Metsäpelto?

Millaista seutua?

Olen muuttamassa Lahteen ja Metsäpellon alueella olisi vuokra-asunto tarjolla...Kertokaahan millaiseen naapurustoon olisin muuttamassa? Muutenkin olisi hienoa saada vinkkejä mihin kannattaa muuttaa/mitä alueita kannattaa välttää.

24

5633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaan

      talosta, mihin olet muuttamassa! Vierekkäisissä taloissakin voi olla täysin erilaiset naapurit.

      Eräs vuokratalo Metsäpellossa on rauhallinen ja mukava asua, mutta... pieni talo, kaikki tuntevat kaikki ja kuten vuokrataloissa usein on, niin sinusta tiedetään enemmäin kuin itse tiedät itsestäsi =)

    • Vastaaja2

      Olen asunut kahdessa vuokratalossa Metsäpellossa. Molemmat olivat ok vuokrataloiksi. Lahden Talojen asunnoissa kyllä aika paljon sosiaalitapauksia. Seutuna tykkäsin todella paljon, ihan ikävä on.

    • lähes jokapuolellla Lahtea ...

      Metsäpelto on omasta mielestäni ehkä Lahden viihtyisin alue. Ei mikään hienostokaupunginosa, muttei myöskään slummia. Melko kiireettömän oloinen, kuitenkin lähellä keskustaa. Hyviä ulkoilualueita löytyy myös suht läheltä

    • xxxx

      Ainakin naapurikyttäys on aika huipussaan varsinkin metsäpellontiellä. Muutamasta talosta kuullut ja yhdestä talosta kokemusta. Itse en kyllä enää muuta lähellekkään!

      • pois päässyt

        Paikkana metsäpelto on ihana!Naapurit jotain aivan muuta...kurkista kerrostalokyttääjien sivuille...


    • Anonyymi

      Älä muuta. Yhdessä niistä taloista asuusekopää akka jokahuutaa ja vetää kaikkimaailman aineet. Syyttää ukkoonsa vaikka hänen ääni ei kuulu.

      • Anonyymi

        Älä täällä hauku yleisesti.


    • Anonyymi

      Metsäpelto, Lahden huonoimpia alueita nykyisin.
      Täynnä työttömiä, huumeiden käyttäjiä, mielenterveys potilaita. Missään Lahdessa ei ole niin paljon alkoholiongelmaisia ihmisiä kuin Metsäpellon alueella. Omakotialue on jo slummiutunut.
      Vältä pohjois puolta Lahdesta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Sun slummit. Kaunis ja rauhallinen okt alue Lahdessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Sun slummit. Kaunis ja rauhallinen okt alue Lahdessa.

        Sanoo kerrostalo asukas joka ei koskaan liiku ulkona. Herää tähän päivään, avaa silmät ja korvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kerrostalo asukas joka ei koskaan liiku ulkona. Herää tähän päivään, avaa silmät ja korvat.

        Ei se kuule jos ei asu vuokra-alueella, vaan okt- alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuule jos ei asu vuokra-alueella, vaan okt- alueella.

        Okt-alueella se räppi raikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kerrostalo asukas joka ei koskaan liiku ulkona. Herää tähän päivään, avaa silmät ja korvat.

        Kävisit kouluja, niin osaisit lukea lyhenteen okt. En käykkään, kun asun OmaKotiTalossa metsäpellossa ja kuulun tulojeni puolesta varakkaimpaan kymmenykseen. Joten mene imemään sitä keskikaljaa slummikuplaasi.


      • Anonyymi

        Mikä on omakoti alue...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisit kouluja, niin osaisit lukea lyhenteen okt. En käykkään, kun asun OmaKotiTalossa metsäpellossa ja kuulun tulojeni puolesta varakkaimpaan kymmenykseen. Joten mene imemään sitä keskikaljaa slummikuplaasi.

        Miksi sitten asut niissä pahvitaloissa jos rahaa on? Ei kukaan huvikseen niissä asu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisit kouluja, niin osaisit lukea lyhenteen okt. En käykkään, kun asun OmaKotiTalossa metsäpellossa ja kuulun tulojeni puolesta varakkaimpaan kymmenykseen. Joten mene imemään sitä keskikaljaa slummikuplaasi.

        Slummi asukas huutelee slummi alueelta heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Slummi asukas huutelee slummi alueelta heh

        Näemmä aivokirurgi liittyi kommentoimaan😂 hihoh hehoh


    • Anonyymi

      Alueella päivystää perusjuntti joka luulee omistavansa koko alueen. Aivan häiriintynyt tapaus.

      • Anonyymi

        Saanti varma Lahes jos on juoppo tai narkkari


    • Anonyymi

      Täällä Hollolassa asuu samanlaisia.

      • Anonyymi

        Varmaankin samaa sukua.


    • Anonyymi

      Okeroisissa ne asuu lähi salessa ja yksi punatukkanen juoppoämmä on töissäkin siellä iltaisin.

    • Anonyymi

      Mies pieree niin ettäs njaapurit tukehtua.....

    • Anonyymi

      Ehdottomasti vältettävä Lahden talojen asuntoja, oli ne missä tahansa. Myös Liipola on kierrettävä kaukaa. Ja aina tarkastettava ettei taloissa asu mamuja (niitäkin päässyt Lahteen pesiytymään vähän jokapuolelle)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe