keittiömaailma

klin

Onko joku joskus saanut toimituksen ensimmäisellä kertaa täydellisenä? Vai puuttuiko tavaraa tai oliko väärää tavaraa. Nyt täytyy sitten itse vaihdella tavaraa oikeaan ja odotella puuttuvia tuotteita.

14

7447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      Meidän tapauksessa vika tosin oli Novartilla, eli tehtaalla, josta oli tullut väärää tavaraa ja osa puuttui kokonaan.
      Tosin oli Keittiömaailman puolellakin tehty virheitä, myyjä oli tilannut meille vetimet vessaan ja kkh:een, vaikka sovittiin ettei vetimiä oteta. Emmekä siis olleet sen takia valinneetkaan vetimiä, mutta sellaiset tuli kuitenkin. :)

    • Hulda

      Taitaa olla useampi yrittäjä kyseisen
      "aputoiminimen" takana, minä ainakain tiedän espoon ja vantaan.

    • Tuskastunut

      Meillä oli sama homma Novartin kanssa. Meni melkein vuosi ennenkuin saatiin kaikki tavarat...

      En ole kyllä vielä kuullut yhdestäkään keittiökalustefirmasta, joka olisi heti toimittanut kaikki ekalla kertaa.

    • remonttimaailma tekee huonosti

      Suosittelen välttämään keittiömaailma ja remonttimaailma nimisiä yrityksiä. Meillä tuli heidän kauttansa keittiökalusteet asennus. Kalusteet tulivat ok Novartin toimituksena 2 viikkoa sitten. Remonttimaailman asennuksen piti alkaa viikko sitten, mutta se ei ole vieläkään alkanut. Kukaan ei osaa sanoa milloin asennus alkaa, eikä keittiömaailman vetejä eija kanniainen vastaa soittopyyntöihin eikä sähköposteihin. Asennusvastaava vain sanoo ettei ole vapaata asentejaa, vaikka asennus keittiö on jo maksettu ja asennus oli sovittu viime viikoksi. Ostakaa mieluummin Novartin kalusteet vaikka Starkin kautta, niin voi pelata palvelu asennus paremmin. Keittiömaailma on epäluotettava. Keittiömaailman aikataulut eivät pidä.

      • Nimetön

        Keittiömaailma Vantaa:
        tilasimme keitiön olohuonen täysremontti.
        Kaikki meni pieleen.
        Mittavirhe n 1 m keittiössä. Suunitelma meni uusiksi. Lupasivat tuntuva alennus. Todellisuudessa alennus oli että he jättivät laskussa pois kalusteet jotka eivät mahtuneet keittiöön.
        Lattia epätaisainen .......
        Ulkopuolinen tavarantarkastaja löysi lukuisia virheitä.
        Keittiömaailma ei seuranut kuluttajasuojalauttakunnan päättöstä, lähittivät n 2000 € ylimääräinen lasku!!!!
        Eija Kanniainen on täydellinen roisto.
        Ei enää koskaan!!!!


    • keittiömaailmasta ostanut

      Ostimme Keittiömaailmasta keittiön asennuksella viime marraskuussa. Keittiötoimitus tuli sovittuna aikana marraskuun lopulla, mutta sitten alkoivat ongelmat. Remonttimaailman asennus piti olla marraskuun viimeisellä viikolla, mutta asentajaa ei kuulunut. Olimme yhteyssä myyjään, mutta hän ei tiennyt mitään eikä osannut auttaa. Ytitimme olla yhteydessä tähän eijaan, mutta hän ei vastannut mihinkään yhteydenottopyyntöihin. Meilläkin oli niin että remonttimaailman ja novartin laskujen eräpäivä oli ennen asennuksen alkamista. Lopulta Remonttimaailman asentaja tuli paikalle joulukuun toisella viikolla, kun keittiökalusteet olivat olleet meillä jo 3 viikkoa. Remonttimaailman asentaja ei osannut työtään, Remonttimaailman asennus kesti tammikuun 10 päivään asti, vaikka sen piti kestää 5-6 päivää. Keittiömaailman myyjä pyöritteli edelleen päätään ja keittiömaailman eija ei vastannut mihinkään yhteydenottoihin. 2 kaapirivistöä on vieläkin vinossa, mutta reklamaatioon ei ole vastattu mitään. Olemme myös olleet yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, joka suositteli hinnanalennusta, mutta keittömaailma ei välitä edes kuluttajavalituslautakunnan päätöksistä. Eli ei kannata missään nimessä asioida keittiömaailma ja remonttimaailma nimisten liikkeiden kanssa. Keittiömaailmaa lakkaa kiinnostamasta kaikki heti, kun rahat on maksettu ja ne pitää maksaa ennen asennusta.

