Kyselen täällä että missä helsingissä on mahdollisuus kokeilla fysioakustista tuolia ? Tarkoitus olisi saada itsensä vähän rentoutuneemmaksi ja haluan kokeilla tuota tuolia.
Fysioakustinen hoit
7
1256
Vastaukset
- Saag Paneer
Kokeilin tuolia taannoin Heurekan näyttelyssä, ja minulle se oli pettymys. Samanlaisen tärinän saa aikaan kun ajelee pitkin mukulakivikatuja autolla, jossa on huonot iskarit.
Aluksi perse puutui. Sitten tärinä saavutti ristiselän ja munuaisten kohdalle osuessaan se oli todella inhottavaa. Vähän ajan päästä tuolista oli pakko päästä pois, koska tärinä tuntui myös pääkopan tasapainoelimissä sillä seurauksella tulin tuolissa matkapahoinvoivaksi.- Kuun pimeä puoli
minulla. Heti oitis tuntui nupissa kamalalta ja piti vaihtaa pelkkään musiikin kuunteluun. Joku voi silti tykätäkin, ei siinä mitään.
- Sam
Kuun pimeä puoli kirjoitti:
minulla. Heti oitis tuntui nupissa kamalalta ja piti vaihtaa pelkkään musiikin kuunteluun. Joku voi silti tykätäkin, ei siinä mitään.
oli säädetty liian kovalle väärillä äänitaajuus lukemilla. Tämän takia on parempi kokeilla hoitoa jossain klinikassa, missä hoito pystytään säätämään asiakkaalle sopivaksi.
Tuolin säädöillä voidaan potilas saada tuntemaan matkapahoinvointia, syvärentoutumaan ja myöskin nukahtamaan. Tämänkin takia on tärkeätä saada hoito asiantuntijalta eikä perustaa mielipidettään pikakokeiluun väärillä asetuksilla toimivassa tuolissa. - Kuun pimeä puoli
Sam kirjoitti:
oli säädetty liian kovalle väärillä äänitaajuus lukemilla. Tämän takia on parempi kokeilla hoitoa jossain klinikassa, missä hoito pystytään säätämään asiakkaalle sopivaksi.
Tuolin säädöillä voidaan potilas saada tuntemaan matkapahoinvointia, syvärentoutumaan ja myöskin nukahtamaan. Tämänkin takia on tärkeätä saada hoito asiantuntijalta eikä perustaa mielipidettään pikakokeiluun väärillä asetuksilla toimivassa tuolissa.kokeilin. Tietänevät siellä säädöistä? Tai sitten ei...
- amethys
www.fysakos.fi.Joillakin voi aluks tuntua pahoinvointia, ei läheskään kaikil, mut tasoituu ajan myotä.Ihan kokeilemisen arvoinen
- FAT
Helsingissä hoito voi kysyä esim. kuntoutus Ortonilta tai musiikkiterapeuteilta, joilla FA-tuoli on käytössä. Sam on ihan oikeassa siinä, että hoito-ohjelmat tulisi olla aina yksilöllisiä. Jos ei ole, niin sivuoireet saattavat olla yllättävän voimakkaita. Erityisesti täytyy huomioida niskan/hartioiden alueen jännitystilat ja unihäiriöt. Useimmiten sivuoireet liittyvät näiden alueiden oireilun hetkelliseen pahenemiseen. Kun haet hoitopaikkaa, kysele kuinka pitkään siellä on ollut laite käytössä ja miltä asiantuntevuus mielestäsi vaikuttaa yleensäkin.
- klinikka
Fysioakustista hoitoa saa nyt Hakaniemessä Circlum Plus klinikalla. Hoidoista vastaa psykoterapeutti Marco Kärkkäinen, jolla on vastaanotto myös Lahdessa Fysakos-klinikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929