Tällaista kyselen, että onko tuossa Silent Hill 2:n Special 2 Disc Set:ssä PS2:lle Born from a wish- skenaario, jossa voi siis pelata sillä Marialla?
Question
10
1014
Vastaukset
- T.H
Nyt pistit kyllä pahan...
Itse kyllä sanoisin, että tuossa ei ole sitä. En mene kuitenkaan täydellä varmuudella mitään sanomaan.
Tietääkseni PS2:lle ei ole tuota Marian osuutta.Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.
- T.H
hell_patrol kirjoitti:
Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.
Mutta tämähän on vain PC:lle?
PC: Director's Cut
Xbox: Restless Dreams
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n. - T.H
T.H kirjoitti:
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.Ja tietojeni mukaan Xbox ja PC versio sisältävät ainostaan tämän Marian osuuden.
PS2:lle sitä et saa vaikka kirveellä hakkais. - James_Sunderland
T.H kirjoitti:
Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?
Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?
Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html
Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.html - T.H
James_Sunderland kirjoitti:
Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?
Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?
Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html
Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.htmlSilent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
En muutes ole tiennyt tuollaisesta PS2:n versiosta =)
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus... - rydia
T.H kirjoitti:
Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...Miksi ihmeessä born from a wishiä ei ole PS2 versiossa??:( Odotin sitä jo niin innolla! Ostin vielä sen version,jossa on dvdkin, mutta näköjään turhaan...
- James_Sunderland
T.H kirjoitti:
Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.
Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...Silent Hill 2 Director's Cut Platinum- versio on saatavilla PS2:lle. Olen nähnyt.
Mutta en ole nähnyt sitä "ei-platinum-versiona".
Maria osuden pitäisi olla siinä. Muistan intissä ollessani kun inttikaveri kehui sitä ja kertoi että siinä voi pelata Marialla.
- Directoria
Kyllä. Minä ainakin olen nähnyt tuollaisen version muistaakseni käydessämme Ruotsissa tuollainen oli kaupan hyllyillä. Mutta Suomessa en ole nähnyt tuollaista versiota. Silent Hill 2:sen olen kyllä nähnyt jos kiinostaa :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276923
- 955593
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324870- 404144
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323392Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru202829- 572618