19.01.06 torstai

aahoohoo

Hitsi. Mun pää on kipee ku tulehtunu paise - vissiin lentsunpoikasta tulossa.

No, eipähän tarvii ryypiskellä ku on jo päässy suoraan krapulamaiseen tilaan.

Kattokaa hei ihmiset pakkasmittareita - meillä siinä seisoo 17,5! Että minuu kyrsii koko talvi.

26

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • june

      Pakkanen tapppaa tuhoeläimet. Eipä tarvitse niin pahoja myrkkyjä käyttää.
      Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää...

    • åpoi

      helevata ny vällyt ulos ja ite uuninpankolle

    • pörri1

      haittaa -21 pakkanen.Vatsa täynnä lämmintä Ruisnallepuuroa:)Lämmintä ylle ja ei muuta kun menoks.
      Kävin eilen jo varuiks äänestämässäkin (suorastaan loisteliaassa säässä),joten tänään ei tartte ottaa kun kaksi pikaspurttia bussipysäkillä.
      Kun ei päihteitä käytä,niin kuntokin sallii tollasen pikajuoksun:)

      • -23 mittarissa pakkasta täällä idässä.

        Huomenta vaan!

        Täytyy jälleen keskittyä leipäuunin lämmitykseen ja säästää välillisesti maakaasua , koska Venäläiset tuplaavat hintoja ylimääräisen kulutuksen kasvaessa.

        Pitää lähteä tässä kuitenkin ensi alkuun shoppailee, kun näkyy olevan sairaan hyviä tarjouksia ja ehkä ylipirteät kassaneidit sanovat tuttavallisesti Hei!

        No, tässä vanha vähän veisteli nykyajan kielenkäyttöä ja yrittää mukautua , vaikka
        korvissa soisi paremmin, että Päivää!

        Tälläisiä ajatuksia tänään, t. Mettäläinen


      • Ryyppymies

        Moikka! Pakkasta on täällä Itärajallakin.Venäjän puolellahan on nyt kovat pakkaset, sieltä tulee varmaan tuota kylmää ilmaa. Huomenna keikalle soittamaan bluesia. Kaikkea hyvää siulle ja meille kaikille toivoopi Ryyppymies.


      • aahoohoo
        Mettäläinen kirjoitti:

        -23 mittarissa pakkasta täällä idässä.

        Huomenta vaan!

        Täytyy jälleen keskittyä leipäuunin lämmitykseen ja säästää välillisesti maakaasua , koska Venäläiset tuplaavat hintoja ylimääräisen kulutuksen kasvaessa.

        Pitää lähteä tässä kuitenkin ensi alkuun shoppailee, kun näkyy olevan sairaan hyviä tarjouksia ja ehkä ylipirteät kassaneidit sanovat tuttavallisesti Hei!

        No, tässä vanha vähän veisteli nykyajan kielenkäyttöä ja yrittää mukautua , vaikka
        korvissa soisi paremmin, että Päivää!

        Tälläisiä ajatuksia tänään, t. Mettäläinen

        Oon ajatellu tän tervehtimisasian tälleen. Jos asiakas on suurin piirtein mun ikänen tai nuorempi ja on ulkonäöltään tuttu niin sillon tervehdin tuttavallisesti.
        Vanhempia ihmisiä tulee jotenki luonnostaan tervehdittyy toisella tavalla ja monet tykkää kyllä vanhanaikasesta teitittelystä.
        Mun mielestä vanhukset kyllä pääsääntösesti ansaitsee kunnioittavan kohtelun.
        Toisaalta, kun nyt meet shoppailemaan niitä tautisen hyviä kamoja, niin eiks kuitenki oon mukava et kassahenkilö edes jollain lailla noteeraa sinut siinä kassalla eikä vaan pelkästään hönkäse loppusumman.
        Sä mikää vanhus oo - ne tytöt taitaa flirttailla sun kanssas.


      • aahoohoo kirjoitti:

        Oon ajatellu tän tervehtimisasian tälleen. Jos asiakas on suurin piirtein mun ikänen tai nuorempi ja on ulkonäöltään tuttu niin sillon tervehdin tuttavallisesti.
        Vanhempia ihmisiä tulee jotenki luonnostaan tervehdittyy toisella tavalla ja monet tykkää kyllä vanhanaikasesta teitittelystä.
        Mun mielestä vanhukset kyllä pääsääntösesti ansaitsee kunnioittavan kohtelun.
        Toisaalta, kun nyt meet shoppailemaan niitä tautisen hyviä kamoja, niin eiks kuitenki oon mukava et kassahenkilö edes jollain lailla noteeraa sinut siinä kassalla eikä vaan pelkästään hönkäse loppusumman.
        Sä mikää vanhus oo - ne tytöt taitaa flirttailla sun kanssas.

        ihan ikäloppu olla, mutta ehkä kaavoihin kangistunut ja nykyaikaan sulatteluun menee vähän pitempään, kun on saanut vanhanajan kasvatuksen

        Tietenkin on hyvä, että kassalla noteerataan,eikä mitään teitittelyä tarvitsekaan, eli riittää normaali luonnollinen tervehtiminen. On vain joskus tarkkaan nuottikorvaan jotkut nuorison repliikeistä särähtäneet oudoilta. No, mitäpä näistä pikkuasioita vain.


      • Systerin

        pää, ulkona -30 höyryää...


    • Hamara

      -27. Ei tee mieli terassille.

    • papio

      Täällä seisoo pakkasmittarissa -25,5 C. Siitä huolimatta selvin päin. Onneksi aurinko paistaa!

      • Cettuz!

        Paukkuu, itse en ota paukkua.


    • Ilmaa pitelee -25 ja siihen tuulen vire, no
      onneksi ei tarvi ottaa lämmikettä tänäänkään.

    • päivää

      vaan kaikille.16.1.lähti kolmas kuukausi raittiina.olo on aika hyvä.sillon tällön tulee vielä pelkotiloja mutta tsemppaan vastaan.

      • se siitä olo tasaantuu.


      • päivää
        Lema kirjoitti:

        se siitä olo tasaantuu.

        kiitos,olotila tosiaankin pikkuhiljaa paranee.on vaan niin pelottavaa olla välillä yksin ku mies on töis.sit muistuu mieleen esim.missä kohden se sai viinakrampin ja tulee mieleen omat juoppohulluuskohtaukset(sain sairaalas)ja kuvittelen ja pelkään uudestaan tulevani "hulluksi".mutta toivottavasti aika auttaa mut ei saa kokonaan niitäkään unohtaa etten sorru uudestaan.oli se niin hirveetä


    • Kyllä täälläkin tulipalopakkanen on, aamulla auto niin jäykkä, tuntu kuin jousia ei olisi olenkaan. Tuli mieleen, mitä tuo tulipalopakkanen tarkoittaa ja mistä se lähtöisin ? Raitispäivä !

      • aahoohoo

        kormuttivat mökkisä niin kuumaks pakkasilla että ne palo.


      • aahoohoo kirjoitti:

        kormuttivat mökkisä niin kuumaks pakkasilla että ne palo.

        Tätäkään asia ei olisi saanut tietää, jos olisi viinan kansa lätrännyt.


    • Mimmuli1

      sisällä 18,6 astetta, onneks plussaa :). Täytyy vaan sytytellä tulia taas pesään, että yön tarkenisi. Kahvia vahvempaa nestemäistä lämmikettä en ajatellut ottaa.

    • paranoidi

      tipatta, -29°C aamulla. Autossa jäykistetty alusta:)

    • mussukka1

      En kyllä vaihda jäykempiä iskareita, nyt on sekin tullut kokeiltua. Oli lievästi joustamaton auto.

      Toisessa ketjussa joku luulee minua joksikin tai toiset on minä. Onneksi näin selvinpäin sentään itse tietää kuka on.

      Nyt halkovajaan ja tulta pesään, sitten vois kääriytyä taljaan, jos sellainen olisi ja katsella sanailua telkkarista. Koskaan ei ole vesijohdot jäätyneet, mutta taidan maksimoida varmuutta ja pistää tippumaan, tätä ilmastoa kun on povattu koko viikonlopuksi.

      • aahoohoo

        kun ei oo ihmisellä muuta ajattelemista ku haahuilla jotta kuka on kuka. Siinä sitä onki hommia.
        Ja tuosta yksinpuhelusta - niin mitä nyt siitä. Ennen mä vaan kiroilin yksikseen mut nyt juttu luistaa jo vaikka mistä. Joskus mutisen pitkät rimpsut jotain touhutessa ja hyvä onki ettei kukaan oo kuulemassa.


    • tippaeitapa

      Kylmää ja raitista torstaita.....

      • aahoohoo

        Siperiassakonä asut? Eiks siinä mittarissa oo jo pohja vastassa.


      • tippaeitapa
        aahoohoo kirjoitti:

        Siperiassakonä asut? Eiks siinä mittarissa oo jo pohja vastassa.

        No hieman liioittelin niinkuin alkoholistit tekee sanoessaan ettei maistuisi/ei tee mieli ;)


    • Kevättä kohti mennään

      raittiina pysytään. Valoa elämään ja Tarja presidentiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe