Kyllä on vaikea löytää hiihtolaseja vahvuuksilla. Aiemmin tällä palstalla kyselin vinkkejä/linkkejä ja niitä kyllä tulikin (kiitokset). Mutta sitte kun kyselin silmälasiliikkeestä niin ei tietoa... lupasivat kyllä selvittää mutta ehdottelivat opettelua piilolinsseihin. Yhdestä suurehkosta urheiluliikkeestä sain numeron paikkaan joka toimittaa Brikoja esim. kyseiselle liikkeelle. No sielläkään ei tunnettu muita malleja vahvuuksilla kuin niitä klipmalleja eli tulee kahdet linssit päällekkäin. Onpa hankalaa....
lasit kiven takana
10
6580
Vastaukset
hankkia ne piilolinssit. Itselläni on ollu jo vissiin viis vuotta. Eihän ne mitkään mukavat ole (siis ei todellakaan), mutta en vois kuvitellakaan hiihtäväni silmälasit päässä ees harjotuslenkillä.
- Brewer
Ei nuo kertakäyttöpiilarit mielestäni tunnu ollenkaan silmässä, eli tuo epämukavuus vähän ihmetyttää...?
/B - suksittelija
Brewer kirjoitti:
Ei nuo kertakäyttöpiilarit mielestäni tunnu ollenkaan silmässä, eli tuo epämukavuus vähän ihmetyttää...?
/BJoo, en oo vain käyttäny tosiaan koskaa piilareita mutta kai sitä pitää nyt kokeilla. Varsinki tuolla finlandiassa on muutama semmonen mäki että kun ruuhkas kuitenki mennään niin on se ihan hyvä nähdä kunnolla ja onpahan sitte ainaki silmälasit ehjänä kun sieltä lähtee ajelemaan kotia kohti.
- joe
Ei piilareiden käyttö minun mielestäni ollut lainkaan hankalaa, mutta ongelma on että en ole yksilläkään niistä nähnyt kunnolla. Harmittaa, sillä haluaisin urheiluaurinkolasit, mutta sellaisten saaminen vahvuuksilla on vähintään hankalaa jos ei mahdotonta (miinuslinssi on suora ja urheilulasit kaarevat).
- Hiihtelijä.
saa ainakin Adidaksen aurinko laseja;
http://www.adidas.com/eyewear/catalogue/index.asp?pFilter=category&pValue=sc_5&strCountry_adidascom=com&strBrand_adidascom=performance
eiköhän niihin löydy kirkaat lasitkin kun lasit ovat vaihdettavissa kehyksiin....- Hiihtelijä.
niin noihin adidaksiin tulee erillinen adapteri vahvuuksilla, sisäpuolelle...
itse omaistan tällaiset adidas aurinkolasit... maksoivat muistaakseni aika tarkalleen parisen sataa yhteensä. - Hiihtelijä.
Hiihtelijä. kirjoitti:
niin noihin adidaksiin tulee erillinen adapteri vahvuuksilla, sisäpuolelle...
itse omaistan tällaiset adidas aurinkolasit... maksoivat muistaakseni aika tarkalleen parisen sataa yhteensä.saa niihin kirkaat lasit.... taidanpa itsekin hommata omiini kirkaat. olen käyttänyt niitä hiihtäessäkin aurinkoisilla ilmoilla ja hyvät olleet... ei häirinnyt viima.
- urheilulaseja
Hiihtelijä. kirjoitti:
saa niihin kirkaat lasit.... taidanpa itsekin hommata omiini kirkaat. olen käyttänyt niitä hiihtäessäkin aurinkoisilla ilmoilla ja hyvät olleet... ei häirinnyt viima.
saa vahvuuksilla. Malleja on vaikka minkälaisia. Melko kalliita ne tosin ovat, mutta elämä on.
- hiihtäjä
urheilulaseja kirjoitti:
saa vahvuuksilla. Malleja on vaikka minkälaisia. Melko kalliita ne tosin ovat, mutta elämä on.
hyvät lasit muuten mutta ei näitäkään saa pidettyä huurteesta vapaana . suojaavat kyllä tosi hyvin ja ovat mukavat pitää.
- vesiputous
Just tilasin, Silmäasema H:kää, hiihtolasit vahvuuksilla. Tarjous 160 E.
Näissä on irroitettava adapteri (onhan se vähän työlästä mutta ei sitä aina tarvinne irrotella).
Vaihdettavia linssejä 3 paria. Kirkkaaseen aurinkoon, vähemmän kirkkaaseen ja sitten on aivan kirkas ilman tummennusta.
Toivottavasti ne toimii kun pääsee näitten pakkasten jälkeen kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126