Olen kuullut, että koirat voivat havaita ihmisessä tulevan epileptisen kohtauksen ennen kuin ihmiset havaitsee mitään. Voiko se pitää paikkaansa? Itse tunnen yhden epileptikon ja olen huolissani. Lähinnä pelkään kaatumisia, jotka tulee kohtausten aikana. Itse en voi olla kaverini luona joka hetki varmistamassa, että hän ei loukkaa itseänsä. Se on turhauttavaa. Ja jos olisi mahdollisuus, että koira voisi varoittaa mahdollisesta kohtauksesta, niin se olisi hyvä. Koska kaverini muutenkin haaveilee jo koiran laittamisesta.
Koirat ja epilepsia
Huolestunut_
2
489
Vastaukset
Juuh,olet kuullut aivan oikein,koiria käytetään havaitsemaan epilepsia kohtauksen.. Joskus on telkkarissakin tullut siitä juttua.. Netistä varmasti löytyy tietoa asiasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373007- 1342513
- 492378
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201818- 401449
- 391091
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191067- 511057
- 861015