      • kaikki merkit tämän sivusto...

        kaikkien kannattaisi varmaan ite alka tekemään jos kaikki on surkeita


      • turhautunut myos

        Ja sama tarina Keittiomaailmasta (Vantaa) jatkuu: toimitus tuli ajallaan - osat vaaria (20 cm mittausvirhe kaapistossa vaikka TARKASTUSmittaukset oli tehnyt heidan edustajansa). Syy heidan mielestaan meidan... Uusia osia pitaa odottaa vahintaan 5 viikkoa.
        Asennusfirmaksi keittiomaailma toki suositteli omaa remonttimaailmaansa. Neljan paivan jalkeen asennettuina ovat VAIN alakaapit - vaikka kaikki pohjatyot olivat heita varten taysin valmiina. Paikalle tuli sinallaan aika lahella sovittua aikaa yksi asentaja, jolla ei ollut minkaanlaista ohjeistusta tyojarjestyksesta. Nyt esimerkiksi pari ylakaappia on kiinnittetyna, ja niitten ylapuolelle olisi ensi pitanyt laittaa johdotus. Uusiksi menee siis sekin!
        Keittiomaailman mukaan MEIDAN tulisi ohjeistaa asennustyon jarjestys (kaapistojen asennus, sahko- ja putkityot), vaikka kaikki tuo on nimeomaan heilta tilattu. Ja juu, valitettavasti myos maksettu.
        Eilen tuli viela eteen myos uusi yllatys: kauppasopimukseen kuuluneet kivitasot yritetaan laskuttaa meilta uudelleen! Lisaksi suunnittelua yritettiin laskuttaa kahteen kertaan!
        Todennakoisesti paadymme ottamaan lopun asennuspalvelun sahko- ja putkitoineen tutulta rakennusfirmalta, ei tuosta keittio/remonttimaailman hommasta nayta tulevan mitaan. Laskut tulevat kylla ajallaan, tai jopa etukateen, mikaan muu ei. Seuraavaksi olemme yhteydessa myos kuluttajavalituslautakuntaan.


      • Voldemo
        turhautunut myos kirjoitti:

        Ja sama tarina Keittiomaailmasta (Vantaa) jatkuu: toimitus tuli ajallaan - osat vaaria (20 cm mittausvirhe kaapistossa vaikka TARKASTUSmittaukset oli tehnyt heidan edustajansa). Syy heidan mielestaan meidan... Uusia osia pitaa odottaa vahintaan 5 viikkoa.
        Asennusfirmaksi keittiomaailma toki suositteli omaa remonttimaailmaansa. Neljan paivan jalkeen asennettuina ovat VAIN alakaapit - vaikka kaikki pohjatyot olivat heita varten taysin valmiina. Paikalle tuli sinallaan aika lahella sovittua aikaa yksi asentaja, jolla ei ollut minkaanlaista ohjeistusta tyojarjestyksesta. Nyt esimerkiksi pari ylakaappia on kiinnittetyna, ja niitten ylapuolelle olisi ensi pitanyt laittaa johdotus. Uusiksi menee siis sekin!
        Keittiomaailman mukaan MEIDAN tulisi ohjeistaa asennustyon jarjestys (kaapistojen asennus, sahko- ja putkityot), vaikka kaikki tuo on nimeomaan heilta tilattu. Ja juu, valitettavasti myos maksettu.
        Eilen tuli viela eteen myos uusi yllatys: kauppasopimukseen kuuluneet kivitasot yritetaan laskuttaa meilta uudelleen! Lisaksi suunnittelua yritettiin laskuttaa kahteen kertaan!
        Todennakoisesti paadymme ottamaan lopun asennuspalvelun sahko- ja putkitoineen tutulta rakennusfirmalta, ei tuosta keittio/remonttimaailman hommasta nayta tulevan mitaan. Laskut tulevat kylla ajallaan, tai jopa etukateen, mikaan muu ei. Seuraavaksi olemme yhteydessa myos kuluttajavalituslautakuntaan.

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.


      • Voldemo
        Voldemo kirjoitti:

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.

        Monien ongelmien jälkeen keittiö ja wc saatiin melkein valmiiksi. Pariovea vielä puuttuu ja laminaatti keittiöstä. Tulee ensivuonna.Kaiken kaikkiaan asiat hoitui yhteistyöllä, hyvin he ottivat asiat hoitaakseen, kiitos siitä. On vain ollut voimia koitteleva huoneisto remontti.


      • tuttutarina!
        Voldemo kirjoitti:

        Tilasimme elokuussa Itäkeskuksen Keittiömaailmasta uudet keittiökalusteet asennettuna.Jo suunnittelu vaiheessa saimme useita tunteja siellä istuttuamme kuulla, kun kysyin että mitä jos emme otakkaan suunniteltua keittiötä.Suunnittelijamme sanoikin että ompa harmi jos peräydymme.No asiat lyötiin lukkoon ja mitattiin itse ja he mittasivat vaikka siinäkin ongelmia oli(lopulta kauppias itse mittasi). Oli aika tuoda kalusteet, ne tulikin osittain sovitusti, osa puuttui..Asentaja tutustui jo ed. päivänä asennus kohteeseen.Joten työ alkoi ja menikin hyvin, on ammattinsa osaava mies. Kunnes yläkaapistoja asentaessa tulikin pulma. Seinän ja kaapin väliin jäi 14cm rako(mittavirhe).Olin asiakkaana viimeinen joka sai tapahtuneesta tiedon.Kaappeja ei kuulema saa sopivampia, pitäisi laittaa peitelevy jolla saataisiin piiloon kyseinen rako.Suunnitteluvaiheessa kaapit oli seinästä seinään.Soittaessani asiasta Keittiömaailmaan, ei luvattu edes hinnan alennusta, vaikka suunnitteluvaiheessa korostettiin että jos olisi suunnitteluvirheitä, vastuu ei ole asiaakkaan vaan he korvaa kaiken. Näin ei todellisuudessa ole.Huomenna pitäisi aloitaa heidän suunnittelemansa kylpyhuonekalusteiden asennus. Kovin jo pelottaa kuinka käy! Olkaa tarkkana Keittiömaailman kanssa. Otan vielä yhteyttä Kuluttajasuoja lautakuntaan.

        Tutun kuuloista tarinaa!!!


    • ik

      ... Keittömaailman ja Novartin kanssa homma sujui. Suunnittelija AT piirsi kiitettävällä ammattitaidolla kehutun ja mieluisan keittiön. Mittaukset hän suoritti millintarkasti ja virheettömästi. Liikkeen kautta onnenpotkuna saatu asennusliike PA suoritti siistin ja aikataulunmukaisen asennuksen. Myös liikkeen kautta tulleet sähkö- ja putkiasennukset sujuivat mallikkaasti. Novartin kalusteet ja muut tarvikkeet tulivat myös kaikki aikataulun mukaan. Lisätilauksena otettu laatikostokin tuli sovitusti juuri äsken ja odottaa omatoimista asennusta, mutta se onkin eri juttu.... Joten kyllä Keittiömaailma ja Novart myös onnistuneita keittöremontteja osaavat. Siis Kouvolaan!

    • läheltä seurannut

      joo Oulun keittiömaailimaa touhu näytti mallitoimiston touhuilta. Koreat oli kamppeet ja kynnet! Ei ollut aikaa tehdä töitä ilman ajanvarausta sihteeriköltä/myyjälle. että Tämmöstä täällä.

      • MinäMinäMinäEikäMuut

        Olisitko ostanut heti, jos olisi tehnyt heti töitä? Oletko ajatellut, että asiakkaita keittiökalusteliikkeissä voi olla useampiakin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

      Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6079
    2. Halaisin sua mies

      Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2140
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

      Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1972
    4. Mitä tämä on

      Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1153
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

      gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      70
      1151
    6. Olen valmis

      Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1007
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

      En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    8. Nyt on konstit vähänä.

      Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      922
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

      Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      907
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

      Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      775
    Aihe