Uskovaisen anopin kanssa

anoppi ja minä

...tämä tapahtui pariviikkoa sitten, kun rakas uskovainen anoppini(51-v.) tuli yökylään ja tyttökaverini oli lähdössä yövuoroonsa. Kävin hyvästelemässä tyttökaverini ja anoppini tiiraili olohuoneesta. Vedin oven kiinni ja siirryin omaan huoneeseeni, anoppini jäi katselemaan tv:tä, koska tv:tä hän ei luonnollisesti omistanut.
Olin aika puutteessa, koska tyttökaverini ei ollut antanut minulle pariin päivään, joten eroottiset ajatukseni liikkuivat heti anoppiin ja hänen kehoonsa.
Anoppini oli luonteeltaan aika "tiukka" uskovainen, joka ei hyväksynyt oikeastaan mitään. Vartalonsa hän oli kuitenkin säilyttänyt hyvässä kunnossa ikäisekseen ja sääret olivat hoikat. Olin toisinaan ajatellut, miltä tuntuisi olla hänen kanssaan sängyssä.

Kävelin olohuoneeseen ja istahdin nojatuoliin kun hän istui sohvalla tuttuun tapaansa "viileänä". Kysyin häneltä; olenko minä syntinen? Hän käänsi kasvonsa minua kohti ja sanoi; kaikki ovat syntisiä, haluatko keskustella synnistä?.

Keskustelimme noin vartin verran ja sitten hän sanoi, haluatko tunnustaa syntisi? vastasin joo, hän nousi sohvalta ja käveli eteeni, en nähnyt muutakuin hänen pitkän mustan hameensa joka tuli minua kohti ja sen kiiltävän vyön, jolla hame oli kiristetty muotoonsa. Hän pysähtyi eteeni ja käski toistaa jonkun litanian, tuijotin vain hänen kiiltävää vyötänsä ja toistin. Tunne oli kiehtova, olin täysin hänen valtansa alla. Lopuksi hän vastasi; saat syntisi anteeksi, polvistuin ja tarrasin hänen hameeseensa kiinni. Hän silitti kädellänsä päätäni ja sanoi; se on ohi. Olin edelleen kiinni hänessä ja tunsin aisteissani, hänen tuoksua. Hän alkoi ohjata minua pois itsestään, mutta tarrasin lujempaa hänen hameeseensa kiinni. Hetken päästä hän sanoi tiukkaan sävyyn; hei, päästä irti! en hellittänyt, koska minulla jo seisoi ja painoin poskeni tiukemmin hänen hametta vasten.

Jotenkin hän sai itsensä riuhtaistua irti ja hän huomasi kuinka housuissani seisoi. Hänen silmänsä syttyivät kuin tuleen. Vedin kyrpäni esille ja aloin runkata hänen edessään polvillani, hänen katseensa oli kuin villipeto joka katsoi saalistaan. Hän sanoi; mitä sinä teet!? ja katsoi elintäni...kului puoliminuuttia ja hän katsoi edelleen. Tuntui mahtavalta runkata anopin edessä, tunsin että kohta tulee, katsoin hänen mustaa hamettaan, en uskaltanut katsoa silmiin. Hän avasi vyösolkensa ja puristi vyönkäteensä ja sanoi; saatanan käärmeen sikiö! ja löi täydellä voimalla nahkavyöllä rintaani, silloin minulta lensi...

Jäin sätkimään lattialle ja olin aivan tajuton. Kuulin kun ulko-ovi kävi ja totesin anoppini lähteneen ovesta.

Jälkeenpäin kuulin tyttökaveriltani että anoppini oli valittanut huonovointisuuttaan ja poistunut yökylästä aikaisemmin, kuin oli sovittu :)

15

23696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirja

      ...aika makea anoppi sulla?

      • Hanna

        minullakin on uskovainen anoppi toivottavasti ei kuitenkaan näin hurja :)


    • Pena

      Sulla taisi jäädä aamulääkkeet ottamatta?

      • Joke

        ...eli ei niin puhdasta etteikö jotain syntiäkin


      • Ninnu
        Joke kirjoitti:

        ...eli ei niin puhdasta etteikö jotain syntiäkin

        :) syntisille


    • psykiatri

      Olen huolissani sinun terveydestäsi. Sanoisin, että tuollainen on sairasta. Hanki heti sellainen anoppi, joka antaa. Ei noin sairasta pihtarianoppia kukaan voi sietää vaarantamatta omaa terveyttään.

      • ...

        olen samaa mieltä anopit antavalle, tuulelle


      • Jakke
        ... kirjoitti:

        olen samaa mieltä anopit antavalle, tuulelle

        olen sitä mieltä että, mene ja tee se uudelleen.


      • horny
        Jakke kirjoitti:

        olen sitä mieltä että, mene ja tee se uudelleen.

        ja lujaa!!!!!!!!!!!


    • järkyttynyt...

      ...?? siis toihan on ihan sairasta! ei kyllä kuulosta edes yhtään todelliselta... mut kumminki. Ja taitaa olla niin, että tyttöystävä ei tiedä tästä mitään, vai onko hänkin yhtä sairas? kas kun et leiki kolmen kivaa anopin ja tyttöystäväs kaa!! ....hanki ittelles parempi tyttöystävä, joka todellakin pystyis sun tarpees tyydyttään! mieti jos tyttöystäväs menis tekee samanlailla. oisko se sust vaa TODELLA EROOTTISTA??
      AIKUISTU HYVÄ MIES, toi on naurettavaa...

      • Hanna

        no on tuo jätkä saanut aika paljon lukijoita kumminkin


    • ihmeissään

      Luulen että valehtelet.Ompas sulla hyvä mielikuvitus.Susta olis pitänyt Satukirjailija.

      • minä

        Kiitos :)


      • Anonyymi

        Hei, olen myös touhuilu Anpopin nähden, hameessa!!


    • Makke

      aivan sairaan hauska stoori! Piti käydä kesken lukemisen sulkemassa työhuoneen ovi, kun en pystynyt pidättelemään naurua:) Lisää tämmöstä, hyvät ihmiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe