aika moni aikalainen kävi varmaan "jokin aika" sitten = n. 20v) katsomassa elokuvan hohto?
tulihan se tellustakin lähiaikoina.
jokatapauksessa, yökyöpeli kun oon, niin pikkutunneilla istuskelin koneella, ja ulkona myrskysi. tuuli ulvoi ja kuului kaikenlaisia "epämääräisiä" ääniä.
meillä on tietsika sillain, että itse istuu selkä kuistin ovelle päin.
jossain vaiheessa myrsky vaan koveni, ja alkoi jo vähän pelottaakkin.
tuli aina vaan kovempi ja kovempi pelko pöksyyn, kun jostain tuli yhtäkkiä mieleen jack nicholsonin kauniit kasvot, kun se oli seonnut siinä leffassa.
mä olin varma, et kun mä käännyn, niin ikkunassa on taatusti itse jack.
varovasti mä sit kuitenkin käännyin, eikä siellä ketään ollut. onneks.
tulipahan tosi kiire kuitenkin sulkea kone, ja kipittää vällyjen väliin nukkumaan.
että sellanen yö täällä.
mites teillä muilla?
nukuitteko kuin tukit tietämättä ulkona raivoavasta myrskystä mitään, vai tuliko teillekkin "muistoja" mieleen?
elokuvasta hohto
2
299
Vastaukset
- tuffe
olisin voinut lainata taloyhtiön antennia sulle äänitehosteeksi :)) Jossain tietystä suunnasta tuuli otti siihen niin, että rupes ulisemaan..
Muuten on mun mielestä ihan kotoisaa kun tuuli vinkuu :) Tosin, täytyy myöntää etten ole eläissäni katsellut yhtään kauhuleffaa alusta loppuun. - kultsiN
Jaahas, täällä sitä sitten kysellään leffoista. En jaksanut katsoa, olin tosi väsynyt. Tuulen kyllä kuulin.
Varaudu tänään vierailuun....jännittääkö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079