aika moni aikalainen kävi varmaan "jokin aika" sitten = n. 20v) katsomassa elokuvan hohto?
tulihan se tellustakin lähiaikoina.
jokatapauksessa, yökyöpeli kun oon, niin pikkutunneilla istuskelin koneella, ja ulkona myrskysi. tuuli ulvoi ja kuului kaikenlaisia "epämääräisiä" ääniä.
meillä on tietsika sillain, että itse istuu selkä kuistin ovelle päin.
jossain vaiheessa myrsky vaan koveni, ja alkoi jo vähän pelottaakkin.
tuli aina vaan kovempi ja kovempi pelko pöksyyn, kun jostain tuli yhtäkkiä mieleen jack nicholsonin kauniit kasvot, kun se oli seonnut siinä leffassa.
mä olin varma, et kun mä käännyn, niin ikkunassa on taatusti itse jack.
varovasti mä sit kuitenkin käännyin, eikä siellä ketään ollut. onneks.
tulipahan tosi kiire kuitenkin sulkea kone, ja kipittää vällyjen väliin nukkumaan.
että sellanen yö täällä.
mites teillä muilla?
nukuitteko kuin tukit tietämättä ulkona raivoavasta myrskystä mitään, vai tuliko teillekkin "muistoja" mieleen?
elokuvasta hohto
2
304
Vastaukset
- tuffe
olisin voinut lainata taloyhtiön antennia sulle äänitehosteeksi :)) Jossain tietystä suunnasta tuuli otti siihen niin, että rupes ulisemaan..
Muuten on mun mielestä ihan kotoisaa kun tuuli vinkuu :) Tosin, täytyy myöntää etten ole eläissäni katsellut yhtään kauhuleffaa alusta loppuun. - kultsiN
Jaahas, täällä sitä sitten kysellään leffoista. En jaksanut katsoa, olin tosi väsynyt. Tuulen kyllä kuulin.
Varaudu tänään vierailuun....jännittääkö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112