mun mielestä..

.:DoGi:.

tänne koirien osastolla vois laittaa mun mielestä semmosen palstan missä omistajat suree edesmennyttä lemmikkiään. niitä on niin paljon "nukkui pois" ja "siirtyi pilven reunalle" ni et ne vois jutella, se saattaisi auttaa..? mitä mieltä muut on? onko tämä hyvä idea vai hetken mielijohde?!

7

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimm.u

      laita vielä viestä ylläpitoon niin jospa sellainen palsta perustettaisiin.

      • .:DoGi:.

        miten se tehdään?! kun olen niin tumpelo näitten koneiden kanssa...


    • .:DoGi:.

      lähetin sen just äsken..:)

      • Ex-kukkahattuinen

        sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!


      • .:DoGi:.
        Ex-kukkahattuinen kirjoitti:

        sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!

        joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.

        pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin!


      • .:DoGi:. kirjoitti:

        joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.

        pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin!

        Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.

        Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.


      • .:DoGi:.
        Neeta kirjoitti:

        Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.

        Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.

        heh.. mulla kävi joskus aikoja aikoja sitten vähän ssmanlainen tuuri..

        olin suurella työllä ja vaivalla saanut valmiiksi 17-sivuisen historian esitelmän, ja puhelimen soidessa painoin esitelmän välimuistiin.
        en ollut kuitenkaan tallentanut koko juttua, sillä tuli niin kiire taas puhelimeen. ihmettelin puhelun loputtua missä päin välimuistia esitelmä oli. etsin sitä iät ja ajat, kunnes karu totuus juolahti mieleeni. aikani manailtua rupesin vastahakoisesti väsäämään uutta esitelmää ja sen pituus oli 19 sivua! tein sitä yöhön asti koska se pitäisi esittää seuraavana päivänä. sain sen kyllö valmiiksi, mutta aamulla minut piti repiä sängystä pois, niin väsynyt olin.. pari päivää myöhemmin muistia selaillessa löysin alkuperäisen esitelmäni... siinä oli pyörtyminen lähellä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe