Mikä paras suomalainen sisustuslehti? Olen lukenut useita, mutta mikä teidän mielestänne tilaamisen arvoinen?
Sisustuslehti
14
11632
Vastaukset
- addikti,
Mulle tulee Avotakka,Talo&koti ja Koti ja keittiö.Lisäksi ostelen lähes kaikki muut kotimaiset irtonumeroina.Eli addikti mikä addikti.
Mutta suosikkini on Koti ja keittiö.Siinä on vähän kaikkea ja ne pihistä/panosta jutut on aina hyviä.- johanna*
Minulle tulee Kotivinkki, Koti ja keittiö ja sitten vielä avotakka. Ja itse erityisesti pidän myös Koti ja Keittiö lehdestä. Jotenka yhdyn edelliseen :)
- Riksu
johanna* kirjoitti:
Minulle tulee Kotivinkki, Koti ja keittiö ja sitten vielä avotakka. Ja itse erityisesti pidän myös Koti ja Keittiö lehdestä. Jotenka yhdyn edelliseen :)
on hyvä. Kotivinkkiin olen kyllästynyt, avotakka aivan hyvä.
- Maizisusta
Minulle tulee myös Koti ja keittiö nyt kotiin, aikaisemmin ostin sitä irtonumeroina. Nyt kun näin tarjouksen siitä: http://sisustus.nettikauppaa.fi/sisustuslehdet.aspx niin päätin tilata kotiin, kun saa paljon halvemmalla.
- sanna
Deko on hyvä ja myös Glorian Koti sekä Avotakka. Dekossa monipuolisesti erilaisia koteja..
- Iinu
Itselleni tulee Koti ja keittiö, Deko ja Kotivinkki. Usein ostan irtonumeroja Glorian Koti-lehdestä. Paras ehdottomasti on Koti ja keittiö! Suhteellisen edullinen muihin nähden, kivat kuvat ja todella paljon luettavaa eikä vain mainoksia! :) Deko-lehti on myös hyvä, ehkä vähän enemmän design-tuotteisiin keskittyvä. Kotivinkki (ei tosin pelkkä sisustuslehti) sisältää myös tosi kivoja sisustusideoita ja koteja. Glorian Koti on kaunis lehti, joskaan ei mielestäni sisällä kovinkaan paljon toteuttamiskelpoisia ideoita. Joten päädynpä suosittelemaan Koti ja keittiö -lehtä niin kuin jo monet edellä.
- Tyttönen82
Koti&keittiö on paras. Löytyy vinkkejä sekä minulle rivitaloon että äidille isoon maalaiskartanoon. Kotivinkissä paljon mainoksia ja todella paljon ei-sisustus-juttuja. Dekokin on kiva, mutta aika desing...
- sisustusfriikki
Koti ja keittiö on mielelstäni paras, mutta jatkuvasti tulee ostettua myös Deko, Glorian Koti sekä Avotakka.
Ulkomaisista lehdistä paras on ehdottomasti brittiläinen Living Etc. Ruotsalaisiakin sisustuslehtiä on monia hyviä, mm Plaza Interiör sekä Elle Interiör...- kiinnostunut..
millainen tuo lehti teidän mielestänne on? Millaisia sisustusartikkeleita siinä on? Oikeista taloista, tavaroita tms.tms.. ?
- Anu Green
kiinnostunut.. kirjoitti:
millainen tuo lehti teidän mielestänne on? Millaisia sisustusartikkeleita siinä on? Oikeista taloista, tavaroita tms.tms.. ?
Tuo lehti on taalla Englannissa ihan arvostettu sisustuslehti taynna kivoja kuvia, vinkkeja ja tavaroita. Tosin tavarat ovat tietenkin suurimmaksi osaksi taalta hankittuja, mutta kyllahan niita varmaan saan Suomeenkin tilattua jos niin haluaa.
- Kaunista katseltavaa
Minulle tulee Glorian koti, jossa on ehkä hieman unelmoinnin tuntu siinä mielessä, että siinä esitellään kauniita siloteltuja koteja. Mutta olen minä saanut siitä paljon hyviä ideoitakin. Avotakka on minusta aika huono, luen sen ja Koti & keittiön kirjastossa. Jälkimmäisen tilaamista olen jopa harkinnut, mutta siinä on niin paljon muutakin kuin vain sisustamista (ei välttämättä huono asia, mutta minulle tulee jo Kodin Kuvalehti). Talo & koti on ehkä enemmän rakentamisesta/ remontoinnista kiinnostuneille ja Kotivinkki perheelliselle. Dekoa en tunne kovin hyvin. Irtonumeroina ostan usein ulkomaisia sisustuslehtiä, koska ne ovat halvempia ja niistä saa ehkä hieman erilaisia ideoita, vaikka esim. runsas englantilainen maalaistyyli ei muuten ole sydäntäni lähellä.
- naisihiminen
on mun mielestä tosi hyviä lehtiä, ensimmäisen hinta-laatusuhde on todella kohdallaan, mietin parhaillani, jos tilaisin sen. Meidän talo-lehti on tullut kestona useamman vuoden, se on myös miehelle mieluinen lehti, siinä on paljon tietoa rakentamisestakin. Tilasin Glorian Kodin, mutta ei ole tullut vielä ekaa numeroa. Ehkä perun sen tilauksen, kun ostin sian säkissä.En ole tainnut koskaan ostaa edes irtonumeroa.Mut lupasin kivalle puhelinmyyjälle tutustua siihen lehteen. Ja sit mulle tulee Glorian antiikki, joka on niin IIhana kun tykkää antiikkisista jutuista. Kai täälläkin jonkinlainen FRIIKKI siis!:)
Avotakka on ihan hyvä, ja Dekokin menee, vaikka aika kallis design-lehti onkin. Itse sitten ulkomaisista lehdistä tykkään ruotsalaisesta Hus&Hemistä.
- fed up..
Olen kyllästynyt suomalaisiin sisustuslehtiin. Avotakkaa tilasin aikani, mutta se ei tuntunut koskaan oikein tarjoavan mitään uutta. Tietysti nämä lehdet ovat markkinoidensa näköiset, mutta kuten sanottu kyllästyin totaalisesti ennalta-arvattavuuteen.
Aloin lukea Avotakan sijaan ruotsalaista Sköna hem-lehteä - melko samanlainen, mutta paksumpi ja monipuolisempi.
Ostan myös Living etc. ja 25 Beautiful Homes -lehtiä. Nimensä mukaisesti jälkimmäisessä esitellään teemoittain joka numerossa 25 kotia, ostan sen, jos aihe kiinnostaa. Mielenkiintoista nähdä aivan erilaista arkkitehtuuria ja makua kuin keskiverto suomalainen modernismi tai yleensä vaalea pelkistävyys. Haluan, että minut pakotetaan pois totunnaisen hiekkalaatikon rajoista ja tarjotaan ahaa-elämyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli389313"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn333873Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi852445Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262426Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392294Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251935Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151600Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721054