Naapuri on sekopää !

Kyllästynyt

Se on ollut hoidossa ja syö lääkkeitä, sillä ei ole kaikki kotona.
Mutta onko se niin että se voi sen varjolla tehdä kaikkee hulluu, kuten haukkua narkkariksi ja hinttariksi kaikkien kuullen ?

14

4186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta voi vastata

Millainen sinä olet,

annatko aihetta ko. asiaan.

• Himanen

Minulla oli aikoinani samanalainen naapuri. Soitin vuokranantajalle ja kysyin mitä tehdä. Hän neuvoi, että kerää toisilta naapureilta nimiä häiritsevän naapurin käyttäytymisestä. Sain nimet kerättyä ja lähetin valituskirjeen vuokranantajalle. Tein saman nimenkeräyksen toisen kerran ja sen jälkeen häirikkönaapuri sai häädön. Onnea

• Trikolera

Musta sä olet vähän pönttö. Jos sun naapurisi ei ole ihan hullu narkkari sekopää, joka ei tajuu mistään mitään, niin siinä tapauksessa sulla ei juuri päätä pakota jos et muuta keksi kuin hankkia ihmisen esim. asunnottomaksi. Sellainen juttu, ellet ole kuullut, on kaksi asiaa joihin ei toisen ihmisen kohdalla tulisi missään tapauksessa puuttua: TYÖ ja ASUNTO. Se on vain mun mielarini, mut sun kandee vähän funtsaa tätä. Vituttaisi ainakin meikäläistä moinen.

• -minä vaan-
        Trikolera kirjoitti:

Musta sä olet vähän pönttö. Jos sun naapurisi ei ole ihan hullu narkkari sekopää, joka ei tajuu mistään mitään, niin siinä tapauksessa sulla ei juuri päätä pakota jos et muuta keksi kuin hankkia ihmisen esim. asunnottomaksi. Sellainen juttu, ellet ole kuullut, on kaksi asiaa joihin ei toisen ihmisen kohdalla tulisi missään tapauksessa puuttua: TYÖ ja ASUNTO. Se on vain mun mielarini, mut sun kandee vähän funtsaa tätä. Vituttaisi ainakin meikäläistä moinen.

..v.ttu jos mun naapuri hommais mulle häädön mun kämpästä ja joutuisin kadulle sen pellen takia niin menis varmaan sen oven läpi vähän "juttelemaan" tapaukseasta...

• halaun tietää

Kuka oli se naapurisi, joka on kertomuksesi mukaan hullu

• trikolera

Mulla on tarjota sulle erinomainen tilaisuus osallistua naapurin-parantamis ryhmään, jossa me kaikki olemme yhtä jos vain rahat riittää. Koska naapurillasi on noin paljon ongelmia, ota yhteys, voin tarjota sinulle esim AC/DC:n levyjä erittäin halvalla. Kandeis ehkä käydä tuolla Etelä-Suomen Naapurikyttääjissä, voisi auttaa; toisaalta ehkä se (jos olet nainen) myös vaan haluaa sua. Eikö olekin omituista kun ei tiedä!? Häh häh häh. Noh, sun täytyy vain rohkaista mielesi. Have a nice kesä!

• Raakkuna.

