keittiömaailma

klin

Onko joku joskus saanut toimituksen ensimmäisellä kertaa täydellisenä? Vai puuttuiko tavaraa tai oliko väärää tavaraa. Nyt täytyy sitten itse vaihdella tavaraa oikeaan ja odotella puuttuvia tuotteita.

14

7458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      Meidän tapauksessa vika tosin oli Novartilla, eli tehtaalla, josta oli tullut väärää tavaraa ja osa puuttui kokonaan.
      Tosin oli Keittiömaailman puolellakin tehty virheitä, myyjä oli tilannut meille vetimet vessaan ja kkh:een, vaikka sovittiin ettei vetimiä oteta. Emmekä siis olleet sen takia valinneetkaan vetimiä, mutta sellaiset tuli kuitenkin. :)

    • Hulda

      Taitaa olla useampi yrittäjä kyseisen
      "aputoiminimen" takana, minä ainakain tiedän espoon ja vantaan.

    • Tuskastunut

      Meillä oli sama homma Novartin kanssa. Meni melkein vuosi ennenkuin saatiin kaikki tavarat...

      En ole kyllä vielä kuullut yhdestäkään keittiökalustefirmasta, joka olisi heti toimittanut kaikki ekalla kertaa.

    • remonttimaailma tekee huonosti

      Suosittelen välttämään keittiömaailma ja remonttimaailma nimisiä yrityksiä. Meillä tuli heidän kauttansa keittiökalusteet asennus. Kalusteet tulivat ok Novartin toimituksena 2 viikkoa sitten. Remonttimaailman asennuksen piti alkaa viikko sitten, mutta se ei ole vieläkään alkanut. Kukaan ei osaa sanoa milloin asennus alkaa, eikä keittiömaailman vetejä eija kanniainen vastaa soittopyyntöihin eikä sähköposteihin. Asennusvastaava vain sanoo ettei ole vapaata asentejaa, vaikka asennus keittiö on jo maksettu ja asennus oli sovittu viime viikoksi. Ostakaa mieluummin Novartin kalusteet vaikka Starkin kautta, niin voi pelata palvelu asennus paremmin. Keittiömaailma on epäluotettava. Keittiömaailman aikataulut eivät pidä.

      • Nimetön

        Keittiömaailma Vantaa:
        tilasimme keitiön olohuonen täysremontti.
        Kaikki meni pieleen.
        Mittavirhe n 1 m keittiössä. Suunitelma meni uusiksi. Lupasivat tuntuva alennus. Todellisuudessa alennus oli että he jättivät laskussa pois kalusteet jotka eivät mahtuneet keittiöön.
        Lattia epätaisainen .......
        Ulkopuolinen tavarantarkastaja löysi lukuisia virheitä.
        Keittiömaailma ei seuranut kuluttajasuojalauttakunnan päättöstä, lähittivät n 2000 € ylimääräinen lasku!!!!
        Eija Kanniainen on täydellinen roisto.
        Ei enää koskaan!!!!


    • keittiömaailmasta ostanut

      Ostimme Keittiömaailmasta keittiön asennuksella viime marraskuussa. Keittiötoimitus tuli sovittuna aikana marraskuun lopulla, mutta sitten alkoivat ongelmat. Remonttimaailman asennus piti olla marraskuun viimeisellä viikolla, mutta asentajaa ei kuulunut. Olimme yhteyssä myyjään, mutta hän ei tiennyt mitään eikä osannut auttaa. Ytitimme olla yhteydessä tähän eijaan, mutta hän ei vastannut mihinkään yhteydenottopyyntöihin. Meilläkin oli niin että remonttimaailman ja novartin laskujen eräpäivä oli ennen asennuksen alkamista. Lopulta Remonttimaailman asentaja tuli paikalle joulukuun toisella viikolla, kun keittiökalusteet olivat olleet meillä jo 3 viikkoa. Remonttimaailman asentaja ei osannut työtään, Remonttimaailman asennus kesti tammikuun 10 päivään asti, vaikka sen piti kestää 5-6 päivää. Keittiömaailman myyjä pyöritteli edelleen päätään ja keittiömaailman eija ei vastannut mihinkään yhteydenottoihin. 2 kaapirivistöä on vieläkin vinossa, mutta reklamaatioon ei ole vastattu mitään. Olemme myös olleet yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, joka suositteli hinnanalennusta, mutta keittömaailma ei välitä edes kuluttajavalituslautakunnan päätöksistä. Eli ei kannata missään nimessä asioida keittiömaailma ja remonttimaailma nimisten liikkeiden kanssa. Keittiömaailmaa lakkaa kiinnostamasta kaikki heti, kun rahat on maksettu ja ne pitää maksaa ennen asennusta.

      • kaikki merkit tämän sivusto...

        kaikkien kannattaisi varmaan ite alka tekemään jos kaikki on surkeita


      • turhautunut myos

        Ja sama tarina Keittiomaailmasta (Vantaa) jatkuu: toimitus tuli ajallaan - osat vaaria (20 cm mittausvirhe kaapistossa vaikka TARKASTUSmittaukset oli tehnyt heidan edustajansa). Syy heidan mielestaan meidan... Uusia osia pitaa odottaa vahintaan 5 viikkoa.
        Asennusfirmaksi keittiomaailma toki suositteli omaa remonttimaailmaansa. Neljan paivan jalkeen asennettuina ovat VAIN alakaapit - vaikka kaikki pohjatyot olivat heita varten taysin valmiina. Paikalle tuli sinallaan aika lahella sovittua aikaa yksi asentaja, jolla ei ollut minkaanlaista ohjeistusta tyojarjestyksesta. Nyt esimerkiksi pari ylakaappia on kiinnittetyna, ja niitten ylapuolelle olisi ensi pitanyt laittaa johdotus. Uusiksi menee siis sekin!
        Keittiomaailman mukaan MEIDAN tulisi ohjeistaa asennustyon jarjestys (kaapistojen asennus, sahko- ja putkityot), vaikka kaikki tuo on nimeomaan heilta tilattu. Ja juu, valitettavasti myos maksettu.
        Eilen tuli viela eteen myos uusi yllatys: kauppasopimukseen kuuluneet kivitasot yritetaan laskuttaa meilta uudelleen! Lisaksi suunnittelua yritettiin laskuttaa kahteen kertaan!
        Todennakoisesti paadymme ottamaan lopun asennuspalvelun sahko- ja putkitoineen tutulta rakennusfirmalta, ei tuosta keittio/remonttimaailman hommasta nayta tulevan mitaan. Laskut tulevat kylla ajallaan, tai jopa etukateen, mikaan muu ei. Seuraavaksi olemme yhteydessa myos kuluttajavalituslautakuntaan.


      • Voldemo
        turhautunut myos kirjoitti:

        Ja sama tarina Keittiomaailmasta (Vantaa) jatkuu: toimitus tuli ajallaan - osat vaaria (20 cm mittausvirhe kaapistossa vaikka TARKASTUSmittaukset oli tehnyt heidan edustajansa). Syy heidan mielestaan meidan... Uusia osia pitaa odottaa vahintaan 5 viikkoa.
        Asennusfirmaksi keittiomaailma toki suositteli omaa remonttimaailmaansa. Neljan paivan jalkeen asennettuina ovat VAIN alakaapit - vaikka kaikki pohjatyot olivat heita varten taysin valmiina. Paikalle tuli sinallaan aika lahella sovittua aikaa yksi asentaja, jolla ei ollut minkaanlaista ohjeistusta tyojarjestyksesta. Nyt esimerkiksi pari ylakaappia on kiinnittetyna, ja niitten ylapuolelle olisi ensi pitanyt laittaa johdotus. Uusiksi menee siis sekin!
        Keittiomaailman mukaan MEIDAN tulisi ohjeistaa asennustyon jarjestys (kaapistojen asennus, sahko- ja putkityot), vaikka kaikki tuo on nimeomaan heilta tilattu. Ja juu, valitettavasti myos maksettu.
        Eilen tuli viela eteen myos uusi yllatys: kauppasopimukseen kuuluneet kivitasot yritetaan laskuttaa meilta uudelleen! Lisaksi suunnittelua yritettiin laskuttaa kahteen kertaan!
        Todennakoisesti paadymme ottamaan lopun asennuspalvelun sahko- ja putkitoineen tutulta rakennusfirmalta, ei tuosta keittio/remonttimaailman hommasta nayta tulevan mitaan. Laskut tulevat kylla ajallaan, tai jopa etukateen, mikaan muu ei. Seuraavaksi olemme yhteydessa myos kuluttajavalituslautakuntaan.

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.


      • Voldemo
        Voldemo kirjoitti:

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.

        Monien ongelmien jälkeen keittiö ja wc saatiin melkein valmiiksi. Pariovea vielä puuttuu ja laminaatti keittiöstä. Tulee ensivuonna.Kaiken kaikkiaan asiat hoitui yhteistyöllä, hyvin he ottivat asiat hoitaakseen, kiitos siitä. On vain ollut voimia koitteleva huoneisto remontti.


      • tuttutarina!
        Voldemo kirjoitti:

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.

        Tutun kuuloista tarinaa!!!


    • ik

      ... Keittömaailman ja Novartin kanssa homma sujui. Suunnittelija AT piirsi kiitettävällä ammattitaidolla kehutun ja mieluisan keittiön. Mittaukset hän suoritti millintarkasti ja virheettömästi. Liikkeen kautta onnenpotkuna saatu asennusliike PA suoritti siistin ja aikataulunmukaisen asennuksen. Myös liikkeen kautta tulleet sähkö- ja putkiasennukset sujuivat mallikkaasti. Novartin kalusteet ja muut tarvikkeet tulivat myös kaikki aikataulun mukaan. Lisätilauksena otettu laatikostokin tuli sovitusti juuri äsken ja odottaa omatoimista asennusta, mutta se onkin eri juttu.... Joten kyllä Keittiömaailma ja Novart myös onnistuneita keittöremontteja osaavat. Siis Kouvolaan!

    • läheltä seurannut

      joo Oulun keittiömaailimaa touhu näytti mallitoimiston touhuilta. Koreat oli kamppeet ja kynnet! Ei ollut aikaa tehdä töitä ilman ajanvarausta sihteeriköltä/myyjälle. että Tämmöstä täällä.

      • MinäMinäMinäEikäMuut

        Olisitko ostanut heti, jos olisi tehnyt heti töitä? Oletko ajatellut, että asiakkaita keittiökalusteliikkeissä voi olla useampiakin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ootko nainen noin mustis musta

      Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

      Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

      Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

      Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

      Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

      Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

      ..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

      Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

      Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

      Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe