VARASTETTU!!!!!

niko k

helkama raisu 86 vantaan ilolasta jos näät punaisen värisen helkaman jossa ei oo rekkarii. siin on puolikas pakoputki ja kyljes bomber tarra
jos näät tän jossain veikkaisan kylmäojalla/ilolassa soita numeroon 0408612365

5

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      eiköhän kannattais ilmottaa poliisille?

      • niko k

        tein sen jo.


      • Naapuri.

        Ei siinä juuri poliisi voi auttaa. Mulle kävi aikoinaan että ostin Törröseltä pippurikaasun, paljon viinaa ja kaksi mopoa. Mopot oli PV Suzuki ja helvetin hieno sininen ja oikein nätiksi laitettu Honda Monkey. Ilmeisesti ne oli pöllitty jostain Vantaan Hämeenkylän suunnalta kun isä oli pojalleen vihainen kun oli liian läheltä vieny nuorten menopelit. Maksoin ne kun luotin naapuriini ja se lupasi toimittaa paperit ensitilassa. En mä niitä papereita koskaan saanut ja mopotkin oli lukollisesta kellarista kadonneet yhtenä aamuna. Sama Törrönen, Vantaan Katrintieltä Rekolasta, on jo sen verran aikuinen että jos ei ole vaihtanut alaa rehellisempään niin ikänsä puolestra poika jo varmaan nyysii autoja. Varsinkin paikoista joissa se tietää ettei ole kameraa. Vartiointialalla kun on niin kyllä se saa asioita tietoonsa.


    • Ilola on aika lähellä Vantaan Katrintietä. Meinaan jos mun ex naapuri on vielä alalla.

    • Saatana ku vastailette niin harvakseen. No paskaako mä yritän auttaa. Kun löydät raisusi, edes rungon, niin tunge se johonkin niin syvälle ettei sitä heti kaiveta päivänvaloon. Yritin auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      952
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe