ÄLÄ VAIN OTA ELISAN

NETTILIITTYMÄÄ

Parhammillaan yhteys katkeaa päivän aikaan noin 10kertaa. Että sellaista joten saat elisan liittymän omistaja varautua melkein päivittäin soittamaan tekniseen tukeen ja tekemään vikailmotuksen. Itse olen jo tähän hommaan kyllästynyt kun ei siitä huolimatta yhteys pätkii. Eli eivätkö tee mitään asiaa korjatakseen.

19

3204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiibee.

      Tutkia ensin oma kone ja asetukset, ennenkuin haukkuu Elisaa. Tuhansilla muilla, minä mukaanlukien, yhteys toimii moitteettomasti!

      • tietävän asioista yhtään mi...

        Ei se pätkinen tietokoneesta voi johtu kotinerot. Katsokaas kaapelimodeemi toimii yksinään vaikka ilman tietokonetta ja tässä kaapeliverkko nettiyhteydessä on just näitä ongelmia ollut ja todella paljon yhteys esim ei katkea jos vedät piuhan irti seinästä ja nopeasti laitat takaisin, toisin kuin adsl yhteydessä. Modeemi takuuseen uusittu ja siitä huolimatta pätkii yhteys melkein päivittäin tai useamman kerran päivään. Ja tekninen tuki tarkastanut kaikki arvot ja ne oli ok viimeksi ja siitä huolimatta katkoo yhteyksiä. Joten alkaa menemään hermot pikkuhiljaa elisan kanssa katsokaas


    • Hande

      Minulla on ollut Elisan ADSL vuoden ja KERTAAKAAN ei ole yhteys katkennut.Se on yleensä siellä käyttäjässä ne "pätkimiset" jos ei toimi.

      • miettiliäs

        Käyttäjässä pätkii.hmm,selitä sitten viisaana miten ? Minulla on ihan tuliterä kone. Elisan miehet asensivat siihen kaiken, tosin useiden yritysten ja omilleen soittojen jälkeen.
        ja niin vaan yhteys kesken netin selailun saattaa katketa. Selitä viisas.


      • jiibee.
        miettiliäs kirjoitti:

        Käyttäjässä pätkii.hmm,selitä sitten viisaana miten ? Minulla on ihan tuliterä kone. Elisan miehet asensivat siihen kaiken, tosin useiden yritysten ja omilleen soittojen jälkeen.
        ja niin vaan yhteys kesken netin selailun saattaa katketa. Selitä viisas.

        Tuollaiset ne juuri onkin niitä äänekkäimpiä haukkujia, jotka eivät tajua oman koneensapäälle mitään. Sen osottaa jo se että tilaat asennuksen!


      • miettiläs
        jiibee. kirjoitti:

        Tuollaiset ne juuri onkin niitä äänekkäimpiä haukkujia, jotka eivät tajua oman koneensapäälle mitään. Sen osottaa jo se että tilaat asennuksen!

        et vastannut kysymykseen. Jos Elisan ammattilaiset(eikä näsäviisat kotinerot)asentavat kaikki niin miksi pätkii. Ei tarkoittaako tämä sitä, että vain nämä kotikonenerot voivat käyttää laajakaistaa ???
        Oletko myös kuullut alueellisista eroista ?


      • Hande
        miettiläs kirjoitti:

        et vastannut kysymykseen. Jos Elisan ammattilaiset(eikä näsäviisat kotinerot)asentavat kaikki niin miksi pätkii. Ei tarkoittaako tämä sitä, että vain nämä kotikonenerot voivat käyttää laajakaistaa ???
        Oletko myös kuullut alueellisista eroista ?

        Pitäisiköhän sinun nyt sitten kysyä sitä apuakin pätkimiseen niiltä Elisan "ammattilaisilta" eikä täällä "kotineroilta"


      • ei mieti enää
        Hande kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun nyt sitten kysyä sitä apuakin pätkimiseen niiltä Elisan "ammattilaisilta" eikä täällä "kotineroilta"

        tuli ohje ammattilaisilta: johdot irti, johdot kiinni. Tai: onks sun asennuksis jotain vikaa, ai niin, mehän ite asennettiin ne.
        eli, luovutan. Ja näillä "ammattilaisilla" meni 2,5 tuntia asentaa koko homma. Ensi yksi Elisan asentaja soitti toisen avuksi ja sitten kyseltiin neuvoa kolmannelta. Ei meinannun ottaa A-link yhteyttä keskukseen, eli missähän vika, minun laitteessa vai Elisan linjoissa ? Kysyn vaan ja lopetan jauhamisen tähän.


    • Nimittäin se toimii

      Mitä sinä tarkoitat?? Luulen, että ihan vain sinulla pätkii.

      Esim. minulla ei Elisan netti mitään pätki päivittäin, viikoittain tai edes kuukausittain. Kolme katkosta olen vuoden aikana huomannut ja niistäkin vain yksi oli kymmentä minuuttia pidempi. Olen tyytyväinen ja suosittelen muillekin. Lisäksi tarkistin ennen tilaamista, kuka omisti täällä linjat (pk-seutu) ja täällä se oli Elisa, joten sain sen liittymän nopeiten.

