Kertokaa riivattuna olemisesta!

Räyhä

Tiedän teoriassa paljon riivattuna olemisesta , mutta mitä KÄYTÄNNÖN kokemuksia teillä on? Muistaako siitä itse mitään jälkeenpäin? Missä tilaisuuksissa sitä ilmeni? Mitä silloin teitte? Miten pääsitte eroon?

16

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päällä

      Tuo yläpuolella oleva Irakin sodan ennustelija on yksi riivattu joten lueppas hänen juttujaan niin tiedät asiasta kaiken.
      Aikaisemmin tuhoon meidät vei meteoriitti jonka hän oli unessaan nähnyt, tällä kertaa kolmas maailmansota.

    • Angélica

      Ainoa tietämäni keino minkä Äitimaa minulle on sanonut on että menee vastaan sielun vihollista.

      Miten menee vastaan?

      Prosessi on pitkä ja vaivaloinen mutta onnistuu kun itse vain jaksaa ja saa hyviä ja luotettavia ystäviä jotka auttavat sinua. Tarjoudun ystäväksesi Ulla-Riikkan kanssa.

      Ensinnäkin sinun on aina mentävä vastaan pahuutta. et saa päästää sitä ajatuksiisi ja koita kehittää positiivista ja hyvyyteen kohdistuvaa ajattelua. Tee aina hyviä töitä.
      Puhu aina totta. Auta ystäviä, vieraita ja äitiäsi. Jos saat ajatuksiisi purnaavan olon ja epämiellyttävän tunteen siitä että autat tai teet hyviä tekoja ympärilläsi, on se todistus siitä että sielun vihollinen ei pidä sinun tekemisistäsi.

      Ajattele aina asioita siten kuinka luoja - Jumalamme tekisi asian kanssa. Rukoile päivittäin Luojaamme Äitimaata ja pyydä suojelua joka päivä.

      Ei mene pitkään kun paholainen sylkäisee sinut ulos suustaan koska olet tullut liian karvaiseksi hänelle. Sillä hän odottaa aina valitsemiltaan että he tekisivät hänelle miellyttäviä asioita.

      Tärkeintä on sinulla että aina menet vastaan häntä HYVYYDELLÄ. Älä kiroa mitään, sillä paholaisen siunaus on kiroaminen. Jos kiroat jotain niin sillion paholainen automaattisesti siunaa sen omalla voimallaan sillä hänellä on RAKKAUS pahaan....Totaaliseen pahaan.

      Kun taasen Luojallamme on RAKKAUS totaaliseen HYVÄÄN, sinne sinun on opittava menemään ja elämään. Muista tie on kapea mutta kulkukelpoinen.
      Vaikka pahuus yrittäisi olla sinulle esteenä.

      Jos et jaksa niin soita minulle. 0407185511.
      Voin lähettää sinulle hyvyyden voimaa että taasen jaksat eteen päin taistella. Samoin lähetän sinun suojaksesi 2 Enkeliä.

      Tärkeintä on hyvät teot 1. Hyvät ja positiiviset ajatukset 2. Aina olla rehellinen 3.Rukoilla joka päivä Luojaa kiittäen elämästä 4. Opettele rakastamaan itseäsi, jotta oppisit rakastamaan toisia ja Luojaamme 5. Miten ? Katso itseäsi silmiin peilistä ilman maskia ja aivan alasti sano normaalilla äänellä itsellesi eli peilikuvallesi seuraavaa: Minä rakastan sinua, sillä sinä olit minun ensi rakkauteni. Tee se niin monta kertaa, että sinä tunnet sen sanan tulevan sydämmestäsi, jolloin ihmeitä alkaa tapahtua sinulle.

      Jos haluat tule meidän kanssa viettämään syyspäivän tasausta, on tulossa muitakin. Haemme sinut ja ajamme myös sinut kotiin uudelleen. Ota mukaan kaverisikin, jos saa lomaa ARM.sta?
      Se on Maanantaina 23-09-2002. kl 12:00--16:00.
      Kirjoita tai soita.Katso myös meidän sivut ne on
      www.uskontofoorumi.com.

      Minä siunaan sinut ja hyvää oloa sinulle.
      Toivoo A. ja Ulla-Riikka.

    • qwerty

      Riivattuna oli tarkoittaa sitä, että demoni on tullut niin lähelle sinua henkivaltojen kautta, että pystyy telepaattisesti vaikuttamaan ajatuksiisi. Tämä telepatia toimii niin, että kun demoni puhuu, niin kuulet puheen ikään kuin omana ajatuksenasi. Et pysty erottamaan mitkä ajatukset ovat sinun omiasi ja mitkä demonin "syöttämiä". Raamatussa on tästä mainio esimerkki - Job. Lusifer sai Jobin naapurit kääntymään tätä vastaan manipuloimalla heidän ajatuksiaan. Jumala antoi Lusiferille luvan koetella Jobia, mutta ei sallinut tappaa häntä.

      Jotkut ovat kertoneet, että jokin ääni käski häntä tekemään jonkin laittomuuden, esim murhan. Demonit toimivat juuri näin. Demoni pystyy nostattamaan ihmisessä vihaa ja raivoa. Demoni pystyy myös peittämään oman tunnon äänen, eikä ihminen tunne katumusta pahoista teoistaan, vaan joutuu yhä pahenevaan vihan kierteeseen. Viisas on ihminen joka osaa tunnistaa tämän tilan ja pyrkiä pois siitä. Riivattuna olo on eri asia kuin mielisairaus, mutta luulen, että pahimmillaan demoni saattaa ajaa ihmisen mielisairauden partaalle.

      Jeesus mainitsee Uudessa Testamentissa, että älkää taistelko henkivaltoja vastaan. Näkymätöntä vastaan on huono taistella. Voiton mahdollisuudet ovat pienet. Jeesus mainitsee myös, että henkivaltoja ei saa pilkata, ei edes demoneita.

      Teoriassa ihminen saattaa päästä irti demonista omin voiminsa, mutta vaikutus ei ole pysyvä. Itse asiassa vastapuoli saattaa lähettää voimakkaamman demonin entisen tilalle. Ainoa tapa päästä pysyvästi eroon demoneista, on pyytää Jumalalta vahvistusta. Jumala lähettää henkensä karkottamaan demonin ja vaikutus on pysyvä. Jumala ikään kuin viheltää pelin poikki ja kieltää demoneita lähestymästä tätä ihmistä.

      Hyviä tekoja tekemällä ei pääse eroon demonista. Silloin tällöin ihminen saattaa tuntea jotain riemua esim omista hyvistä töistään, mutta demoni pystyy peittämään nämä valon pilkahdukset erittäin nopeasti.

      • Autoilija

        Kuvauksesi vastaa skitsofreniaa! Eli ovatko ne yksi ja sama? Myös myöhäisvaiheen dementikoilla ilmenee samoja oireita.

        Uusin Brittitutkimus muuten löysi skitsofrenikoitten selkäydinnesteestä hiukkasen jota ei terveiltä yleensä tavata!

        ONKO TÄMÄ HIUKKANEN RIIVAAJA ELI DEMONI???

        Britreissä muuten skitsofreniaa on hoidettu menestyksellisesti RUOKAVALIOLLA!

        Olet sitä mitä syöt, eli ÄLÄ SYÖ DEMOONEJA!


      • Angélica

        Olet oikeassa, kirjoituksissasi. Mutta ....lopussa olet väärässä siinä ettei itse voi voittaa paholaista.
        Kyllä voit! Ja kuten sanoit rukoukset luojalle on tärkeät. Mutta kuten sanoin räyhälle on minulla myös valta moittia ja ajaa pois näitä olentoja.

        Ajatukseeni tuli sinulta ajatus että jesse voisi auttaa ja olitko jo pyytämässä räyhää johonkin hihuli seuraan? Muista Josuah sanat: ei paha pahaa voi parantaa, muutoin tulisi riita paholaisperheessä. Joten uskon että sinä et ´voikkaan häntä auttaa.


      • qwerty
        Angélica kirjoitti:

        Olet oikeassa, kirjoituksissasi. Mutta ....lopussa olet väärässä siinä ettei itse voi voittaa paholaista.
        Kyllä voit! Ja kuten sanoit rukoukset luojalle on tärkeät. Mutta kuten sanoin räyhälle on minulla myös valta moittia ja ajaa pois näitä olentoja.

        Ajatukseeni tuli sinulta ajatus että jesse voisi auttaa ja olitko jo pyytämässä räyhää johonkin hihuli seuraan? Muista Josuah sanat: ei paha pahaa voi parantaa, muutoin tulisi riita paholaisperheessä. Joten uskon että sinä et ´voikkaan häntä auttaa.

