mies ei käytä...

loukkaantunut

menimme miesystäväni kanssa kihloihin joku aika sitten eikä hän vieläkään käytä koko sormusta! hän sanoo että ei osaa pitää sitä mutta minusta se on tosi loukkaavaa. onko kellään samanlaisia kokemuksia? ja miten saisin hänet käyttämään kallista sormusta sormessaan?

15

3969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjaana

      ei käytä kihlasormusta ja tiesin sen jo ennenkuin menimme kihloihin. Meillä on siis tatuointi, kummallakin samanlainen. Lisäksi sain sormuksen ja mies otti korvalehteen(ylös) pienen korvarenkaan. On tosiaan miehiä jotka ei käytä koruja ja se pitäisi keskustella ennenkuin menee sinne korukauppaan. Tiedän että tämä ei paljon lohduttane, jos kerran kallis sormus on ostettu, mutta jos haluat että mies jotain merkkiä sinusta kantaa, niin tässä vihjeitä meiltäpäin.

      • tylleröinen

        Me otimme myös tatuoinnit kihlasormusten sijaan. :)


    • sormusta

      tosin aluksi käytti jonkin aikaa, mutta eipä ole käyttänyt enää 13 vuoteen. Itse käytän välillä kihla- ja vihkisormusta, välillä unohtuu kun otan pois liikuntaharrastusten vuoksi...
      Sormus on vain esine, mutta ymmärrän kyllä että haluaisit miehesi olevan merkitty...

    • minä

      Mieheni halusi oikein leveän ja painavan sileän sormuksen, mutta oli ensin aivan ihmeissään sen kanssa, kun ei ollut koskaan käyttänyt koruja ja "sormus tuntui koko ajan ja oli tiellä". Vähän ajan päästä hän tottui, eikä kuulemma osaisi olla enää ilman sormusta.

    • maapette

      ehkä hän näin sitten antaa periksi omilta tuntemuksilta ja rupeaa käyttämään sitä. Minä ja mieheni molemmat käytämme sormuksia, ensi tuntui oudolta mutta nyt tuntuu oudolta jos sitä ei sormessa ole.

    • mites

      Mites käyttääkö hän kaulaketjua? Tuli vaan mieleen et monet pitää sormustaan kaulassa, just esim. ton takia ettei osaa käyttää koruja...

    • Raven

      Miehelle ei edes ostettu sormusta; ilmoitti heti, ettei aio sellaista pitää. Olisi vielä saanut vanhemmiltaan isoisänsä kalliin perintösormuksen, mutta ei niin ei :)

      Mies itse ilmoitti, että kihlaus on lupaus, joka koskee häntä aivan yhtä paljon kuin minua, eikä sormuksen puuttuminen tee siitä yhtään vähemmän sitovaa. Hän ei niitä vain osaa pitää.

      Sitä toista sormusta kyllä saa sitten luvan käyttää ;) Mutta tämä tilanne sopii minulle vallan hyvin.

    • ei ole

      Tosissaan!
      Mukavampi mennä baariin, kun ei ole sormusta ja ylentävää jos naiset ovat kiinnostuneita kun on ukkomies...Höpö höpö ettei sormusta osaa pitää..kyllä siihen tottuu jos halua on!!!!

      • repe

        Joo siis just noin. Mitä sellanen mies oikeen mahtaa osata, jos rinkulan sormeen laittaminen tuottaa jo vaikeuksia? Vaikka ei taida morsiankaan ihan ruudinkeksijä olla, jos ei tajua, että äijä haluu vain näyttää vapaalta.


    • eikä ota enää koskaa pois

      Kun suunniteltii kihloihin menoa niin mieheni sanoi ettei osaa käyttää sormuksia eikä yleensäkään koruja. Mutta nyt pari vuotta eteenpäin ei voi kuvitella ottavansa kihlasormusta pois:)
      Et kyllä miehet oppivat jos haluavat. Ja nainen on tärkeä.Tsemppiä

    • nainen76

      Olin kihloissa n.10-vuotta ja siitä ajasta mieheni siis tällä hetkellä jo exäni piti sormusta kaksi vuotta ja loppu ajan sormus oli poissa sormesta.(sormus jäi jumiin autoa laittaessa ja sormi meinasi katketa,niin silloin lähti sormus)Minäkin loukkaannuin asiasta,mut näin jälkeen päin ajateltuna mies ei rakasta ja haluu vain näyttää olevansa vapaa.

    • ei käytä

      Isäni ollut äitini kanssa naimissa 35 vuotta ja päivääkään ei ole sormusta käyttänyt, ei vihki- eikä kihlasormusta. Ja edelleen rakastavat toisiaan kuin ensimmäisenä päivänä. Ei se sormus mitään merkitse loppupeleissä, ja jos mies ei halua käyttää sormusta niin ei se todellakaan heti tarkoita sitä että mies haluaa "näyttää vapaalta" niinkuin nämä muutamat tuomion kellot täällä kitisevät. Kyllä rakastaa voi ilman sormustakin!

      • naispuolinen

        Olen jo peräti naimisissa, mutta sormuksia en käytä vieläkään. Yhdet jo hukkasinkin (tapasivat jäädä milloin minkäkin pöydän tai lavuaarin reunalle).

        Sitoutumisen astetta ei mitata sillä, minkälaisia koruja puoliso suostuu käyttämään. Muista se.


    • bcbdbsdbsdb

      Itsellä ei mitään koruja koskaan. Pakota vain, siitähän se suhde aina paranee.

    • kanssa tai ilman

      Yleensä tällaisiin tilanteisiin auttaa kun antaa miehelle itselleen mahdollisuuden päättää minkälaista vihkisormusta (tulevaisuudessa) hän haluaisi pitää, ellei kihla olekaan mieluinen. Tai miten hän toivoisi teidän viestittävän olevan kihloissa. Tatuoinnit, samanlaiset kaulaketjut, tai sitten vain oma vahva tahto ja sitoutuminen.

      Minua lakkasi mieheni sormuksettomuus haittaamasta sillä hetkellä kun hän kertoi minulle, miten tärkeää hänelle on, että olen hänen vaimonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe