Kuinkas on saako marsu syödä pahvia/paperia (ei painomustepaperia)? Laitoin marsujen häkkiin "mäyräkoira" pahvipakkauksen ja ne innostuivat syömään sitä pahvia. Joskus ovat tuhonneet paperipussinkin.
Onko siittä haittaa marsun ruuansulatukselle?
Saako.....
4
612
Vastaukset
- kuluu
Kyllä meilläkin pahvi maistuu... eräs eläinkaupan pitäjä sanoi, että marsun vatsa sulattaa vaikka mitä. Puhuimme silloin marsuille tarkoitetuista puuleluista joiden sisällä on herkkupala. Jos vatsa sulattaa puuta niin taatustu myös pahvia. Ilmeisesti pahvi ei saa kuitenkaan olla kovin värjätty tai näin uskoisin sillä muste ei ole hyvästä, kuten esimerkiksi sanomalehti. Itse annan vain ruskeaa pahvia ja rapina käy...
- Susanne
Hei! En suosittelisi pahvin/paperin syöttämistä ehdoin tahdoin. Jos painomuste on myrkyllistä, niin se ei tietenkään ole hyväksi. En osaa sanoa, minkä tyyppisissä julkaisuissa on minkäkin laista mustetta, mutta suosittelisin tosiaan muuta purtavaa kuin pahvi tai paperi. Suuret määrät vierasta ainetta voi sitä paitsi tukkia marsun suoliston, jolloin tilanne on hengenvaarallinen.
- ...
Voi tulla suolitukos!!
- marsutnakertaa
Olen itsekkin miettinyt että saako marsu syödä pahvia,kun marsujen puuhaputki on pahvinen ja mun marsut järsii sitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907