..taas simssistä! vuosi sitten jouluna pelasin simsia koko päivän!!! aamu kahdeksasta yö kolmeen suunnilleen !! joka päivä..
miten voisin taas innostua simss 2 sta?!
MITEN VOISIN INNOSTUA..
7
806
Vastaukset
- melliex
En tiedä käytätkö koodeja... No jos käytät, jätä kaikki koodit pois ja luo uusi sim, jolla luot hyvän suvun.
Minusta kaikki kolmiodraamat on aika tylsiä, salarakkaita simeille kyllä on mukava hankkia, vähän liiankin helppoa minusta on saada hyvästä ystävästä rakastettu ;) - maikki8
pelaa legacy challenge haasteella sitä. tai tee vaikka big brother tai jotain muuta vastaavaa.
- Adonia
...jos kyselen tyhmiä, mutta mikä on legacy challenge? :D Olen kyllä kuullut siitä, mutta en tiedä mitä siinä on tarkoitus tehdä.
- GlitterRose
Adonia kirjoitti:
...jos kyselen tyhmiä, mutta mikä on legacy challenge? :D Olen kyllä kuullut siitä, mutta en tiedä mitä siinä on tarkoitus tehdä.
Kasvattaa sukua kymmenenteen sukupolveen käyttämättä koodeja. Tarkemmat ohjeet täällä: http://www.legagychallenge.com mutta englanniksi. On niitä suomennoksiakin jossain.
- maikki8
GlitterRose kirjoitti:
Kasvattaa sukua kymmenenteen sukupolveen käyttämättä koodeja. Tarkemmat ohjeet täällä: http://www.legagychallenge.com mutta englanniksi. On niitä suomennoksiakin jossain.
tässä hyvä linkki
http://www.simfinland.digitalorange.net/index.php?option=com_forum&Itemid=78&page=viewtopic&t=1976
Eli siis viikko sitten käytiin keskustelua Legacysta. Siinä keskustelussa on linkki suomenkieliselle keskustelulle, jossa on perusohjeet legacyyn suomeksi.
Minulle Legacyn aloittaminen ainakin antoi uutta mielenkiintoa pelaamiseen.Moikka!
Sama ongelma mulla oli... Pelasin sitä niin tiivisti, etti aikaa mihinkääm muuhun jäänyt...
Sitten menetin kiinnostukseni kokonaan vähäksi aikaa. Nyt olen taas löytänyt uusia ulottuvuuksia simssiin kaverin vinkkien avulla...
Esim.
- Lataan kaikkea jänniä tavaroita ja hiuksia, meikkejä, käsilaukkuja, vaatteita, koruja...
- Pelaan jännillä hackeilla (esim. teiniraskaus, teinit ja aikuiset pystyy kihlautumaan tai menemään naimisiin, puhelin, joka tuntee kaikki, pelehtiminen toisen simin kanssa, vaikka olisi tuntemis pisteet 2)
- Rahakoodi ym. koodit, vaikka aika harvoin käytän koodeja, mutta välillä lipsuu...
- Latasin aikuisten sims sivuilta (olen 22 ja tämä on VAIN täysi-ikäisille pelureille) eroottisia vaatteita ja perustin "iloisen talon" Stadiin: omistaja mies sekä 3 kaunista naista (onnistuu kun on tuo pelehtiminen kaikkien kanssa)... *punastuu ja pyytää kauniisti anteeksi, jos tämä ärsyttää/loukkaa ym. jotain*
- Kauniit ja Rohkeat -tyylinen suhdeleikki
- Huono ihminen, joka terrorisoi kaikkea ja kaikkia sekä kohtelee kaltoin kaikkia ihmisiä ja lapsiaan, kunnes sossun on pakko puuttua asiaan... (en lopuksi enää jaksanun kattoa tätä tyyppiä, vaan hän kuoli tuskallisesti tappaja kärpästen iskuun)
- Homo ja lesbo -parit ja näille adoptioita sekä omia lapsi, joista kehkeytyy suhdesotkuja...
- Kaukaisten sukulaisten seurustelu, naimisiinmeno ja yhteiset lapset
ym ym ym... Eli mielikuvitus on vain rajana! Älä epäile käyttää sitä!
Antoisia pelihetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923