Question

James_Sunderland

Tällaista kyselen, että onko tuossa Silent Hill 2:n Special 2 Disc Set:ssä PS2:lle Born from a wish- skenaario, jossa voi siis pelata sillä Marialla?

10

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.H

      Nyt pistit kyllä pahan...
      Itse kyllä sanoisin, että tuossa ei ole sitä. En mene kuitenkaan täydellä varmuudella mitään sanomaan.
      Tietääkseni PS2:lle ei ole tuota Marian osuutta.

      • Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.


      • T.H
        hell_patrol kirjoitti:

        Jos meinaat directors cut versiota, niin mielestäni sen pitäisi olla siinä. Kannattaa netistä etsiä varmistus.

        Mutta tämähän on vain PC:lle?

        PC: Director's Cut
        Xbox: Restless Dreams
        Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.


      • T.H
        T.H kirjoitti:

        Mutta tämähän on vain PC:lle?

        PC: Director's Cut
        Xbox: Restless Dreams
        Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.

        Ja tietojeni mukaan Xbox ja PC versio sisältävät ainostaan tämän Marian osuuden.
        PS2:lle sitä et saa vaikka kirveellä hakkais.


      • James_Sunderland
        T.H kirjoitti:

        Mutta tämähän on vain PC:lle?

        PC: Director's Cut
        Xbox: Restless Dreams
        Ja PS2:lle tavallinen Silent Hill 2. Tämä kyllä sisältää bonus DVD:n.

        Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?

        Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?

        Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html

        Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.html


      • T.H
        James_Sunderland kirjoitti:

        Entäs mikä tämä Silent Hill 2 Inner Fears Xbox:lle sitten on jos on jo tuo Restless Dreams...?

        Eikös tuo Director's Cut- versio ole myös PS2:lle Platinum- versiona, mutta ilman sitä Bonus DVD:tä?

        Tuossa kuva PS2:n kotelosta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2dc_pal_box.jpg.html

        Ja tuossa siitä Xbox- version Inner Fears:sta: http://z-o-g.org/gallery2/silenthill/shboxes/sh2if.jpg.html

        Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.

        En muutes ole tiennyt tuollaisesta PS2:n versiosta =)
        Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...


      • rydia
        T.H kirjoitti:

        Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.

        En muutes ole tiennyt tuollaisesta PS2:n versiosta =)
        Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...

        Miksi ihmeessä born from a wishiä ei ole PS2 versiossa??:( Odotin sitä jo niin innolla! Ostin vielä sen version,jossa on dvdkin, mutta näköjään turhaan...


      • James_Sunderland
        T.H kirjoitti:

        Silent Hill 2 Inner Fears taitaa olla tämä Euroopan julkaisu SH2:sta.

        En muutes ole tiennyt tuollaisesta PS2:n versiosta =)
        Luulen kuitenkin, että tuo versio ei ole saatavilla Suomessa. Mitään en mene kuitenkaan sanomaan siitä, että löytyykö tuosta se Marian osuus...

        Silent Hill 2 Director's Cut Platinum- versio on saatavilla PS2:lle. Olen nähnyt.

        Mutta en ole nähnyt sitä "ei-platinum-versiona".


    • Maria osuden pitäisi olla siinä. Muistan intissä ollessani kun inttikaveri kehui sitä ja kertoi että siinä voi pelata Marialla.

      • Directoria

        Kyllä. Minä ainakin olen nähnyt tuollaisen version muistaakseni käydessämme Ruotsissa tuollainen oli kaupan hyllyillä. Mutta Suomessa en ole nähnyt tuollaista versiota. Silent Hill 2:sen olen kyllä nähnyt jos kiinostaa :DD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe