perhana kun ei ole tällä koneella PowerPointia, mutta ÄÄNEN asetuksissa (jossain, en nyt osaa sanoa suoraan sitä paikkaa) määritellään kuinka monen dian ajan musiikki soi. Siellä vaan tarpeeksi iso luku siihen...sori, etten nyt muista sitä paikkaa, josta tuo löytyy ! Palaan huomenna katsomaan toisella koneella, josko olette jo saaneet avun.

Juu, siis näin: Kun olet lisännyt sen äänen (mp3, mid, wav..), klikkaa ylävalikosta DIAESITYS-> MUKAUTETTU ANIMAATIO. Oikealle avautuu näkymä, jossa tuo äänifile näkyy. Klikkaa sitä oikealla hiirellä, valitse TEHOSTEASETUKSET, siellä ruksaa vaikka ALUSTA ja ODOTA ja siihen diojen lukumäärä...Onko sekavaa? Lycka till !

• vielä onkelmia!!
        3mice kirjoitti:

Juu, siis näin: Kun olet lisännyt sen äänen (mp3, mid, wav..), klikkaa ylävalikosta DIAESITYS-> MUKAUTETTU ANIMAATIO. Oikealle avautuu näkymä, jossa tuo äänifile näkyy. Klikkaa sitä oikealla hiirellä, valitse TEHOSTEASETUKSET, siellä ruksaa vaikka ALUSTA ja ODOTA ja siihen diojen lukumäärä...Onko sekavaa? Lycka till !

Moi.. kiitos noista tiedoista, ne helpotti hiukan, mutta mun ongelma on nyt, että se toistaa sitä ensimmäistä diaa kokoajan eikä siirry seuraavaan. ja kuinka sen saa niin ettei sitä tarvitse napsauttaa vaan se alkaa suoraan.. no sen mä nyt varmaan keksin ihtekin mutta jos joku haluaa sanoa näin suoraan ajan säästöks niin kiitos!

• ketjun_aloittaja..
        vielä onkelmia!! kirjoitti:

Moi.. kiitos noista tiedoista, ne helpotti hiukan, mutta mun ongelma on nyt, että se toistaa sitä ensimmäistä diaa kokoajan eikä siirry seuraavaan. ja kuinka sen saa niin ettei sitä tarvitse napsauttaa vaan se alkaa suoraan.. no sen mä nyt varmaan keksin ihtekin mutta jos joku haluaa sanoa näin suoraan ajan säästöks niin kiitos!

toimiitoimii nyt haluamani dian ajan se musiikki mutta onnistuin jotenkin säätämään että se etusivu tulee 3 kertaa ennenkuin vaihtuu seuraava dia..voi prkl kun aina sössin kaikkialle! yritän itse korjata..

• 3mice
        ketjun_aloittaja.. kirjoitti:

toimiitoimii nyt haluamani dian ajan se musiikki mutta onnistuin jotenkin säätämään että se etusivu tulee 3 kertaa ennenkuin vaihtuu seuraava dia..voi prkl kun aina sössin kaikkialle! yritän itse korjata..

..kuulla, kuinka sitten loppujen lopuksi kävi tässä...vai?

• Iloinen kuin peipponen
        3mice kirjoitti:

..kuulla, kuinka sitten loppujen lopuksi kävi tässä...vai?

Sinun apusi oli milteipä korvaamaton.
        Kuukausia mietin mokomaa ongelmaa ja
        nyt ohjeellasi siinä onnistuin.
        Kiitos sinä ihana ihminen!

• 3mice
        Iloinen kuin peipponen kirjoitti:

Sinun apusi oli milteipä korvaamaton.
        Kuukausia mietin mokomaa ongelmaa ja
        nyt ohjeellasi siinä onnistuin.
        Kiitos sinä ihana ihminen!

..nyt ihan mykistyin...kiva, että sait jutun toimimaan...hauskaa kevättä sinulle !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      280
      11104
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5653
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5018
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3839
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3494
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2955
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      67
      2779
    Aihe