Ne, jotka meinaavat alkaa ottamaan huikkaa ja haluavat ehkäistä seuraavan päivän krapulan, on hyvät tabut olemas. Juominenhan aiheuttaa B-vitamiinin puutteen ja ns. kuivumistilan ruumiissa, tästä johtuu hirveä "janon tunne seuraavana aamuna". No, kerranpa otin asiasta selvää ja sain apteekkarilta selvityksen, että pyridoksiini B6-vitamiinissa on se tärkein elementti mikä auttaa krapulan ehkäisyyn. Eli älä osta mitään monivitamiinipillereitä vaan sellainen B-vitam. missä on eniten b6-vitamiinia, sellainen on apteekissa oleva valmiste nimeltään NEUROMAX!!!!!!! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!! Ei ole edes kallis 30 tabl. muistaakseni n. 6.5 e. Lisäksi muista aina kostean illan jälkeen kotiin tultuasi ja mennessäsi nukkumaan juoda niin paljon vettä (auttaa myös krapulaan, mikä aiheutuu kuivumistilasta) ja vielä esim. pulloon lisäksi sängyn viereen jos satut heräämään.
Kun noudatat neuvojani, tulet huomaamaan, että se tavallinen/normaali seur. aamun krapula on tiessään. eli b6-vitam. NEUROMAX (apteekista) juo runsaasti vettä jopa litra ennen nukkumaanmenoa vaikkakin saatat kesken unien joutua käymään vessassa, ja sen jälkeen uusi tankkaus.Takaan hyvän olon herättyäsi!
Krapulan ehkäisyyn
7
2829
Vastaukset
- dePiili
Äkkiseltään katottuna toi Neuromax ei ole edes paras pilleri B6 suhteen. Samalta hyllyltä löytyy ainakin kaksi vastaavaa tuotetta, joissa on korkeampi B6 määrä. Itse suosisin Neurovitania, koska siinä on korkein B12 annostus.
Tässä tuotteet ja määrät.
NEUROMAX FORTE: pyridoksiinihydrokloridi 200 mg
NEUROVITAN: pyridoksiinihydrokloridi 250 mg
TRINEURIN: pyridoksiinihydrokloridi 250 mg - kirjoitusvirheet
ovat suoranaisesti yhteydessä ihmisen elämäntapaan.
Mutta onneksi löysit EDULLISEN tuotteen, niin jää enemmän taas seuraavan viikonlopun kännäilyyn. Ja toisaan, älkää vain vahingossa ostako YLIMÄÄRÄISIÄ vitamiineja. Vain sellainen, mistä on krapulaan hyötyä;) - lo_siento
perustuu siihen, että pitkän putken juoneet alkoholistit tarvitsevat ennen hiilihydraattitasapainon korjaamista (ts. ennen ruokailua) B1-vitamiinia eli tiamiinia mielellään lihakseen pistettynä. Tämä toistetaan yleensä kolmen vrk:n ajan, ensimmäinen pistos annetaan ennen aterian nauttimista. Tällä pyritään välttämään vakavia neurologisia vaurioita.
Tavalliseen krapulaan voi tietysti kokeilla monenlaista.
Tiedätkö (itse en tiedä), onko tieteellistä näyttöä B6-vitamiinin vaikutuksesta krapulaan, vaikka apteekkari niin Sinulle on todennutkin. - sanoit
Laitoin pullon sängyn viereen siltä varalta, jos satun heräämään. Auttoi!
- auttoi minua
Tulin kännissä baarin jälkeen kotiin ja könysin keittiöstä pullon ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin pariin otteeseen kun kurkkua alkoi kuivaan. Noh, ei muuta kun pitkät hörpyt ja takas koisimaan. Heräsin normaaliin tapaan puolelta päivin ja kampesin itseni ylös, mutta lensin samantien turvalleni lattialle. Siinä samassa huomasin: "No voi V*t**!! väärä pullo! " Olin kumonnut yön aikana vahingossa edellisillan 0,5 litran pulloon tehdyn viinapaukun alas! Kumma juttu, etten yön aikana sitä maistanut.
Mutta "positiivista" oli se, ettei päivällä ollut krapulasta tietoakaan, sillä olin pahemmassa kunnossa kuin ennen nukkumaanmenoa! Tämmöstä tällä kertaa...t: Lipo-Kieli Keskinen
- lasillisen kanssa
illalla naamariin kourallinen E-EPAa ja Bio-Carnosinia niin huomaat aamulla olevasi paljon paremmassa kunnossa. Tämä ei ole kehotus juoda liikaa!
- Täs jotain
Mua on aina auttanut ihan tuhti syöminen ennen nukkumaan menoa. Olen kokeillut myös noita B- vitamiineja ja toimi hyvin. Mutta olen huomannut että vesi juhlimisen aikana ja sen jälkeen auttaa tosi hyvin itsellä krapulaa ei juurikaan ole ollut kun olen vettä juonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036