    • elikuusta 2005

      asti elisan laajakaista ja on toiminut moitteettomasti. ei yhteys ole katkennut kertaakaan vaikka päivittäin monta tuntia ollaan koneella kun on monta käyttäjää. Onko sitten alueellisia eroja yhteyden katkeamisessa? itse asun kainuussa

    • Mulla ollu elisa nyt kk.verran, eikä oo katkeillu
      kertaakaan.....

      tark. se oman koneen "pöpö" tilanne ensin....
      :)

    • minä vaan

      mulla on elisan laajakaista ollu reilun vuoden ja hyvin toimii. ei mitää ongelmia!

      • eikä modeemissa mulla

        Ole sain vasta takuuseen ihan uuden modeemin elisalta. Ja siitä huolimatta on välillä pätkinyt nettiyhteys (kaapeli-tv verkossa) tosin kaapeli-tv kanavat näkyvät ihan hyvin vaikka katkosten aikana siitä tiedän että ei vika ole modeemissa eikä uudessa koneessani.


      • Kaaleppi
        eikä modeemissa mulla kirjoitti:

        Ole sain vasta takuuseen ihan uuden modeemin elisalta. Ja siitä huolimatta on välillä pätkinyt nettiyhteys (kaapeli-tv verkossa) tosin kaapeli-tv kanavat näkyvät ihan hyvin vaikka katkosten aikana siitä tiedän että ei vika ole modeemissa eikä uudessa koneessani.

        sulla voi olla sama verkkokortin mac-osoite kun jollain toisella Elisan asiakkaalla.


      • Pätkätyöläinen
        Kaaleppi kirjoitti:

        sulla voi olla sama verkkokortin mac-osoite kun jollain toisella Elisan asiakkaalla.

        Onpa mullakin uusi IBM:n läppäri, jonka asennuksen on tehny 'ammattilaiset'. Vielä viime viikolla 'Elisan netti' pätki vähän väliä, monta kertaa tunnissa pahimmillaan koneen alkuajoista lähtien.

        Kyllästyneenä tuohon menin IBM:n tukisivuille ja käynnistin sieltä löytyneen koneen päivitysohjelman, joka päivitti BIOSista alkaen kaikkea kivaa koneelle.

        Ei pätki Elisa enää.

        Onko Elisalla muuten netin nopeustestaukseen sivua? Pitäis varmistaa, onko nopeus 2 vai 8 Meganen. En lähde aspasta pysymään ;-)


      • arsettaja
        Pätkätyöläinen kirjoitti:

        Onpa mullakin uusi IBM:n läppäri, jonka asennuksen on tehny 'ammattilaiset'. Vielä viime viikolla 'Elisan netti' pätki vähän väliä, monta kertaa tunnissa pahimmillaan koneen alkuajoista lähtien.

        Kyllästyneenä tuohon menin IBM:n tukisivuille ja käynnistin sieltä löytyneen koneen päivitysohjelman, joka päivitti BIOSista alkaen kaikkea kivaa koneelle.

        Ei pätki Elisa enää.

        Onko Elisalla muuten netin nopeustestaukseen sivua? Pitäis varmistaa, onko nopeus 2 vai 8 Meganen. En lähde aspasta pysymään ;-)

        http://www.google.fi/search?hl=fi&q="elisa nopeustesti"&btnG=Google-haku&meta=

        ja aikaa meni 0,66 sekuntia.


    • TinkerB

      Hah.. Mul netti ei aukea edes joka pvä.. ei kyl pätki jos sattuu aukeamaan. Mut menee vähä hermo ku saattaa mennä parikin päivää et ei pääse netin ihmeelliseen maailmaan ollenkaan.. Teknisestä tuesta sanottiin et vaihda piuhat, vaihdettu on ja ei mitään eroo paitsi et piuhan vaihtojen jälkeen netti ei auennu 3pvään ja vaihdoin vanhat piuhat takas ja sit meni 1pvä et aukes. Varsinkin jos "ruuhka" aikaan yrittää niin ei toivookaan, aamu 6 aukee parhaiten.. Ja jos sattuu saamaan netin auki niin ei konetta viitti sammuttaa koko pvänä ku tiä koska seuraavan kerran pääsee :( Ei ulkoista modeemia vaan A-Link. En tiä auttaisko operaattorin vaihto?

    • V*TUN aaseja kaikki!

      Ne teidän ongelmat voi johtua aika monest muustakin syystä kuin siitä elisan yhteydestä!!! Kaikilla operaattoreilla on tyytymättömiä ja tyytyväisiä asiakkaita! Eikö ole hassua ?!?!
      Kyllähän se siinä linjassakin voi olla mut harvemmin! Johtuu yleensä ihan jostain muusta! Ensiksi ottakaa ne pitkät puhelinjohdot pois sieltä seinän ja modeemin välistä!!!!

    • haukutaan

      jos ei numerohaku toimi ikäään eikä sanakirja
      ellu on tunnustanut että vika on heillä
      kuukausia valitellaan mutt ei mitään tapahdu prkrl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2977
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2564
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1666
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1326
    Aihe