        Vastaan Angelikalle ja Autoilijalle yhdellä kertaa.

        Ei ollut skitsofrenia. Itse asiassa pääsin näkemään demoneita. Jotkut käyttävät asiasta nimitystä "ruumiista irtaantuminen". Jeesus mainitsee, että taivasten valtakunta on sisäisesti ihmisessä. Ilmeisesti pääsin jotenkin käymään tässä toisessa ulottuvuudessa, mutta en rupea tässä tarkemmin kuvailemaan kyseistä paikkaa. Jos en olisi nähnyt demoneita, niin olisin varmaan itsekin epäillyt jonkin sortin skitsofreniaa.

        Angelikalle tarkennan sen verran, että pääsin omin voimin demonista eroon lausumalla jotain semmoista, joka pisti demonin kinttuihin vilskettä. Mutta tämä kikka toimi vain yhden kerran. Ei mennyt kauaa kun demonit palasivat entistä ahkerampina. Ensin tuli jonkin sortin tiedustelija analysoimaan tilannetta ja sen jälkeen alkoivat koettelemukset. Yrittivät pelotella poltergeistilla ja herättelivät öisin.

        Olin hereillä, kun se tiedustelija kävi. Vaistosin jonkun täydellisen pahansuovan olennot tulleen lähelleni. Olento viipyi minuutin ja lähti pois.

        Vasta kun älysin pyytää Jumalaa lähettämään Pyhän Henkensä avuksi, niin demonit joutuivat pakenemaan lopullisesti eikä niitä ole sen koommin näkynyt. Olen saanut olla täysin rauhassa siltä taholta. Langenneet enkelitkään eivät näköjään pysty uhmaamaan Jumalan auktoriteettiä.

        Se tuli huomattua, että sanonta "sielun vihollinen" on erittäin sopiva kuvaus demoneista. Ne todellakin vihaavat ihmistä kaikesta sydämestään ja haluavat pilata ihmisen ja Jumalan välit.

        Melkein väittäisin, että demoneilla oli jonkinlaisia vartiovuoron vaihtoja, koska riivaajan käyttäytyminen vaihteli ajoittain. Jotkut olivat (anteeksi ranskani) täysiä mulkkuja, kun taas toiset vaikuttivat rauhallisemmilta.

        Eräskin rauhallisempi demoni selitti minkä takia he olivat lähteneet Jumalan luota pois. Jumala oli ankara hallitsija kuulemma orjuutti enkeleitä. En ota tuohon mitään kantaa, koska en luota sielun vihollien puheisiin pätkääkään. Ainakaan ihmistä kohtaan Jumala ei ole ankara, kunhan välttää tahallista tötöilyä.

        Heh, yritin jopa käännyttää joitakin rauhallisempia demoneita. Sanoin, että vielä ehtii vaihtaa puolta ja välttyä lopulliselta kadotukselta. Tässä vaiheessa demonit pysyivät hiljaa. En tiedä pitelivätko ne sormia korvissaan vaiko miettivät asiaa.


      • qwerty
        qwerty kirjoitti:

        Vastaan Angelikalle ja Autoilijalle yhdellä kertaa.

        Ei ollut skitsofrenia. Itse asiassa pääsin näkemään demoneita. Jotkut käyttävät asiasta nimitystä "ruumiista irtaantuminen". Jeesus mainitsee, että taivasten valtakunta on sisäisesti ihmisessä. Ilmeisesti pääsin jotenkin käymään tässä toisessa ulottuvuudessa, mutta en rupea tässä tarkemmin kuvailemaan kyseistä paikkaa. Jos en olisi nähnyt demoneita, niin olisin varmaan itsekin epäillyt jonkin sortin skitsofreniaa.

        Angelikalle tarkennan sen verran, että pääsin omin voimin demonista eroon lausumalla jotain semmoista, joka pisti demonin kinttuihin vilskettä. Mutta tämä kikka toimi vain yhden kerran. Ei mennyt kauaa kun demonit palasivat entistä ahkerampina. Ensin tuli jonkin sortin tiedustelija analysoimaan tilannetta ja sen jälkeen alkoivat koettelemukset. Yrittivät pelotella poltergeistilla ja herättelivät öisin.

        Olin hereillä, kun se tiedustelija kävi. Vaistosin jonkun täydellisen pahansuovan olennot tulleen lähelleni. Olento viipyi minuutin ja lähti pois.

        Vasta kun älysin pyytää Jumalaa lähettämään Pyhän Henkensä avuksi, niin demonit joutuivat pakenemaan lopullisesti eikä niitä ole sen koommin näkynyt. Olen saanut olla täysin rauhassa siltä taholta. Langenneet enkelitkään eivät näköjään pysty uhmaamaan Jumalan auktoriteettiä.

        Se tuli huomattua, että sanonta "sielun vihollinen" on erittäin sopiva kuvaus demoneista. Ne todellakin vihaavat ihmistä kaikesta sydämestään ja haluavat pilata ihmisen ja Jumalan välit.

        Melkein väittäisin, että demoneilla oli jonkinlaisia vartiovuoron vaihtoja, koska riivaajan käyttäytyminen vaihteli ajoittain. Jotkut olivat (anteeksi ranskani) täysiä mulkkuja, kun taas toiset vaikuttivat rauhallisemmilta.

        Eräskin rauhallisempi demoni selitti minkä takia he olivat lähteneet Jumalan luota pois. Jumala oli ankara hallitsija kuulemma orjuutti enkeleitä. En ota tuohon mitään kantaa, koska en luota sielun vihollien puheisiin pätkääkään. Ainakaan ihmistä kohtaan Jumala ei ole ankara, kunhan välttää tahallista tötöilyä.

        Heh, yritin jopa käännyttää joitakin rauhallisempia demoneita. Sanoin, että vielä ehtii vaihtaa puolta ja välttyä lopulliselta kadotukselta. Tässä vaiheessa demonit pysyivät hiljaa. En tiedä pitelivätko ne sormia korvissaan vaiko miettivät asiaa.

        Semmoisen voisin vielä mainita, että demonit vaihtoivat kiusauskeinojaan, aina kun opin puolustautumaan edellisiä vastaan. Tässä tapahtumien kulku tiivistettynä.

        Taistelin pahansuopia ajatuksia vastaan, koska tiesin niiden olevan kotoisin ulkopuoliselta olennolta. Demonit ottivat lisäkeinot käyttöön: ne hyökkäsivät nukkuessani ja yrittivät pelotella poltergeistilla.

        En pelännyt poltergeistia, niin jäljelle jäi öinen pelottelu. Ensin ne kirjaimellisesti tönivät hereille keskellä yötä. En välittänyt siitä sen kummenpaa, vaan yritin aina jatkaa uniani. Taas meni taktiikat uusiksi. Ne rupesivat vaikuttamaan uniini; työnsivät lisähahmoja tai tapahtumia normaalin unen sekaan. Opin puolustautumaan tätäkin vastaan. Päätin ennen nukkuman menoa, että pyrin muuttamaan nämä lisähahmot tavallaan tinapaperista tehdyiksi. Näin kävikin. Aina kun alitajuntani huomasi vieraan asian unessa, niin kyseinen asia (esim henkilö) muuttui tinapaperihahmoksi ja mureni pieniksi palasiksi.

        Siinä vaiheessa kun uniin vaikuttaminen ei enää tepsinyt, niin Johtoporras "vihelsi pelin poikki" ja pääsin eroon demoneista.


      • Elämänliekki
        qwerty kirjoitti:

        Semmoisen voisin vielä mainita, että demonit vaihtoivat kiusauskeinojaan, aina kun opin puolustautumaan edellisiä vastaan. Tässä tapahtumien kulku tiivistettynä.

        Taistelin pahansuopia ajatuksia vastaan, koska tiesin niiden olevan kotoisin ulkopuoliselta olennolta. Demonit ottivat lisäkeinot käyttöön: ne hyökkäsivät nukkuessani ja yrittivät pelotella poltergeistilla.

        En pelännyt poltergeistia, niin jäljelle jäi öinen pelottelu. Ensin ne kirjaimellisesti tönivät hereille keskellä yötä. En välittänyt siitä sen kummenpaa, vaan yritin aina jatkaa uniani. Taas meni taktiikat uusiksi. Ne rupesivat vaikuttamaan uniini; työnsivät lisähahmoja tai tapahtumia normaalin unen sekaan. Opin puolustautumaan tätäkin vastaan. Päätin ennen nukkuman menoa, että pyrin muuttamaan nämä lisähahmot tavallaan tinapaperista tehdyiksi. Näin kävikin. Aina kun alitajuntani huomasi vieraan asian unessa, niin kyseinen asia (esim henkilö) muuttui tinapaperihahmoksi ja mureni pieniksi palasiksi.

        Siinä vaiheessa kun uniin vaikuttaminen ei enää tepsinyt, niin Johtoporras "vihelsi pelin poikki" ja pääsin eroon demoneista.

        Mulla on myös kokemusta pahoista hengistä, kuin myös hyvistä. Pahat henget kiusaa vain ajoittain, jos ei niistä piittaa ja rukoilee heti kun huomaa mistä on kysymys.
        Minäkin haluaisin päästä niistä demoneista lopullisesti eroon.


      • Angélica
        Elämänliekki kirjoitti:

        Mulla on myös kokemusta pahoista hengistä, kuin myös hyvistä. Pahat henget kiusaa vain ajoittain, jos ei niistä piittaa ja rukoilee heti kun huomaa mistä on kysymys.
        Minäkin haluaisin päästä niistä demoneista lopullisesti eroon.

        Varmaan tiedätte sen että olen toista vuotta ollut suorassa yhteydessä Luojamme ja puhun hänen kanssaan päivittäin. Ja sen että olen Enkeliparantaja Yläneltä Ulla-Riikan kanssa.

        Kaikki sairaudet eli noin 98% aiheuttaa ihmiselle ulkopuolinen henkiolento. Kuten qwerty sanoi sitä että demoonit ne todella vihaavat ihmistä. Samoin kuin saatana itsekkin.

        Minulle luoja on antanut mahdollisuuden poistaa nämä inhottavat olio pois ihmisestä jonka ´jälkeen hän parantuu heti. Taasen osa ihmisistä ei parannu ollenkaan kuten syvästi kristinuskossa olevat. Luoja on sanonut heistä sen että hän on ottanut siunauksen pois koska he palvovat ihmistä joka on kuollut. Ja monella on kotonaa krusifikseja tai jesse patsaita se on aiheuttanut myös sen että Luoja on sanonut heidän palvovan epäjumalan kuvia.

        Tämä oli yksi syy. Toinen syy on se että jos ihminen on koko elämänsä elänyt hyvin moraalitonta elämää on luoja myös silloin ottanut siunauksen pois tältä, tämä taasen on tullut käsieni alle ja olen välittäjän roolissa luojalle rukouksessa pyytänyt parannuksen sairauteen, ja sairaus on parantunut. Uudellen on soitettu ja pyydetty tulla luokseni jotta sairaus oli yht,äkkiä palannut takaisin ja pahentunut siitä.

        Kysyessäni Luojalta miksi on hän sanonut että henkilö jatkoi moraalitonta elämää niinkuin ennenkin eikä muuttanut elämän tapojaan, siksi Minun oli otettava pois suojelukseni ja siunaus henkilöltä.

        Tällaisia tapauksia on ollut: Yhdessä asutaan eikä mennä namisiin, tavataan suhteen ulkopuolinen sukupuoli nautintojen saamiseksi vanha väiskä eikä lopeteta tätä huoraamista, Tehdään kauppaa anastetuilla tavaroilla, jatketaan tupakan poltto tai viinan juontia ilman että ajatuksissa kävisi edes ajatus lopettaa taikka edes vähentää tätä toimintaa, tai jotain muuta sellaista mikä on Luojamme silmissä moraalitonta ja iljettävää tai kiellettyä.

        Kun on kyse riivatustusta,on kyse siitä että henkilö on altistanut itsensä joko suoranaisesti tekemällä veri valan saatanan kanssa tai sitten epäsuorasti pitemmällä aika välillä toiminut siten että henkimailma on laskenut toiminnan verivalaksi. Missä sitten menee raja tässä viimeksi mainitussa asiassa ei sitä ole, vaan se on Jumalan ja saatanan välin tapahtuma.

        Kun olen tavannut riivattuja, olen viskannut pirut ensin säkkiin ja siunannut heidät, jolloin he ovat muuttuneet mustaksi limaksi ja sen jälkeen avannut ison luukun palavaan tulikivi maahan ja antanut sen valtaisan imun tempaista se siunattu säkki kuiluun.