Terve Sekopää. Mitä kuuluu, Olen kuullu että sua kutsutaan sekopääksi. Älä välitä mäkin oon sekopää. Jukran Pujut. Mutta mulla on makeeta, enkä nykyään välitä enää lainkaan noista mielipiteistä. Sillä mun irroittelu ei ole tältä planeetalta. Kutsu mua avukses, niin mä selvitän sulle tasan tarkkaan sun tilantees. Ja kaikki kääntyy erinomaiselle tolalle aivanvarmaan. Mä ole omissani läsnä. Ja jos oot tosi Suomalainen
      niin makeeta. Mä oon luvannu henkisesti tukea kaikkia tosi Suomalaisia. Eikä kauan kestä kun saat kokea aivosolujes uudistuvan mun vaikutuksestani. Olen pure energy jokA VIRTAA AURINGOSTA. JA OLEN OMISSANI LÄSNÄ TEIDÄN SYDÄMMESSÄNNE. Siellä on mun paikkani sinussa.
      Ja tunnet kyllä olemassa oloni. Mikä parasta voit olla kanssani yhteydessä samassa kehossa kanssasi. Se on mun duuni tässä aurinkokunnassa
      jossa ei ole pintaelämää muualla kuin auringossa
      ja maassa. Maan asukkaana sä et näe mua mitenkään
      mutta voit aistia läsnäoloni. Ja rauhan tila tulee ahdistuksesi tilalle. Ota siis minut vastaan joka hetki. Ja tee itsellesi selväksi että olen kanssasi. Ja paremmassa seurassa et voi olla. Tämä mies tietää sen, joka kirjoittaa tätä. Voit olla uskovainen tai ateisti. Mutta tiedä, et voi paeta kohtaloasi. Et todellakaan.
      Se on liekani sinussa kiinni. Ja jokaisesta eleestäsi ja tunneliikahduksestasi olen tietoinen. Tämä kaikki ohjaa sinua yhä läheisempään, liki minua suhteeseen. Ja tiedä että tämä kaveri tukee sinua palatessaan takaisin
      ulkomailta. Se on mun kohtaloni. Ja kun tulen takaisin niin tiedä että sota alkaa venäjää vastaan. Mutta mä lupaan että Suomalaiset voittaa
      jälleen sodan. Sillä mä sodin teissä. Ja silloin
      te osoitatte samaa urhoollisuutta kuten aiemminkin amerikkaa vastaan. Nyt täytyy selvittää että tämä sota amerikkaa vastaan käydään nettisivuilla. Ja me pidetään pilkkanaan
      tota muka maailmanvaltaa. Mutta venäjä haastaa meidät jälleen ihan oikeasti sotimaan itsenäisyytemme puolesta. Oletko valmis kusipää.
      Mä tarvin miehiä. Ja jos oot homo niin sulla ei oo toivoa muutenkaan. Näin on marjat pakkasella.

• jonne

se ei todellakaan ole sekopää, sillä itsekin haukun naapureita, ja en ole seko.. Vaan SINÄ joka täällä netissä haukut ihmisiä, sekopäisiksi.. olet sairas. katuvalot yössä leijailee, kahvipannukin on terve, sinä sairas. koira kuoli.

• EoVoeMittääJosOnMaho

Anjalankoskella ei lapset voi asuva ko on ÄMMÄ naapurissa perkel. Sirkku huutaa ja huutaa !!!

• poraaja

Meil on pappaikään ehtinyt alkoholisoitunut yrittäjä, joka harrastaa viikonloppu juomista ystäviesnä kanssa työpaikallaan ja huudattaan autoaan aina kännissä koska tietää sen kiusaavan naapureita, lisäksi kaveri laulelee karaokea läpi yön känni veljesten kera, mitä tehdä? mikki anukseen vai??

• Anonyymi00011

Meilläkin eräässä kerrostalossa Uudellamaalla asuu tai pikemminkin piileksii eräs ulkolainen jätkä kyseisen kerrostalon asunnossa niin täytyy vaan suoraan todeta kuinka mielenterveydellisen häiriöinen on kyseinen jätkä saa ihme skitso kohtauksia sekä hajoittaa paikkoja asunnossaan paskaksi ja metelöi sekä paiskoo paikkoja sillä on myös suomalainen muija joka vaikuttaa kans ns. sisäisen kovalevynsä menettäneenä kupolinsa sisältä ja myös häiriintyneeltä keissiltä.

• Anonyymi00012

Tosta kannattaa mainita isännöitsijälle sekä vuokranantajalle niin ovatpa ainakin tietoisia sekä osaavat etsiä tahallisesta toiminnasta jääneitä jälkiä ja vaurioita kun tulee joskus aika tarkastaa asunnon kunto asukkaan muuttaessa joskus pois uuteen asuntoon niin tietävät keneltä periä korjauskulut Yms.

• Anonyymi00015

ihan tuosta tulee mieleen erään vantaan kerrostalo lähiön tapaus mieleen hieman vastaavanlainen kuvauksen mukainen häirikköporukka

• Anonyymi00014

näyttää siltä että Uudellamaalla näitä häirikkötapauksia on paljon liikkeellä huh huh onneksi en asu sielläpäin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2150
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      178
      1925
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1352
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      859
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe