hei
Olen lähdössä toukokuun alussa Wieniin vaimon kanssa. Olisko hyvää vinkkiä hotellista Wienin keskustasta?
Laita vinkki ja kiitän!!
hotelli wienistä
4
3424
Vastaukset
- helmut
Imperial, Bristol ja Sacher ovat kaikki perinteikkäisä *****-hotelleja Wienin keskustassa.
Sivuilta www.info.wien.at löydät kaikenlaista tietoa ja voit halutessasi varata hotellinkin. Sivu toimii esim. ruotsin ja englanninkielellä, ellei saksa ole hallinnassa.
tai
Käypä katsomassa, vaikka alla olevasta linkistä
www.holidaycityeurope.com/viennahotels/index.html
Ajattelin, että saattaisit olla kiinnostunut edullisemmista ja mielenkiintoisemmista hotellivaihtoehdoista kuin tylsät ja kalliit kaikkialla samanlaiset viidentähden hotellit.
Hotellivälittäjiä löytyy netistä paljon ja hotelleihin voi tietysti ottaa itse suoraan yhteyden.
Suosittelen lämpimästi, itse olen usein onnistunut pienen etsinnän jälkeen löytämään todella mielenkiintoisia ja edulllisiakin majoituksia ihan kaupunkien keskustoista. Jos on aikaa, voi säästää yllättävän paljonkin rahaa ja löytää viehättäviä hotelleja, joissa on todella ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta. Joissain paikoissa itse suoraan varauksensa tekeviä kohdellaan VIP-asiakkaina.
Toivotan hyvää matkaa ihastuttavaan kaupunkiin. Kannattaa ottaa kohteliaat käytöstavat mukaan, niin viihtyy vielä paremmin. ;)omasta viimevierailustani on jo hieman aikaa, enkä löytänyt "omaa hotelliani" luettelosta tai muistin nimen väärin.
Itse uskaltaisin varata huoneet melkein mistä tahansa. Kaikissa paikoissa huoneet ovat siistejä ja saa ystävällistä palvelua.- masa
optimisti-orvokki kirjoitti:
omasta viimevierailustani on jo hieman aikaa, enkä löytänyt "omaa hotelliani" luettelosta tai muistin nimen väärin.
Itse uskaltaisin varata huoneet melkein mistä tahansa. Kaikissa paikoissa huoneet ovat siistejä ja saa ystävällistä palvelua.jeps
löysin hyvän hotellin vinkkisi perusteella. Aivan Wienin keskustasta ja vieläpä kohtuuhintainen!! Kitooos
masa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882