Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

doggit on upeita

blackmagictiger

moniko on samaa mieltä

20

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gatogato

      Itse mielelläni ottaisin sellaisen sohvanvaltaajaksi ja lenkki/harrastusseuraksi, mutta harmittaa sen lyhytikäisyys (poikkeuksiakin on), eikä sille jättiläiselle olisi tarpeeksi tilaa :(

      • blackmagictiger

        jeps sama täällä todella upeita ovat


      • blackmagictiger

        sekä sininen ja musta


      • omat s

        MUSTAT JA SINISET


      • thekillingjoke

        Musta ois ihanaa omistaa 5 2-7 tanskandoggia < 5 urosta ja 2 narttua ja 4 harlekiininarttua ja 2 mustaa urosta ja 2 mustaa narttua ja 1 keltainen narttupentu Joka olisi ravikunigattaren koiran kaveri < ja sitten lenkkikaverinani olisi kolme doggia ja 2 beethovenia..ja nöffejä ja kolme doggia < 2 sinistä ja 1 musta ja sitten vielä suursnautseri ja rottweiler ja newfoundlandinkoira ja 2 berninpaimenkoiraa ja 2 bernhardinkoiraa pk ja lk ja 1 narttubernhardilainen ja 1 mastiffi uros ja narttu
        ja sitten Doggitytöt amanda.ramona.ronja.iita pitäisivät isännälleen ja emännälleen seuraa samoin Poikamiesvuosina narttudoggi mandi Joka sitten päätyisi kerran 10-uutisten Koosteeseen ja vielä Naantalin Näyttelystä ja sitten Hämeenlinnan näyttelystä ja ruotsin Näyttelystä ja Turun satamasta


    • ymmärrä

      miksi autoni konepelti, tuulilasi sekä sivuikkunat olivat aivan limaisia ja kuolaisia, kun menin ystäväni luokse kylään, kutsuttuna. Kun siellä oli hänen lapsensa perheensä kanssa. Mutta oli myös 2 tanskandogia, siis hevosenpuolikkaita. Kun kävin sisällä kahvilla ,niin vaatteenikin olivat aivan kuolassa, joten takaisin kotiin ja äkkiä pesukoneen kimppuun. On minullakin koiria, mutta ei tuollaista kuolamäärää kestä kukaan. Voi että, joku huoliikiin tuollaisia huusholliinsa! Ei kait edes Erkkikään ! HUH HUH JA HUH HUH .....järkeä saa myös käyttää, enkä suinkaan ole mikään hygieenikko, mutta silti!

      • blackmagictiger

        mä oon itte nähny voittajassa niitä.ja ainakun semmosen näkee niin sitä tekee mieli taputtaa..Vois olla upeeta omistaa semmonen


      • Lea

        pitkälti omistajan viitsimättömyyttä tuo kuolahomma. Ainakaan minun ja tuntemieni ihmisten dogit eivät kuolaa kuin silloin kun odottavat herkkuja ja tietysti juomisen ja syömisen jälkeen naama on sottanen. Meillä kuitenkin on kuolapyyhe ihan sitä varten aina keittiön seinässä roikkumassa,ettei sitä kuolaa tarvitse kenenkään vaatteisiin pyyhkiä. Isot huulet on minusta aika huono tekosyy,ei ne juurikaan vaikuta siihen miten paljon sitä kuolaa löytyy ei-toivotuista paikoista. Ikävää että sinulla on noin kielteisiä kokemuksia dogeista... Meillä kuitenkin vieraidenkin viihtyvyydestä huolehditaan. Ainoa riesa,mihin en pysty vaikuttamaan on tuo lähtevä karva. Se kun on lyhyttä ja takertuu vaatteisiin niin,ettei pesussakaan irtoa. Mutta itseppä ristini kannan. (ja ilolla kannankin)


      • tavallaan

        Kuolan määrä on yksilöllistä. Joku kuolaa enemmän kuin toinen.

        Meille ainoa rotu on nämä hevosenpuolikkaat, joita taloudesta löytyy useampi kappale. Ne vieraat, joilla on jotain koiriamme vastaan eivät ole tervetulleita. Hyvin yksinkertaista.


      • .....!
        tavallaan kirjoitti:

        Kuolan määrä on yksilöllistä. Joku kuolaa enemmän kuin toinen.

        Meille ainoa rotu on nämä hevosenpuolikkaat, joita taloudesta löytyy useampi kappale. Ne vieraat, joilla on jotain koiriamme vastaan eivät ole tervetulleita. Hyvin yksinkertaista.

        Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa.Meitillä tällähetkellä kaksi pienempää koiraa mutta muutaman viikon päästä tulossa doggi taloon.Tuttava piiriimme kuuluu muutama sellainen ihminen jotka eivät niin välittäisi koirista.Olen kuitenkin ilmoittanut että meillä koirat kuuluvat perheeseen enkä aijo niitä mihinkään teljetä siksi aikaa kun kyseiset ihmiset ovat kylässä.Voivat sitten olla käymättä jos asia niin paljon häiritsee...


      • Lea
        .....! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa.Meitillä tällähetkellä kaksi pienempää koiraa mutta muutaman viikon päästä tulossa doggi taloon.Tuttava piiriimme kuuluu muutama sellainen ihminen jotka eivät niin välittäisi koirista.Olen kuitenkin ilmoittanut että meillä koirat kuuluvat perheeseen enkä aijo niitä mihinkään teljetä siksi aikaa kun kyseiset ihmiset ovat kylässä.Voivat sitten olla käymättä jos asia niin paljon häiritsee...