        Tälloin on henkilö palautunut ja voinut hetken hyvin. Mutta tosiaan myöhemmin on taasen kiusaajat tulleet takaisin. Tälloin olen kysynyt Jumalalta mitä neuvoksi niin hän on vastanut minulle että ainoa tapa päästä henkilön lopullisesi eroon näistä on alkaa palvelemaan Häntä eli Luojaamme koko sydämmestä niin silloin saatanan ei voi sietää sitä että henkilö tekee ja yrittää tehdä 24 tuntia vuorokaudessa hyvää. Vaan saatana sylkäisee tämän ulos suustaan ja neutraalisoi verivalan eli sopimuksen jonka henkilö on tehnyt monestikkin tietämättömyksissään pelaten oijalautaa tai muita sarvipään juttuja wiccoissa, esim.

        Ja usein henkilöltä ottaa saatana pois muistista sen hetken kun henkilö tuli riivatuksi. Tämä aiheuttaa sitä että on hyvin vaikeaa antaa apua henkilölle koska hän ei kykene muistamaan tapahtumaa.

        Voit lukea miten minä koin tavatessani saatana itsensä suomi24 kristinuskon palstalta otsikosta: kristinoppi on harhaoppi ja se on paholaisesta.
        Alakohdasta vastasin nimimerkille "äiti".

        Muuta neuvoa en voi antaa mitä täällä aikaisemmin neuvoin räyhälle.


      • qwerty
        qwerty kirjoitti:

        Vastaan Angelikalle ja Autoilijalle yhdellä kertaa.

        Ei ollut skitsofrenia. Itse asiassa pääsin näkemään demoneita. Jotkut käyttävät asiasta nimitystä "ruumiista irtaantuminen". Jeesus mainitsee, että taivasten valtakunta on sisäisesti ihmisessä. Ilmeisesti pääsin jotenkin käymään tässä toisessa ulottuvuudessa, mutta en rupea tässä tarkemmin kuvailemaan kyseistä paikkaa. Jos en olisi nähnyt demoneita, niin olisin varmaan itsekin epäillyt jonkin sortin skitsofreniaa.

        Angelikalle tarkennan sen verran, että pääsin omin voimin demonista eroon lausumalla jotain semmoista, joka pisti demonin kinttuihin vilskettä. Mutta tämä kikka toimi vain yhden kerran. Ei mennyt kauaa kun demonit palasivat entistä ahkerampina. Ensin tuli jonkin sortin tiedustelija analysoimaan tilannetta ja sen jälkeen alkoivat koettelemukset. Yrittivät pelotella poltergeistilla ja herättelivät öisin.

        Olin hereillä, kun se tiedustelija kävi. Vaistosin jonkun täydellisen pahansuovan olennot tulleen lähelleni. Olento viipyi minuutin ja lähti pois.

        Vasta kun älysin pyytää Jumalaa lähettämään Pyhän Henkensä avuksi, niin demonit joutuivat pakenemaan lopullisesti eikä niitä ole sen koommin näkynyt. Olen saanut olla täysin rauhassa siltä taholta. Langenneet enkelitkään eivät näköjään pysty uhmaamaan Jumalan auktoriteettiä.

        Se tuli huomattua, että sanonta "sielun vihollinen" on erittäin sopiva kuvaus demoneista. Ne todellakin vihaavat ihmistä kaikesta sydämestään ja haluavat pilata ihmisen ja Jumalan välit.

        Melkein väittäisin, että demoneilla oli jonkinlaisia vartiovuoron vaihtoja, koska riivaajan käyttäytyminen vaihteli ajoittain. Jotkut olivat (anteeksi ranskani) täysiä mulkkuja, kun taas toiset vaikuttivat rauhallisemmilta.

        Eräskin rauhallisempi demoni selitti minkä takia he olivat lähteneet Jumalan luota pois. Jumala oli ankara hallitsija kuulemma orjuutti enkeleitä. En ota tuohon mitään kantaa, koska en luota sielun vihollien puheisiin pätkääkään. Ainakaan ihmistä kohtaan Jumala ei ole ankara, kunhan välttää tahallista tötöilyä.

        Heh, yritin jopa käännyttää joitakin rauhallisempia demoneita. Sanoin, että vielä ehtii vaihtaa puolta ja välttyä lopulliselta kadotukselta. Tässä vaiheessa demonit pysyivät hiljaa. En tiedä pitelivätko ne sormia korvissaan vaiko miettivät asiaa.

        Piti keskellä yötä ruveta korjaamaan eräs tyhmyys. Tuli kirjoitettua, että: "että pääsin omin voimin demonista eroon lausumalla jotain semmoista..."

        Omilla voimillani ei ollut osaa eikä arpaa demonin karkotuksessa. Ensinnäkään en päässyt siihen toiseen ulottuvuuteen omin avuin, vaan minut päästettiin sinne. Toiseksi: ei demoni minua pelännyt vaan Jumalaa. Demonin hyökätessä kimppuuni tempaisin itseni sen otteesta ja sanoin: "Et sinä minulle mitään voi. Luotan täysin Jumalan varjelukseen." Tätä demoni säikähti. Oma uskoni pelasti minut, ei omat voimani. Jumalan Hengen mahti karkotti demonin.


      • Angélica
        qwerty kirjoitti:

        Piti keskellä yötä ruveta korjaamaan eräs tyhmyys. Tuli kirjoitettua, että: "että pääsin omin voimin demonista eroon lausumalla jotain semmoista..."

        Omilla voimillani ei ollut osaa eikä arpaa demonin karkotuksessa. Ensinnäkään en päässyt siihen toiseen ulottuvuuteen omin avuin, vaan minut päästettiin sinne. Toiseksi: ei demoni minua pelännyt vaan Jumalaa. Demonin hyökätessä kimppuuni tempaisin itseni sen otteesta ja sanoin: "Et sinä minulle mitään voi. Luotan täysin Jumalan varjelukseen." Tätä demoni säikähti. Oma uskoni pelasti minut, ei omat voimani. Jumalan Hengen mahti karkotti demonin.

        Yhdyn täysin sanoihisi että kyseessä ei ole kysymys pelkästään voimasta vaan aivan kuten sanoit uskosta!

        Eräälle sairaalle hänen sanoessaan minulle että kiitos kun paransit minut, sanoin samoin: EN MINÄ vaan oma uskosi. Eli kun ihminen on omalla uskollaan ottanut vastaan Jumalalta tulevan parantavan Voiman ja Uskonut parannukseen siten että hän TODELLA ymmärsi Jumalan koskettavan häntä kautani.

        Kiitos muuten hyvästä huomiosta.


      • toiveikas sielu

        minulla on juuri sellainen tilanne että olen 4 vuotta taistellut pahuutta vastaan se on mennyt välillä pois.. myös unessa pakoilen ja olen nähnyt helvetin se ei ollut mitään konkreettista vaan jotain pahempaa oloa kuin voisi kuvitella voi kun pystyisi kuvailla sanoiksi kaiken. yrititän olla hyvä ihminen ja olla paikoissa jossa tunnen olevani turvassa mutta näyttää pahasti siltä että pahuus tunkee nenänsä joka ikiseen paikkaan fiilis voi muuttua hetkessä ja ajatukset muuttuvat tappajan mieleksi onneksi olen niin vahva että saan pidettyä kaiken kasassa.. mutta mielelläni haluisin päästä eroon kokonaan... eilen oli sellainen tapahtuma tein juuri hyvän työn ja heti löi minua kuin veitsellä sieluun ja ajtukset muuttuvat turhautumiseksi että miksi edes yritän... onneksi menin hyvien ihmisten luokse ja heidän lapsensa istui syliin ja sanoi `´sinun pitää uskoa joka päivä´´ ja tätä ennen olin ajatellut asioita laidasta laitaa ajellen autolla... unesta vielä viimesin on että näin minut pelastaneen miehen ja purskahdin itkuun ja kättelin häntä kunnioittavasti ja silloin näin että käsi oli kun liskon ja jokin ääni kuului että hän on liian vahva... tätä kirjoittaessani minulla on kylmien väreiden juhla :D


    • eräs vapautunut

      Lähetystyöntekijät kertovat että usein hekilö herää kuin unesta. Kun rukouksessa ajatetaan hekivallat ulos asianomainen nouseen ylös ja on kuin toinen henkilö. Siis on voinut olla täysin poistolaltaan ja käyttäytyä kuin hullu päiviä, viikkoja ja jopa vuosia. Joillakin on mustikuvia että on ollut pakkomielle tuhtoa itsensä, riuhtoa ja vahingoittaa itseä ja toisía,
      Sitten on tilanteita, että henkivallat menevät joksikin ajaksi henkilöön ja välillä poistuvat ja ihminen on ihan normaali kun henget ovat poissa.

