Miten menee Finlandersin, oikeesti kappaleen sanat..laulu aivan ihana..oli kaupoista loppu...ensiviikolla uusi haku..
Finlanders
9
22589
Vastaukset
- ei oikeesti
kerrotko..onko kappaleen nimi "oikeesti"? Mulla on muutama Finkkujen levy, mutta ei tuota. Voisin auttaa jos kertoisit kappaleen nimen.
- "oikeesti"
Levyn nimi seikkailija...kappaleen nimi "oikeesti""..Kiitokset jo etukäteen..Tämä laulu minulle tärkeä...muutenkin Finlanders tehnyt vaikutuksen, ja käyn kuuntelemassa livenä aina kun mahdollista...heti kun löydän kyseisen levyn..ostan....
- Kirsi
"oikeesti" kirjoitti:
Levyn nimi seikkailija...kappaleen nimi "oikeesti""..Kiitokset jo etukäteen..Tämä laulu minulle tärkeä...muutenkin Finlanders tehnyt vaikutuksen, ja käyn kuuntelemassa livenä aina kun mahdollista...heti kun löydän kyseisen levyn..ostan....
Tässä ko. biisin kertsikka, sori en muista koko laulun sanoja näin hätäisesti, mutta toivottavasti tämäkin helpottaa "tuskaasi" ennen kuin saat Seikkailijan käsiisi...
"tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa, kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa, tahdon syliisi painaa pääni, tahdon lämpöösi nukahtaa, olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa.." - ...... :-)).....
Kirsi kirjoitti:
Tässä ko. biisin kertsikka, sori en muista koko laulun sanoja näin hätäisesti, mutta toivottavasti tämäkin helpottaa "tuskaasi" ennen kuin saat Seikkailijan käsiisi...
"tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa, kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa, tahdon syliisi painaa pääni, tahdon lämpöösi nukahtaa, olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa.."Kiitos Kirsi,......
- toteaa
"oikeesti" kirjoitti:
tuota kappaletta mulla ei ollut finkuilta. On varmaan ihan uusimpia. Koetetaan hankkia jostain.
Kiva, joku tiesi sanoitukset kappaleeseen:)
- Nimetön
Tässä olisi koko biisi.
Oikeesti
säv. K. Ranta, san. S. Svärd, sov. A. Toivonen
Joka päivä kaiken aikaa mietin, onko tämä totta ollenkaan, että kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaan. Että kantaa oikeasti tämä tunne aina päivään huomiseen, ja taas hetken ihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneen.
Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa, kanssas oikeesti kokea kaiken, mikä ollut on unelmaa. Tahdon syliisi painaa pääni, tahdon lämpöösi nukahtaa, olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa.
Uskonut en silloin ennen, että todellisen onnen löytäisin, kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin. Mutta nyt on kaikki toisin: luotas lähteä mä koskaan tahdo en. Olet nainen suurenmoisin, mulle lahjoitit sä aidon rakkauden.
Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa, kanssas oikeesti kokea kaiken, mikä ollut on unelmaa. Tahdon syliisi painaa pääni, tahdon lämpöösi nukahtaa, olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa.
Olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa. - kartsa
mä oon kanssa aivan ihastunut ko. lauluun. mä laitoin googleen hakusanaks . finlanders oikeesti..yks oli sit tollanen sivu kun LIRAMA, ja sieltä löytyi laulun sanat. (http://lirama.net/song/101089) vähä mä tulostin sen!!!
- Rakkauden oma ääni
Finlanders - Oikeesti
Joka päivä kaikenaikaa
mietin onko tämä totta ollenkaan
että kanssas
tätä taikaa rakkauden me koetaan
että kantaa oikeasti
tämä tunne aina päivään huomiseen
ja taas hetken
ihanasti
tunnen sydämeni lentoon lähteneen
Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa
Uskonut en silloin ennen
että todellisen onnen löytäisin
kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
mutta nyt on kaikki toisin
luotas lähteä mä koskaan tahdo en
olet nainen suurenmoisin
mulle lahjoitit sä aidon rakkauden
(2x)
Tahdon oikeesti olla sinun
enkä leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa
Olla kanssasi oikeesti onellinen
sua oikeesti rakastaa...- rouqoiytuip5qr
tässä ois osoite siivulle jossa sen voi kuunella www.youtube.com ja kirjoita hakukenttään finlanders oikeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041