        Hyvin karsiutui meilläkin tietyt vieraat kun poika tuli taloon. heh... Pienten lasten ollessa kylässä, saatan koiran laittaa hetkeksi toiseen huoneeseen, ettei satu vahinkoja. Mutta yleensä vain silloin jos en ehdi itse koko ajan katsoa lasten ja koiran perään. Tuo kun on vielä niin penikka että niitä vahinkoja sattuu isompienkin ihmisten kanssa. Jos jotakuta häiritsee niin eipä tarvi vaivautua käymään meillä. Minulle, kuten monelle muullekin se on kuitenkin perheenjäsen. Ei kai kukaan pistä rasavilliä lastaankaan pois vieraiden tieltä jos häiritsee?


      • utelias
        .....! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa.Meitillä tällähetkellä kaksi pienempää koiraa mutta muutaman viikon päästä tulossa doggi taloon.Tuttava piiriimme kuuluu muutama sellainen ihminen jotka eivät niin välittäisi koirista.Olen kuitenkin ilmoittanut että meillä koirat kuuluvat perheeseen enkä aijo niitä mihinkään teljetä siksi aikaa kun kyseiset ihmiset ovat kylässä.Voivat sitten olla käymättä jos asia niin paljon häiritsee...

        Eli mistäs ootte pennun ottamassa? Olen itsekkin tässä katsellut mutta ei ole sopivaa sattunut silmiin... =)


      • Tällasta...
        Lea kirjoitti:

        Hyvin karsiutui meilläkin tietyt vieraat kun poika tuli taloon. heh... Pienten lasten ollessa kylässä, saatan koiran laittaa hetkeksi toiseen huoneeseen, ettei satu vahinkoja. Mutta yleensä vain silloin jos en ehdi itse koko ajan katsoa lasten ja koiran perään. Tuo kun on vielä niin penikka että niitä vahinkoja sattuu isompienkin ihmisten kanssa. Jos jotakuta häiritsee niin eipä tarvi vaivautua käymään meillä. Minulle, kuten monelle muullekin se on kuitenkin perheenjäsen. Ei kai kukaan pistä rasavilliä lastaankaan pois vieraiden tieltä jos häiritsee?

        ... täytyy kyllä sanoa, että toiset lapset pitäisi laittaa toiseen huoneeseen. Ja on sellaisia koiriakin olemassa... mutta eihän täällä tietenkään kellään ;-). No, helppo sanoa kun ei vielä omista kumpiakaan. Muita karvapalloja vilistää pitkin kämppää, mutta ei ole onneksi tarvinnut sulkea ihmisten läheisyydestä vaikka on kylässä ollut ihmisiä jotka ei niin kissoista pidäkään...
        maassa maan tavalla.


      • almati
        tavallaan kirjoitti:

        Kuolan määrä on yksilöllistä. Joku kuolaa enemmän kuin toinen.

        Meille ainoa rotu on nämä hevosenpuolikkaat, joita taloudesta löytyy useampi kappale. Ne vieraat, joilla on jotain koiriamme vastaan eivät ole tervetulleita. Hyvin yksinkertaista.

        "ne asuvat täällä,te ette joten....":)


      • killing joke
        utelias kirjoitti:

        Eli mistäs ootte pennun ottamassa? Olen itsekkin tässä katsellut mutta ei ole sopivaa sattunut silmiin... =)

        ihania koiria NE ON


      • <<<<
        almati kirjoitti:

        "ne asuvat täällä,te ette joten....":)

        Olisi ihanaa Omistaa doggi ja joskus Kun Tulisi töistä Kotiin sellainen olisi ovella vastassa ja joskus 75 Kiloinen doggityttö Tulisi syliin


      • <<<<
        <<<< kirjoitti:

        Olisi ihanaa Omistaa doggi ja joskus Kun Tulisi töistä Kotiin sellainen olisi ovella vastassa ja joskus 75 Kiloinen doggityttö Tulisi syliin

        Olisi Ihanaa Omistaa doggi


      • 1887
        <<<< kirjoitti:

        Olisi Ihanaa Omistaa doggi

        OLISI IHANAA OMISTAA 8 DOGGIA < JOISTA KELTAINEN DOGGINARTTU OLISI VASTASSA KUN ISÄNTÄ TULISI TÖISTÄ KOTIIN


      • 1887 kirjoitti:

        OLISI IHANAA OMISTAA 8 DOGGIA < JOISTA KELTAINEN DOGGINARTTU OLISI VASTASSA KUN ISÄNTÄ TULISI TÖISTÄ KOTIIN

        Olen samaa mieltä siitä, että ne ovat ihania koria. Olemme jo pitkään mieheni kanssa etsiskelleet myytäviä pentuja ja voi kun jo löytyisi, mutta aika harvassa näyttävät olevan =) ...surettaa että jotkut ihmiset ovat kohdanneet vihaisia doggeja, itse kun olen kuullut niistä pelkkää hyvää. Rakastan rotua


      • <<<<
        Tiia_ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä, että ne ovat ihania koria. Olemme jo pitkään mieheni kanssa etsiskelleet myytäviä pentuja ja voi kun jo löytyisi, mutta aika harvassa näyttävät olevan =) ...surettaa että jotkut ihmiset ovat kohdanneet vihaisia doggeja, itse kun olen kuullut niistä pelkkää hyvää. Rakastan rotua

        ihania


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe