Miksi en saa koiraa nintendogsissa?! On kulunnu varmaa kaks päivää ku sain viimeks uuden koiran. Yleensä saan ne koirat jo seuraavana päivänä. =S
Mikä viana? =(
En saa koiraa nintendogsissa?!
7
773
Vastaukset
- SimsShelia
Mitä enemmän niitä saat, sitä kauemmin siinä menee että niitä saa... Odota vain :)
- karankina
Kiitos avusta. Oikeesti. :)
- karankina
Mikä on koulutuspiste.. AARGH! (oon pönttö)
- lohari
karankina kirjoitti:
Mikä on koulutuspiste.. AARGH! (oon pönttö)
Koulutuspisteitä saa, jos käyt vaikka kisoissa, kävelyllä tai muuta sellaista. Näet koulutuspisteesi menemällä: Go Out->Info
->Trainer Info ja siellä lukee että Trainer Points. Siinä alla lukee koulutuspisteesi... Toivottavasti älysit... - karankina
lohari kirjoitti:
Koulutuspisteitä saa, jos käyt vaikka kisoissa, kävelyllä tai muuta sellaista. Näet koulutuspisteesi menemällä: Go Out->Info
->Trainer Info ja siellä lukee että Trainer Points. Siinä alla lukee koulutuspisteesi... Toivottavasti älysit...Joo, tiiän ne trainer pontsit, mut en tienny et ne oli koulutuspisteitä. Kiitos!!!!!!!!!!!! =)
- nintendo-GS
karankina kirjoitti:
Joo, tiiän ne trainer pontsit, mut en tienny et ne oli koulutuspisteitä. Kiitos!!!!!!!!!!!! =)
:) PALJO TEIL ON TRAINER POINTSIT? MUL ON VAIN 8450:O
- Flake-Jake
nintendo-GS kirjoitti:
:) PALJO TEIL ON TRAINER POINTSIT? MUL ON VAIN 8450:O
Mulla on trainereit vaikka muille jakaa.. Noin satatuhatta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t543480- 171792
- 361781
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171671Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251412Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401362- 611329
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221043- 1281025