Tällaista kyselen, että onko tuossa Silent Hill 2:n Special 2 Disc Set:ssä PS2:lle Born from a wish- skenaario, jossa voi siis pelata sillä Marialla?
Question
10
1005
Vastaukset
- T.H
Nyt pistit kyllä pahan...
Itse kyllä sanoisin, että tuossa ei ole sitä. En mene kuitenkaan täydellä varmuudella mitään sanomaan.
Tietääkseni PS2:lle ei ole tuota Marian osuutta.Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.
- T.H
hell_patrol kirjoitti:
Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.
Mutta tämähän on vain PC:lle?
PC: Director's Cut
Xbox: Restless Dreams
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n. - T.H
T.H kirjoitti:
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.Ja tietojeni mukaan Xbox ja PC versio sisältävät ainostaan tämän Marian osuuden.
PS2:lle sitä et saa vaikka kirveellä hakkais. - James_Sunderland
T.H kirjoitti:
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?
Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?
Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html
Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.html - T.H
James_Sunderland kirjoitti:
Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?
Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?
Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html
Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.htmlSilent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
En muutes ole tiennyt tuollaisesta PS2:n versiosta =)
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus... - rydia
T.H kirjoitti:
Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...Miksi ihmeessä born from a wishiä ei ole PS2 versiossa??:( Odotin sitä jo niin innolla! Ostin vielä sen version,jossa on dvdkin, mutta näköjään turhaan...
- James_Sunderland
T.H kirjoitti:
Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...Silent Hill 2 Director's Cut Platinum- versio on saatavilla PS2:lle. Olen nähnyt.
Mutta en ole nähnyt sitä "ei-platinum-versiona".
Maria osuden pitäisi olla siinä. Muistan intissä ollessani kun inttikaveri kehui sitä ja kertoi että siinä voi pelata Marialla.
- Directoria
Kyllä. Minä ainakin olen nähnyt tuollaisen version muistaakseni käydessämme Ruotsissa tuollainen oli kaupan hyllyillä. Mutta Suomessa en ole nähnyt tuollaista versiota. Silent Hill 2:sen olen kyllä nähnyt jos kiinostaa :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416