VARO LAPIN HUIJAREITA

PALERMO

Taas lapista tulee kohu-uutinen."REHELLINEN LAPIN MIES" kavaltanut verorahoja.Lapin matkailu oy ryöstetty tyhjäksi!!!Jälleen yksi syy karttaa lappia:lappalaisten pohjaton ahneus on tänä talvena vaatinut jo monta ihmishenkeä(valjakkoturma) ja nyt monta miljoonaa euroa kavallettu.EIKÖ TÄMÄ LOPU KOSKAAN?

11

4435

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapissa käynyt

Itse oot huijjari!!!!. Taitaa olla niin että et ole koskaan käynyt edes kehä kolmosenen yläpuolella

• Hmm...

Hei, hommaa lääkitys tai pysy oikeesti kaukana Lapista. Ei Lappiin tommosia turisteja edes kaivata.

• lappilover

todellakin aivan samaa mieltä...

• JAAAA
        lappilover kirjoitti:

todellakin aivan samaa mieltä...

ON NOITA HUIJAREITA JOKA PUOLELLA, EI KANNATA
        NIITÄ LAPPIIN YLEISTÄÄ
        JOS YKSI MUNII EI TERTTE KAIKKIA HERJATA,
        OTTAAKAA KESKUSTA JK KIRJA TASKUUN, NIIN VOI IHAN VAPAASTI TEHDÄ MITÄ LYSTÄÄ, KUULUU ASIAAN HUIJATA JOS ET HUIJAA OTETAAN KIRJA POIS
        NÄIN VIHREÄÄ SE PELKISTETTYNÄ ON

• Lapin luonto

se Lapin syy ole jos ihminen on epärehellinen. Vastaavanlaisia ihmisiä löytyy täältä etelästä pilvin pimein. Ja muuten, suuri osa lapin matkailuyrityksistä on etelän raharikkaiden omistuksessa.

• aattelen vaan

että et kai tiedä mistä puhut, kun ei tule sulta enää kommentteja. Mitenkähän sua on huijattu? olis kiva tietää.

• seita

mutta kerro myös miten sua on huijattu. Olis ihan kiva tietää, mua ei oo koskaan huijattu, ellei itse anna aihetta siihen.

• therothellaanko kanthapeät ...
        seita kirjoitti:

mutta kerro myös miten sua on huijattu. Olis ihan kiva tietää, mua ei oo koskaan huijattu, ellei itse anna aihetta siihen.

kyllä ne suurimmat huijjarit on siel etelä suomes myö olemma rehti kansa

• maahisakka
        therothellaanko kanthapeät ... kirjoitti:

kyllä ne suurimmat huijjarit on siel etelä suomes myö olemma rehti kansa

Olet aivan oikeassa. Suurimmat huijarit löytyy täältä etelästä. Melkein myisin sieluni jos pääsisin tunturin kupeeseen elämään. Sitä onnea ei ole kaikille suotu. Oot rehti eli et, mutta oo onnellinen jos olet tosiaan lapista.

• Etelän hetelmä

Sanoo rehellinen mies Palermosta?

Kyllä minä vielä Lappiin lähden, kunhan vain ehdin!

• kyssäri

Joko olet hakeutunut hoitoon? Antoiko lääkäri sinisiä punaisia vihreitä pillereitä, vai pääsitkö oikein suljetulle osastolle? Näetkö muunkinlaisia hallutsinaatioita? Kiristääkö pipo vielä kovasti, etkö saanut viime jouluna uusia leluja joulupukilta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68