SANOMA MAGAZINES

Minna

Kokemuksia joa olette olleet töissä?

12

8127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolli-kissa

      Itse olen ollut Sanomilla töissä ja minulla on vain ja ainoastaan hyvää sanottavaa Sanomista. "Turvallinen" ja iso lehtitalo, jossa työntekijöillä hyvä olla töissä. Meillä oli mahtava työhenki työkavereitten kesken ja ryhmäpäälliköt olivat upeita persoonia kuin myös johtajamme. Töitä pitää tietysti tehdä reippaasti, jotta tienaa palkkansa mutta minulla on Sanomista vain hyvää sanottavaa. SUOSITTELEN!

      • trooper

        Samat sanat mitä kolli-kissa sanoi. Hyvä työpaikkana, turvattu ok minimipalkka, provikat hyvät jos myy tarpeeksi hyvin, kampanjat toimivat, hyvä ilmapiiri jne... Jos hommasta pitää ja sen tosissaan ottaa tuolla viihtyy ja tienaa hyvin.

        Minna, mille paikkakunnalle olet hakemassa?

        kolli-kissa olitko itä-keskuksessa vai muualla?

        terv. nyk työntekijä


      • kolli-kissa
        trooper kirjoitti:

        Samat sanat mitä kolli-kissa sanoi. Hyvä työpaikkana, turvattu ok minimipalkka, provikat hyvät jos myy tarpeeksi hyvin, kampanjat toimivat, hyvä ilmapiiri jne... Jos hommasta pitää ja sen tosissaan ottaa tuolla viihtyy ja tienaa hyvin.

        Minna, mille paikkakunnalle olet hakemassa?

        kolli-kissa olitko itä-keskuksessa vai muualla?

        terv. nyk työntekijä

        Kolli-kissa työskenteli pohjosessa eli oulussa.
        Upia paikka oli olla töissä. Nykyään työskentelen toimistoalalla...


      • mää vaan
        kolli-kissa kirjoitti:

        Kolli-kissa työskenteli pohjosessa eli oulussa.
        Upia paikka oli olla töissä. Nykyään työskentelen toimistoalalla...

        jos oli hyvä paikka? Olen myös miettinyt hakisinko sinne, mutta juuri ilmapiiriä olen vähän epäillyt. Onko ne esimiehet ja-naiset ihan ok? Ja paljonko pitää myydä että talossa pysyy.


      • kolli-kissa
        mää vaan kirjoitti:

        jos oli hyvä paikka? Olen myös miettinyt hakisinko sinne, mutta juuri ilmapiiriä olen vähän epäillyt. Onko ne esimiehet ja-naiset ihan ok? Ja paljonko pitää myydä että talossa pysyy.

        Lähdin takaisin tstoalalle kun avautui sellainen "ihanne" työpaikka jota olin aina halunnut!
        Tavoitteet olivat mielestäni kohtuulliset eli silloin piti myydä "rapiat" 100 lehteä kuussa että tienas oman palkkansa...en tiä nykyistä käytäntöä...
        Meillä ainakin työilmapiiri oli todella loistava ja päälliköt olivat mukavia sekä kannustavia! SUOSITTELEN edelleen....


    • ollaan

      Noin 2,5 vuotta SMF:lla työskentelin. Lopetin omasta tahdostani motivaation puutteen takia.

      Kun lopetin, tavoitteet olivat kokopäiväisellä minimi 120 lehteä kuussa. 150:llä pääsi vähän provikoille ja 180:llä ihan ok.

      Nykyään hommat hieman muuttuneet, uudet soittosysteemit ym. hommasta tullut tiukempaa ja ehkä raskaampaa.

      Työnanatajana SMF on hyvä. Kaikki toimii kuten on sovittu ja peruspalkka on ihan ok. Tosiasia on kuitenkin se, niinkuin myyntialalla muutenkin, että tulos tai ulos. Eli peruspalkka on näennäinen turva. Myydä pitää osata.

      Pomot on mukavia ja asiallisia. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

    • Marinkainen

      Olin Itiksessä 3 vuotta myyjänä. Hyvä henki, reilu talo. Pohjapalkka lähellä 2000 E/kk. Provika tuli lisäksi. Nainen ryhmäpäällikkö oli naiivi ja typerä, oikein kyttääjä. Toimiston päällikkö ammattitaitoinen, oikeudenmukainen ja mukava. Palkka oli aina täsmällisesti ja oikein sopimuksen mukaan.

    • menikösanomaperille

      Olen ollut. Nykyään hyvät aineistot menee suoraan alihankintaan ja soitettava aineisto on täyttä kuraa. Edes peruspalkoille ei pääse ja esimiehet vittuilevat puheajasta koko ajan. Jatkuvaa kyttäämistä ja valittamista, vaikka itse tietävät hyvin että aineistot ovat huonoja. Mielummin allerille tai muualle töihin. En todellakaan suosittele.

    • poistunut

      Ehkäpä se hyvän paikan status on kadonnut jo vuosia sitten, (kenties 5v.). Kokemusta on useammalta vuodelta. Päivittäin esimies seisoo selän takana "salaa" tai kävelee läpi käytävien kytiksellä jopa kaksi kertaa tunnissa. Jos keskustelet työkaverin kanssa, niin tullaan kysymään mistä puhutte. Olin kiitettävää tulosta tekevä myyjä, mutta rajansa sillä kaikella esim. minkälaisiin kuulusteluihin jouduin, työkavereiden kesken juteltuamme. Jos myöhästyt vaikka 10 min. niin istut jälki-istunnossa soittamassa esimiehen ollessa vahtimassa. Huonon tiedoston päivinä jäi tulos kehnoksi, niin joutui puhutteluun ja syyllistettiin asiasta. Pidemmän päälle henkisesti rankkaa.
      Aina ei myöhästyminenkään ole oma syy. Mutta menetystä sinne pyrkiville.

    • Edithtus

      Nykyään myyntivalmentajana todellinen kiusaaja. joka arvostelee toisten tekemistä. Kyseisestä naisesta valitettu luottamusmiehelle saakka.

      Työ on kuormittavaa ja paskamaista johtamista.

      En suosittele kenellekään.

    • asiastatietävä

      Puolet tämän hetkisestä myyntiporukasta on lähdössä vuoden vaihteessa. Lue siitä...

    • Paskasanoma

      Paska paikka, asiakaspalvelua ei ole juuri lainkaan tai on tehty asiakkaalle tosi hankalaksi
      saada, että kukaan järkevä asiakas ei halua olla tuon lafkan kanssa mitenkään tekemisessä.
      En yhtään ihmettele, että asiakkaat Paska Sanomasta katoavat.

      Eipä siellä ymmärretä kuka heidän palkkansa maksaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe