Saako digikameralta purattua kuvat tietokoneelle ilman mitään ohjelmaa? Digikameran mukana tuli joku canon-ohjelma, mutta minulla on hävinnyt se. Vastatkaa nopeasti kiitos!
Tarvis nopeasti apua!
6
839
Vastaukset
- tiiä
mulla ainakin on PhotoLoader ohjelma. Kuulema XP:ssä olis joillekin kameroille tuki. En tosiaan tiiä. Jospa Canonin sivulta löytyis ohjelma.
- Asiasta
Onko kamerassa PTP-tuki?
Tukeeko systeemisi sitä?
Jos sinulla on
XP
Mac OS X
Linux
Niin uudehkoja kameroita voi käyttää noissa levyaseman tapaan ilman mitään kameran lisäohjelmia. - Siirrettävä levy (G)
Ja siitä..
- can0n
Melko uusi, ehkä 1.5 vuotta vanha. Ja Windows XP on käyttöjärjestelmäni. Eli ei tarvitse mitään erillisä ohjelmia, vaan usb-johto kiinni kamerasta koneeseen ja kuvia pystyy siirtämään kovalevylle?
...ja tuolta www.Canon.fi löytyy helpotusta..
Twainit on,zoombrowserit..kaikki..senkus latailee vaan sieltä omaan kameraan käyvät ohjelmat :)
Lycka till ..tai jotain :))- Jos kamera
Jos ei kamera ole antiikkia.
Tökkää kamera koneeseen ja laita katselutilassa virta päälle niin "pim" pitäisi ilmestyä USB-laite.
Avaa kansio ja siirrä kuvat toiseen kansioon.
On parempi, ettei mitään asentele, jos muuten toimii.
Ohjelmista on yleensä vain harmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672637- 76958
- 12880
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25836
- 55833
- 64822
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725