Pohdimme matkaa (n.2vko)Sloveniaan ja kroatiaan päin. Mitä suosittelette Sloveniassa? Minne kannattaa mennä/käydä? Olen lukenut jo Ljubljanasta ja Bledistä. Onko muita ehdotuksia?
Vastaukset 5
- hööö
Kuulemma Maribor on hieno paikka. Paljon siistimpi kuin Ljubljana. Mun ystäväni asuu siellä. Pitäs mennä itsekin käymään siellä kesällä. Maribor 100 000 ihmisen yliopistokaupunki ja siel on vanhaa kulttuuriperinnettä. Jos menet Mariboriin niin kerro mitä pidit.
- hööö
tossa vielä linkki.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000928&posting=22000000011379653
Kannattaa käyttää tota etsi toimintoa tässä suomi 24 palstalla - Jossu
Kannatta varmaankin kierrellä ja käydä tutustumassa useampaan eri kaupunkiin. Esim. Ljubljana on ihan nätti ja siisti, mutta ei sieltä moneksi päiväksi puuhaa löydy. Siellä kannattaa kiivetä linnaan maisemia ihailemaan ja kierrellä markkinoilla. Jokivarresta löytyy myös käsitöitä ym. pientä osteltavaa, jos sellaisesta on kiinnostunut.
- ...on upea paikka
Suosittelen Blediä lämpimästi, jos pidätte ulkoilusta ja liikunnasta. Junalla ja bussilla pääsee ympäriinsä. Slovenia on hyvin pieni maa.
- Nina
Piran on yksi kauneimmista näkemistäni rannikkokaupungeista, Portoroz modernimpi.
Lipizzan hevosia kannattaa käydä katsomassa, samoin lähellä olevia tippukiviluolia. maisemat Karstin alueella ovat upeat, kuten yleensäkin Slvoveniassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474