EMÄTIN;)

pikkkupiru...

Näin suoraan sanottuna: mun emättimeni haisee! Kamalaa jos joku lähellä oleva/vieressä istuva huomaisi... ei nyt ainakaan vielä ole mitää päin naamaan sanottu ;) Ja nyt monet käskee menemää suihkuun jne..ei oo siitä kiinni! Vaikka mä olisin just pessyt sen niin ei kestä kauaa kun taas... voiii perse tää on hirveetä. Mikäs neuvoksi? MUILLA SAMANLAISIA ONGELMIA??

13

3661

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtori tolonen

      Ettei olisi tulehdus. Gyne selvittää kun käyt tutkituttamassa asian. Täältä et varmaan diagnoosia saa.

    • sbbi

      ,,,ylipainoinen

    • pannula

      Sinulla voi olla kuppa eli syfilis!
      Katso myös ettei emättimeen ole jäänyt mitään epämääräistä esinettä. suosittelen wunderbaumin laittamista emättimen väheisyyteen!

      • römpsässä

        Mul ainaski haisee ihan luonnostaan silakalle. Tosi noloo, en uskalla kenenkään tulla liian lähelle. Oon käyny lääkäris mut se sano, et toisilla on luonnostaan ominainen haju.


    • --------------

      sillä aamuin ja illoin, apteekista saa. kannatan, jos on tuota ongelmaa, se on saippua kaikkeen, herkkäihoisille ja siksi myös intiimialueelle.

    • minä=)

      mulla oli samanlaisia ongelmia.. kävin apteekissa kysyy ensin neuvoa sieltä ohjattiin lääkäriin. Elikäs kannattaa lääkäriin mennä sieltä saa avun! itse sain reseptin emätinpuikkoihin. Mutta sitten jouduin syömään antipiootti kuurin ja taas samat vaivat! Koska yleensä naisilla/tytöillä puhkeaa hiivasieni antibiootti kuurin jälkeen. hain uuden reseptin ja sain saman lääkityksen ja nyt kaikki kunnossa! rohkeasti vaan lääkäriin soittamaan!

      • diudanz_

        Jos epäilee hiivasienitulehdusta (tai oikeastaan jos tietää, että sellainen on), ei tarvita lääkäriä erikseen toteamaan samaa. Apteekista nimittäin saa kuurin hiivasieneen ilman reseptiä, ja valittavana on monia erilaisia kuureja; puikkoina ja voiteena saatavia, asettimineen tai ilman. Apteekeissa taitavat suosia lähinnä merkkiä Canesten.

        Jos epäilee tuon kummallisen hajun olevan jotain muuta, kannattaa ehkä hakeutua gynekologille, joka selvittää ongelman.


    • *tyttö89*

      itselläni on sama vika. lääkäri kammo kun on niin en ole päässyt lääkäriin asti. haju on välillä todella paha ja hävettää olla välillä ulkona kun kokoajan pyörii mielessä että mitä JOS joku haistaa sen.. kukaan ei ole sanonut mitään minulle kylläkään.

    • 13vee

      Oon vasta 13 vuotta :(( Aina tunnilla huomaan hajun vaatteiden läpi! Pesen alapäätä 2 kert. päivässä pelkällä vedellä, ja koulussa käyn vessassa ennen tuntia, mutta ei auta!
      Mikä hitto mua vaivaa....? En uskalla kertoo kellekkään. Mua nolottaa, ja pelkään että vierustoverit huomaa sen. Pitäskö käyttää hajuvettä, tai löydempiä vaatteita. En haluis mennä lääkäriin/kertoo äidilleni!
      Mitä teen?! %3Pr

      • ökxcb

        Siis ei millään pahalla, mutta mikä vittu teitä teinejä vaivaa!? Se alapään epänormaali haju on yhtä selvä merkki tulehduksesta kuin se, jos haavasta alkaa purkautua mätää. Ei silloin mietitä, että "voi vitsi kun hävettää" ja plaa plaa plaa, vaan mennään lääkäriin ja hoidetaan se vaiva! Naisilla tulee elämän aikana miljoona kertaa ties mitä naistenvaivoja hiivasienineen ja virtsaputkentulehduksineen, ja niitä on paras vaan tottua hoitamaan.

        Ja siis oikeasti, jos sulla on tulehtunut haava, hoidatko sitä hajuvedellä tai löysillä vaatteilla? No niin, et hoida myöskään hiivasienitulehdusta, vaan siihen on ihan omat lääkkeensä. Ja btw, mutsillas on ollut elämänsä aikana varmaan muutama hiiva itselläänkin, eli ei ole maailman suurin asia kertoa siitä sille...


      • 13vee
        ökxcb kirjoitti:

        Siis ei millään pahalla, mutta mikä vittu teitä teinejä vaivaa!? Se alapään epänormaali haju on yhtä selvä merkki tulehduksesta kuin se, jos haavasta alkaa purkautua mätää. Ei silloin mietitä, että "voi vitsi kun hävettää" ja plaa plaa plaa, vaan mennään lääkäriin ja hoidetaan se vaiva! Naisilla tulee elämän aikana miljoona kertaa ties mitä naistenvaivoja hiivasienineen ja virtsaputkentulehduksineen, ja niitä on paras vaan tottua hoitamaan.

        Ja siis oikeasti, jos sulla on tulehtunut haava, hoidatko sitä hajuvedellä tai löysillä vaatteilla? No niin, et hoida myöskään hiivasienitulehdusta, vaan siihen on ihan omat lääkkeensä. Ja btw, mutsillas on ollut elämänsä aikana varmaan muutama hiiva itselläänkin, eli ei ole maailman suurin asia kertoa siitä sille...

        ... kertonut äidilles ilman että häpeet. -Pr


    • Gynelact

      Osta apteekista Gynelactia, mulla autto!

    • Drazir

      Ja kyllä se peniskin välillä haisee. Varsinkin kun en näin kesäaikaan joka päivä käy pesulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe