MOI!
Haluaisin tietoa huonekaluliike maskusta työpaikkana. Oletteko päässeet millaisille tienesteille? oletteko olleet maskun palkkalistoilla, vai jonkun välitysfirman kautta? Onko palkkaus ollut tunti vai provisio pohjalta? Mitä mieltä muuten työpaikkana? Kiitos vastanneille!!!!
MASKU
4
4391
Vastaukset
- lauri
maskussa on pohjapalkka n.800 euroa plus provikka,paljon työtä vähän palkkaa,eikä peukalo saa olla keskellä kämmentä,pitää osata koota kaikki pikku tilpehöörit.laatu taas tuotteissa on vähän sitä sun tätä,elikkäs ulkolaista räpeää levyä.toki löytyy myös kotimaista mutta kuluttajaa aatellen todella kallista,yleinen käsitys maskustahan on ns.halppis firma.kannattaisi keskittyä ehkä vähän laadukkaampaan työnantajaan.työpaikkana ei ole parhaimmasta päästä,tämä maskun omistaja on koko ajan myymässä tätä firmaa mutta kukaan ei ikävä kyllä sitä huoli.että näin .
- pari faktaa
Itse Maskussa työskelleenä.Paikkana ihan ok.Mukavat työkaverit ja palkka neuvoteltavissa.Pitää olla aktiivinen,mikäli haluaa paremmat tienestit.Eli kannattaisko Lauri pistää vaan töppöstä toisen eteen.
- karde123
masku on ylivoimaisesti paras palkka kaikilla,
katsokaa liikkeen parkkipaikoilla autoja millä ajelevat,to pi pitää kavereista huolta ja maksaa minimi 4000 euroa kk kaikille.plus rahoituksesta tulee toiset 4000 euroa.kaverini on tuusulassa duunissa ja tienaa noin 85000 e vuodessa ja ajelewe uudenkarhealla opelilla.että silleenjuuri osti ison ison omakotitalon vaikkakin on sinkku.ja työ ajat ovat tosiaankin lyhyet.että sillain täällä maalla ajatellaan.on se kova mies se topi toivo - Anonyymi
Mulle sanottiin pohjapalkka on 1200 euroa kuukaudessa ja myyntikate 5.5% firman saamasta katteesta eli 2000€ sohvasta katetta on 400€ josta 5,5%provisio on 22€ ja sitten ilmeisesti rahoituksesta saadut provikat.
Eli tiukassa on elanto Maskun myyjällä. Nälkärajalla saa työskennellä. Viikonloput ovat töitä että pääsee tienaamaan edes jotain.
Mitä kokemuksia muilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741