Kertokaa missä teidän mielestänne sijaitsevat kauneimmat tanssilavat?
Itse olen alun perin tuolta Pohjois-Karjalasta ja siellä Nurmeksessa oleva Kajasteen lava on mielestäni tosi nätillä paikalla. Samoin täällä Pohjanmaalla Urjanlinna Maasydänjärvellä. Itse harrastan tanssia ympäri vuoden ja tahtoisin vähän kiertää enemmälti kuin vain näitä samoja ympyröitä. Joten vinkkejä :o)
Tanssilavat.
11
5964
Vastaukset
- Kikka
Punkalaitumen Särkkä on kaunis ja idyllinen tanssipaikka järven rannalla. Samoin Yläneen Valasranta.
- Trixie
Suikkalan lava Ruokolahdella, Imatran vieressä myös kauniilla paikalla järven rannalla. Tanssit sunnuntai-iltaisin. Tänä talvena pitäisi tulla siellä viime kesänä kuvattu dokumentti, siitä varmaan näkyy ympäristöäkin.
* Kesästä unelmoiden, olinhan siellä minäkin*
- Saapas
Kauniilla paikoilla olevia tanssilavoja:
Martinhovi Lomakouhero Pääjärvi Karstula,
Kukonhiekka Pikku-Lumperoinen Saarijärvi,
Niemenharju Kolima Pihtipudas,
Savion lava Leppävesi Lievestuore,
Syvälahti Puula Kangasniemi,
Urjanlinna Maasydämenjärvi Sievi,
Särkkä Punkalaidun,
Valasranta Pyhäjärvi Yläne,
Huuhkajavuoren lava (erikoinen paikka rotkon reunalla) Huuhkajavuori Lavia,
Venesjärven rantalava Venesjärvi Kankaanpää,
Kolmilammi Ryttylä Hausjärvi,
Käenkoski Kaidatvedet Parkano,
Myllyniemi Havanganjärvi Vaskivesi Virrat,
Talviaisten lava (korkealla mäellä) Talviainen Längelmäki,
Kajasteen lava Tiirikkala Nurmes,
Kermankosken lava Kermankoski Heinävesi,
Pistohiekan lava Lietvesi Puumala,
Salmen lava (kolmella saarella) Jäppilä Pieksänmaa,
Naapurinvaaran huvikeskus (korkean vaaran laella) Naapurinvaara Sotkamo- Saapas
Kyllikinranta Iisalmi,
Kalliojärven lava (tekojärven rannalla) Orismala Isokyrö,
Mustikkavuoren lava Ouluvesi Ähtäri
Tässä näitä listan kauniita lavapaikkoja!
- leppävirta
mutta kaunis ja viihtyisä paikka Tulenliekki...
- Säde
Pappisten lava (Loimaa)
Valasranta (Yläne)
Särkkä (Punkalaidun)
Kolmilammi (Hausjärvi)
Naapurivaaran huvikeskus (Sotkamo)- tanssija
Idyllisessä Pyhtään kirkonkylässä on Pyhtään VPK:n lava,minusta oli oikein tunnelmallinen vanha lava. Itse paikka ei ole missään veden äärellä ym mutta tunnelmallinen lava tunnelmallisessa kylässä vanhan kirkon tuntumassa
- Laurilan
lava Marttilassa. Just sellanen vanhan ajan tanssilava, ainaki mun mielestä=)
- Anonyymi
Pihtipudas Nemenharjun kesätanssit, naiselle puseron sisään rahat.
Risto Laitilan ja Matti Rönkä, Tapani Kimikinen Nestori jooga-.
Saarijärvi kun tekee vielä kunnon lattialta selän kaari noston SA vielä näitä rahatukkoja paljon - Anonyymi
Suomi on täynnä kauniita tanssilavoja järven rannalla, suosikiksi nousee ihan muista syistä joku tietty.
- Anonyymi
Kukonhiekka on hienolla paikalla Saarijärvellä ,, Kouhero oli mahtava,mut ei ole ollut pitkiin aikoihin toiminnas enää,, lavakin siirretty Vimpeliin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738