tänne koirien osastolla vois laittaa mun mielestä semmosen palstan missä omistajat suree edesmennyttä lemmikkiään. niitä on niin paljon "nukkui pois" ja "siirtyi pilven reunalle" ni et ne vois jutella, se saattaisi auttaa..? mitä mieltä muut on? onko tämä hyvä idea vai hetken mielijohde?!
mun mielestä..
7
409
Vastaukset
- Mimm.u
laita vielä viestä ylläpitoon niin jospa sellainen palsta perustettaisiin.
- .:DoGi:.
miten se tehdään?! kun olen niin tumpelo näitten koneiden kanssa...
lähetin sen just äsken..:)
- Ex-kukkahattuinen
sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!
Ex-kukkahattuinen kirjoitti:
sellainen tulee. Hyvin kaunis ajatus ja hyvä idea!
joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.
pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin! .:DoGi:. kirjoitti:
joo se on raivostuttavaa kun kirjottaa pitkät pätkät ja sitten tulee joku teksti: viestin lähetys epäonnistui, kirjoita viesti uudelleen jne.
pari päivää sitten kirjoitin maailman pisimmän viestin, ja painoin vahingossa esc-nappulaa ja kaikki pyyhkiytyi pois. ai että sieppaa vieläkin!Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.
Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.- .:DoGi:.
Neeta kirjoitti:
Mä väsäsin joskus pieni iäisyys sitten meidän vanhalla tietokoneenromulla hienon bordercollien pään ja siihen kului paljon aikaa. No, mä halusin sitten tallettaa sen levykkeelle, kun en mokoma ymmärtänyt, ettei sellaiset pikselikuvat millän mahu millekään levykkeelle, tosin sillä lätkällä oli jo ennestään tavaraa. Levykehän sitten vänkäs, että se on täynnä. Seuraavaks kone kysy, et haluutko tallentaa ja mun hiirikäsi oli nopeampi kuin lukusilmä. Paioin "Ei" ja seuraavaksi tajusinkin, että kuva pyyhkiytyi hitaasti pois ruudulta ohjelman sammuessa. Se oli kamalaa.
Onneksi myöhemmin sain väsättyä uuden ja paljon hienomman kuvan. Nytten perheellä on uudempi kone ja mulla aika hyvä piirustusohjelma, jolla mä pystyn teoriassa tekeen melkein oikeen näkösiä koirankuvia.heh.. mulla kävi joskus aikoja aikoja sitten vähän ssmanlainen tuuri..
olin suurella työllä ja vaivalla saanut valmiiksi 17-sivuisen historian esitelmän, ja puhelimen soidessa painoin esitelmän välimuistiin.
en ollut kuitenkaan tallentanut koko juttua, sillä tuli niin kiire taas puhelimeen. ihmettelin puhelun loputtua missä päin välimuistia esitelmä oli. etsin sitä iät ja ajat, kunnes karu totuus juolahti mieleeni. aikani manailtua rupesin vastahakoisesti väsäämään uutta esitelmää ja sen pituus oli 19 sivua! tein sitä yöhön asti koska se pitäisi esittää seuraavana päivänä. sain sen kyllö valmiiksi, mutta aamulla minut piti repiä sängystä pois, niin väsynyt olin.. pari päivää myöhemmin muistia selaillessa löysin alkuperäisen esitelmäni... siinä oli pyörtyminen lähellä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202066En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361367Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314