VARO LAPIN HUIJAREITA

PALERMO

Taas lapista tulee kohu-uutinen."REHELLINEN LAPIN MIES" kavaltanut verorahoja.Lapin matkailu oy ryöstetty tyhjäksi!!!Jälleen yksi syy karttaa lappia:lappalaisten pohjaton ahneus on tänä talvena vaatinut jo monta ihmishenkeä(valjakkoturma) ja nyt monta miljoonaa euroa kavallettu.EIKÖ TÄMÄ LOPU KOSKAAN?

11

4332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapissa käynyt

      Itse oot huijjari!!!!. Taitaa olla niin että et ole koskaan käynyt edes kehä kolmosenen yläpuolella

    • Hmm...

      Hei, hommaa lääkitys tai pysy oikeesti kaukana Lapista. Ei Lappiin tommosia turisteja edes kaivata.

      • lappilover

        todellakin aivan samaa mieltä...


      • JAAAA
        lappilover kirjoitti:

        todellakin aivan samaa mieltä...

        ON NOITA HUIJAREITA JOKA PUOLELLA, EI KANNATA
        NIITÄ LAPPIIN YLEISTÄÄ
        JOS YKSI MUNII EI TERTTE KAIKKIA HERJATA,
        OTTAAKAA KESKUSTA JK KIRJA TASKUUN, NIIN VOI IHAN VAPAASTI TEHDÄ MITÄ LYSTÄÄ, KUULUU ASIAAN HUIJATA JOS ET HUIJAA OTETAAN KIRJA POIS
        NÄIN VIHREÄÄ SE PELKISTETTYNÄ ON


    • Lapin luonto

      se Lapin syy ole jos ihminen on epärehellinen. Vastaavanlaisia ihmisiä löytyy täältä etelästä pilvin pimein. Ja muuten, suuri osa lapin matkailuyrityksistä on etelän raharikkaiden omistuksessa.

    • aattelen vaan

      että et kai tiedä mistä puhut, kun ei tule sulta enää kommentteja. Mitenkähän sua on huijattu? olis kiva tietää.

      • seita

        mutta kerro myös miten sua on huijattu. Olis ihan kiva tietää, mua ei oo koskaan huijattu, ellei itse anna aihetta siihen.


      • therothellaanko kanthapeät ...
        seita kirjoitti:

        mutta kerro myös miten sua on huijattu. Olis ihan kiva tietää, mua ei oo koskaan huijattu, ellei itse anna aihetta siihen.

        kyllä ne suurimmat huijjarit on siel etelä suomes myö olemma rehti kansa


      • maahisakka
        therothellaanko kanthapeät ... kirjoitti:

        kyllä ne suurimmat huijjarit on siel etelä suomes myö olemma rehti kansa

        Olet aivan oikeassa. Suurimmat huijarit löytyy täältä etelästä. Melkein myisin sieluni jos pääsisin tunturin kupeeseen elämään. Sitä onnea ei ole kaikille suotu. Oot rehti eli et, mutta oo onnellinen jos olet tosiaan lapista.


    • Etelän hetelmä

      Sanoo rehellinen mies Palermosta?

      Kyllä minä vielä Lappiin lähden, kunhan vain ehdin!

    • kyssäri

      Joko olet hakeutunut hoitoon? Antoiko lääkäri sinisiä punaisia vihreitä pillereitä, vai pääsitkö oikein suljetulle osastolle? Näetkö muunkinlaisia hallutsinaatioita? Kiristääkö pipo vielä kovasti, etkö saanut viime jouluna uusia leluja joulupukilta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe