mun mielestä..

.:DoGi:.

tänne koirien osastolla vois laittaa mun mielestä semmosen palstan missä omistajat suree edesmennyttä lemmikkiään. niitä on niin paljon "nukkui pois" ja "siirtyi pilven reunalle" ni et ne vois jutella, se saattaisi auttaa..? mitä mieltä muut on? onko tämä hyvä idea vai hetken mielijohde?!

7

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimm.u

      laita vielä viestä ylläpitoon niin jospa sellainen palsta perustettaisiin.

      • .:DoGi:.

        miten se tehdään?! kun olen niin tumpelo näitten koneiden kanssa...


    • .:DoGi:.

      lähetin sen just äsken..:)

      • Ex-kukkahattuinen

        sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!


      • .:DoGi:.
        Ex-kukkahattuinen kirjoitti:

        sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!

        joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.

        pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin!


      • .:DoGi:. kirjoitti:

        joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.

        pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin!

        Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.

        Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.


      • .:DoGi:.
        Neeta kirjoitti:

        Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.

        Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.

        heh.. mulla kävi joskus aikoja aikoja sitten vähän ssmanlainen tuuri..

        olin suurella työllä ja vaivalla saanut valmiiksi 17-sivuisen historian esitelmän, ja puhelimen soidessa painoin esitelmän välimuistiin.
        en ollut kuitenkaan tallentanut koko juttua, sillä tuli niin kiire taas puhelimeen. ihmettelin puhelun loputtua missä päin välimuistia esitelmä oli. etsin sitä iät ja ajat, kunnes karu totuus juolahti mieleeni. aikani manailtua rupesin vastahakoisesti väsäämään uutta esitelmää ja sen pituus oli 19 sivua! tein sitä yöhön asti koska se pitäisi esittää seuraavana päivänä. sain sen kyllö valmiiksi, mutta aamulla minut piti repiä sängystä pois, niin väsynyt olin.. pari päivää myöhemmin muistia selaillessa löysin alkuperäisen esitelmäni... siinä oli pyörtyminen lähellä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe