Hei!
Matkustamme Japaniin kahdeksi viikoksi maaliskuun alussa. Lennot ovat Tokioon, missä on tarkoitus olla neljä ensimmäistä päivää. Sieltä siirrymme Kiotoon ja sen jälkeen muutamaksi päiväksi johonkin kylpylä-ryokaniin.
Kyselenkin nyt majoituspaikoista tai oikeastaan alueista. Tokiossa ja Kiotossa haluaisimme majailla hyvien kulkuyhteyksien ääressä, mutta alueella, missä on historiaa ja nähtävää. Bilettäjiä emme ole, hyvä ruoka ja kulttuuri sen sijaan kiinnostaa. Entäpä kuumat lähteet, mihin päin kannattaa suunnistaa niistä nauttimaan?
Muitakin kulttuuri- ja ruokapitoisia vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan!
Japaniin maaliskuussa
2
759
Vastaukset
- sasae
Tokiossa ei ole hirveästi historiallista nähtävää, koska kaupunki pommitettiin maan tasalle 2. maailmansodassa. Monet tykkäävät Asakusan/Uenon suunnan ryokaneista, koska se on perinteisempää Tokiota.
Tokiossa on ainakin yksi oikea onsen.
Kiotossa älkää majoittuko siihen pääjuna-aseman viereen vaan menkää enemmän sinne temppelialueille päin.- Tokiossa
Tokiossa ilman muuta Uenon ryokaneihin. Itse olen käyttänyt Ryokan Sawanoyaa kahdesti, hyvä ja edullinen. Kiotossa yövyin kerran hullunhalvalla käsittämättömässä Uno house nimisessä mörskässä, josta mm. puuttui paikoin katto. sijaitsi kuitenkin aivan keskustassa ja jäi mieleen hauskana kokemuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122456Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761710Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361542- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?931416