aika moni aikalainen kävi varmaan "jokin aika" sitten = n. 20v) katsomassa elokuvan hohto?
tulihan se tellustakin lähiaikoina.
jokatapauksessa, yökyöpeli kun oon, niin pikkutunneilla istuskelin koneella, ja ulkona myrskysi. tuuli ulvoi ja kuului kaikenlaisia "epämääräisiä" ääniä.
meillä on tietsika sillain, että itse istuu selkä kuistin ovelle päin.
jossain vaiheessa myrsky vaan koveni, ja alkoi jo vähän pelottaakkin.
tuli aina vaan kovempi ja kovempi pelko pöksyyn, kun jostain tuli yhtäkkiä mieleen jack nicholsonin kauniit kasvot, kun se oli seonnut siinä leffassa.
mä olin varma, et kun mä käännyn, niin ikkunassa on taatusti itse jack.
varovasti mä sit kuitenkin käännyin, eikä siellä ketään ollut. onneks.
tulipahan tosi kiire kuitenkin sulkea kone, ja kipittää vällyjen väliin nukkumaan.
että sellanen yö täällä.
mites teillä muilla?
nukuitteko kuin tukit tietämättä ulkona raivoavasta myrskystä mitään, vai tuliko teillekkin "muistoja" mieleen?
elokuvasta hohto
2
308
Vastaukset
- tuffe
olisin voinut lainata taloyhtiön antennia sulle äänitehosteeksi :)) Jossain tietystä suunnasta tuuli otti siihen niin, että rupes ulisemaan..
Muuten on mun mielestä ihan kotoisaa kun tuuli vinkuu :) Tosin, täytyy myöntää etten ole eläissäni katsellut yhtään kauhuleffaa alusta loppuun. - kultsiN
Jaahas, täällä sitä sitten kysellään leffoista. En jaksanut katsoa, olin tosi väsynyt. Tuulen kyllä kuulin.
Varaudu tänään vierailuun....jännittääkö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4021916Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266957Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868