      Itse olen uskossa ja ymmärtääkseni en voi joutua kokonaan riivaajan valtaan kun olen Jeesuksen Kristuksen veren alla, mutta hekivalloilla on valta ja voima ahdistaa ja painostaa mutta ei ottaa hallintavaltaa sielussani.
      Muistan ajan nuoruudeltani jolloin tietoiseti vehkeilin pimeyden voimien kanssa. Kärsin valtavaa pahaa oloa, ahdistusta ja ja minulla oli eräänlainen pakkoajauts ja tietty ongelmavyyhti pyöri jatkuvasti mielessäni vuosia. Ihan hirveää aikaa. Eräs esirukoilija ja taisi useampioakin näkivät rukoillessa että ympärilläni kehnää musta olio ja kiusaa koko ajan. en puhut mitään rukoilijalle ennen enkä jlkeen rukouksen mutta tiesin että asai oli niin. Olin silloinkin kyllä uskossa, mutta olin tietoisesti elänyt ja harrastanut tietynlaista syntielämää ja altistanut itseni hekivaltojen vaikutukselle.
      Rukoilin n ja taistelin ja sitten olen vapautunut täysin. Siksi varoitan, että näillä asioilla ei ole leikkimistä koska voi joutua orjuuteen ja jopa helvettiin. Minäkin ihan tietoisesti aloin elämään vastoin Jumalan sanaa ja maksoin siitä kovan hinnan.
      Tämä kuulostaa varmasti järjettömältä, mutta näin asiat ovat. Ainakin nyt voin varoittaa toisia ja ymmärrän näistä enemmän.

    • Laura B

      Jos yrittää olla hyvä ihminen, taistella omaa pahuuttaan vastaan, tehdä hyvää ja auttaa muita, paha ei siitä tykkää, vaan hyökkää kimppuun ja yrittää estää ihmisen tietoisen henkisen kehityksen. Monesti myös oma sisäinen pahuus vain pahenee, jos sitä yrittää muuttaa ja taistella, sen takia, koska se ei tykkää, että sen valtaa ihmisen yli uhmataan. Tämä voi joko musertaa, tai antaa lisävoimia taistella vastaan. Jos ei ole mitään, mitä vastaan taistella, kuinka voi tulla voimakkaammaksi?

      Kun aloitin meditaation, henkiset harjoitukset ja yrittämään olla hyvä ihminen, sisäinen kurjuuteni ja pahuuteni sen kuin paheni. Demonit ovat hyökänneet minua vastaan, niin unissa kuin joskus valveilla. Rukouksella pystyy taistelemaan niitä vastaan. Joskus tuntuu, että elämäni ei ole kyllä muuttunut miksikään, kunhan vain olen pahempi ihminen, mutta se johtuu siitä, että unohdan, että sisäinen pahuus täytyy tuoda tietoisuuden valoon, jotta sen voisi ymmärtää ja siitä päästä eroon.

      Tärkeää on, ettei anna itsensä unohtaa, että tekee parhaansa, minkä pystyy. Paha hyökkää ainoastaan, koska näkee sinut uhakseen, ja kaikki se pahuus ei ole oikea olemuksemme. Oikea olemuksemme on pyhä ja korkea sielu, jossa ei ole pahaa. Pahuus on osa alitajuntaamme, mutta se ei ole meidän perimmäinen olemuksemme. Siitä voi päästä eroon ja puhdistaa sielunsa.

      Olkaamme siis vahvoja ja luottakaamme korkeampiin voimiin, ja pyytäkäämme heiltä apua ja voimia. Itse ei voi pahuutta voittaa, vain korkeampien voimien avulla. Ainoa, joka meiltä vaaditaan, on tahdonvoima, vilpittömyys, katumus ja rakkaus hyvyyteen, ja tietoinen ponnistus ja rukous pahuutta vastaan, ja sen voi voittaa.

    • kekkuli3

      Mielenkiinnolla luin qwertyn kokemuksista. Miten qwerty voit tänä päivänä?

    • luot kaiken itse

      Riivattuja ns. olentoina ei ole olemassakaan. Ne ovat kokijan omia ajatuksia, jotka saattavat joissain tapauksissa olla näkyviä, jos pelko niitä ruokkimalla ruokkii. Mutta jokainen omalla negatiivisella asenteellaan niitä luo. Näin ollen ne eivät ole ulkoisia, vaan kokijan oman mielen tuotoksia.

      Pahimmillaan tuollaisesta ajattelusta sairastuu skitsofreniaan tai ainakin ihminen on masentunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe