Paljonko kestää kilometrejä Hondan kone ilman remonttija meinasin ostaa on ajettu 50t normaali ajoa onko kokemuksia ongelmia kellään ?
Shodow
6
2377
Vastaukset
- Paskan möivät
Jos tollanen munaton neitimopo kiihottaa niin siitä vaan.
Ei ne rikki mene koska omistajat pitää niitä samassa posliinirasiassa kuin p***aan.Täytyy olla seksuaalisesti ahtautunut, rajoittunut, homofobiainen retrohetero että jaksaa kirjoiteella tollaista shittiä.
600cc varmasti kestää 100tkm.
Kannattaa katsoa ketjut, renkaa, venttiilien huollot ja kaasareiden synkronoinnit.- Palle
Käy sinäkin istumassa customin päällä, niin näytät hetken aikaa mieheltä.
- Ole hyvä
Palle kirjoitti:
Käy sinäkin istumassa customin päällä, niin näytät hetken aikaa mieheltä.
Ruman lesbon päiväuni? Ei kosketa minua, olen mies....
- pelle
milla lailla kysyjä loukkasi sinuu homo pellee. hän kysyy aivan asiallisesti asiallista asiaa, miks sinun laisesi sairaat pervot puuttuu asioihin joista et ymmärrä mitään.
...sillä ajaa helposti vielä toisen mokoman, jos sitä on huollettu säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606824- 1003502
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262840- 212518
- 272093
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591861- 251750
- 111622
- 321618
- 511546