Klitoriksessa kiinnikkeitä???

=:(

Kuukausien tulehdus- ja lääkeputken jälkeen alkoi klitiroksen tienoilla kirvely, joka muuttui kutinaksi ja sen jälkeen on ajoittain jomottanut häpyhuulia pitkin vaginan aukolle asti. Jostain luin että Bartholinin rauhasten alkava tulehdus voisi heijastua klitoriksen tienoille, mutta mutta...

En tullut koskaan katsoneeksi klitoristani järin tarkoin silloin kun olin terve. Nyt kun kutisee ja kirvelee ja vihlaisee vuorotellen olen oikein levitellyt itseäni, ja minusta näyttäisi ihan siltä kuin klitorisnappula ei tulisi kunnolla huppunsa alta esiin, vaan takertuisi siihen kiinni niin ettei tiedä missä alkaa huppu ja missä klitoris. Voivatko tulehdukset tehdä jotain kiinnikkeitä niin että koko hoito liimautuu yhdeksi klöntiksi?

Mitään eritteitä ei ole koko sinä aikana tullut kun minulla ensin oli kai hiivaa ja sitten bakteerivaginoosi ja sitten hiivaa ja nyt ei mitään muuta kuin tämä klitoriksen alueen ärsytys.

Vai voiko se olla luonnostaan tuollainen että se klitoris ei törrötä erityisemmin sieltä hupun alta?

5

1678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä ihan...

Oletkos kokeillut rasvata sitä klitorista ? Hankaavatko pikkuhousut, käytätkö pikkuhousunsuojia ? Ceridal intime-öljyä voisi kokeilla tuohon kutinaan sekä kirvelyyn ja hyvää pesua aamuin illoin pelkällä vedellä.
      Kiinnikkeistä en osaa sanoa...

• =:(

Joo, eivät, en käytä. Olen sitä öljyä vedellyt, ei apua. Pesty on liiankin kanssa, mutta pelkällä vedellä tosin.

Olen yrittänyt netistä löytää hyviä klitoriksen kuvia että tietäisin että miltä sen pitää näyttää, mutta kun ne kaikki ovat niin erilaisia niin mistä minä tiedän...

• !!!!!!!!!!!!!
        =:( kirjoitti:

Joo, eivät, en käytä. Olen sitä öljyä vedellyt, ei apua. Pesty on liiankin kanssa, mutta pelkällä vedellä tosin.

Olen yrittänyt netistä löytää hyviä klitoriksen kuvia että tietäisin että miltä sen pitää näyttää, mutta kun ne kaikki ovat niin erilaisia niin mistä minä tiedän...

Älä lutraa liikaa sen veden kanssa. Kuivattaa paikat ja sitten kutisee sekä kirvelee ja vaatii taas öljyä...mietippä välillä muuta...jos menee vaikka ohi...

• =:(

Voisikohan olla hiivaa jonkinlaisena pesäkkeenä klitoriksen vieressä tai ympärillä siellä hupun alla? Sehän selittäisi loppumattoman kutinan, kirvelyn ja vihlonnan?

Herää vain kysymys että mitä pirua se siellä tekisi. Kaikkialta muualta genitaaleistani olen sen voitein saanut pois. Toisaalta kielessäkin on sammasta.

• viestissä

en tiedä kiinnikkeistä, mut joku epäili viestissään, että hän sai aina uusiutuvia tulehduksia suuseksistä. Ehkä, jos toisella on suussa kaikenlaista tulehdusta niin se vois tarttua?
        -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27