mikään ei ole niin hauskempaa kuin hiihtää noin kolme, neljä kilometriä ja hiihdon lopuksi istahtaa laavutulen äärelle. Vielä jos sattuu olemaaan retkieväät mukana, retkestä tulee vieläkin mukavampi.
hiihto harrastuksena
6
1233
Vastaukset
Miksi noin lyhyelle lenkille kannattais ottaa eväitä????
- itelles
Lasten kanssa olen joskus mennyt umpihankeen, metsään 500 m. Teimme nuotion ja paistoimme makkarat ja joimme mehua. Ei tarvi aina olla kaukana, pitkä hikilenki takana. Se mukava fiilis tulee eri ihmisille eri jutuista. Tärkeintä on että lähdetään ja ollaan raikkaassa ulkoilmassa...
itelles kirjoitti:
Lasten kanssa olen joskus mennyt umpihankeen, metsään 500 m. Teimme nuotion ja paistoimme makkarat ja joimme mehua. Ei tarvi aina olla kaukana, pitkä hikilenki takana. Se mukava fiilis tulee eri ihmisille eri jutuista. Tärkeintä on että lähdetään ja ollaan raikkaassa ulkoilmassa...
Teimme mekin lasten kanssa joskus sellaisia retkiä hiihto majalle. Kivaa oli. Joskus poika tuli takaisin olkapäillä istuen sukset jalassa. Niille pitää vaan laittaa tarpeeksi päälle vaatetta, sillä joskus ollaan pitkäänkin paikallaan.
- silläsilmällä
toivottavasti hiihtolenkit pitenee.. ja varmaan niin käykin
- tietysti
Miten eväiden mukaan ottaminen on riippuvainen hiihtolenkin pituudesta? Höh? Minulla on melkein aina eväät mukana, mutta en olekaan räkäposkellahiihtäjä, vaan nautin luonnossa liikkumisesta.
- satu 37
TARKOITUS OLISI JONAIN PÄIVÄNÄ HIIHDELLÄ NOITA KYMMENEN KILOMETRIN LENKKEJÄ JA EIKÖHÄN SITÄ VIIMEISTÄÄN KEVÄTAURINGON AIKOIHIN NIIN TEHDÄKKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126