Varoittava esimerkki :
Maksoin tapiolaan pyörän liikennevakuutusmaksun
kaudelle 2006, etukäteen syksyllä -05 395€
(5kk, Todennäköisesti pitempi) ja sain
äskettäin tietooni että pohjolassa on halvempaa:
Kausi 2006, 385€ ( voi itse päättää milloin aloittaa ja päättää kauden -vaikka 12kk).
Tapiolassa 12kk maksaa 900 €.
Kysyin tapiolasta asiaa, ja sanoivat :"ethän sinä talvella ajele"
Sanoin: "juu en ajele"
Toivottavasti tästä oli jollekkin jotain hyötyä!
Hyvää kevään odotusta!
ystävät
hyvät
2
1045
Vastaukset
tätä uutta vakuutusta myydään teho/painosuhteen perusteella ilman seisonta-aikaa.
Monessa tapauksessa koko vuoden vakuutus tulee tällöin halvemmaksi kuin 5kkn vakuutus muissa yhtiöissä perinteisellä vakuutuksella.
Muutkin vakuutusyhtiöt ovat lähdössä tähän kilpailuun mukaan...- el_lupo
Jos ja kun keväällä vakuutuskäytäntö muuttuu, niin ne maksut korjataan ja saat hyvitykset jos tulee halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721635
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 741180
- 35976