Kvik

Mikke

Kokemuksia Kvik-keittiöistä ? Onko hyvää laatua sopuhintaan ?

11

10500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos vertaa

monia muita toimittajia. Me valitsimme siitä design mallistosta ne kiiltävät valkoiset ja madallamme sokkelia että mahtuu ikkunan alle, saareke tulee 95 korkeana. Todella ison keittiön kalusteet ilman koneita (sis liesituulettimen) 10k€, kivitasoja 8,5m, mahonkihyllyjä yms. herkkuja. Vastaava kallein tarjous meille oli 19k€. Kokemusta laadusta ei vielä ole sillä asennus on vasta huhtikuussa, mutta samat mekanismit kuin muillakin.

• mukaan?

Tuleekos ne Kvikin kalusteet osina? Mikäli otitte asennettuna niin veloittavatko asennuksesta sitten "kunnon hinnan"?

Oliko runkojen leveyksissä / sisustuksissa rajoituksia? Löytyykö esim. astiankuivauskaappia?

Itse olen katsellut ko. kalusteita ja todennut, että makeen näköisiä ovat! :D

• laitetaan itse.
        mukaan? kirjoitti:

Tuleekos ne Kvikin kalusteet osina? Mikäli otitte asennettuna niin veloittavatko asennuksesta sitten "kunnon hinnan"?

Oliko runkojen leveyksissä / sisustuksissa rajoituksia? Löytyykö esim. astiankuivauskaappia?

Itse olen katsellut ko. kalusteita ja todennut, että makeen näköisiä ovat! :D

Ainakaan tuossa design mallistossa ei ollut kummoisiakaan rajoitteita (tais 70cm laatikosto puuttua mutta se puuttuu muiltakin), sisustoja saa mielen mukaan (osan hankin kyllä halvemmalla Ikealta). Astiankuivauskaappi on, tosin ei avoin alhaalta vaan vesi valuu tippalevylle. En muuten tiedä tuleeko osina, kuvittelisin että rungot on koottuina ja ovet pitää lisätä - kuten muillakin.

• AINAKAAN KAIKILTA
        laitetaan itse. kirjoitti:

Ainakaan tuossa design mallistossa ei ollut kummoisiakaan rajoitteita (tais 70cm laatikosto puuttua mutta se puuttuu muiltakin), sisustoja saa mielen mukaan (osan hankin kyllä halvemmalla Ikealta). Astiankuivauskaappi on, tosin ei avoin alhaalta vaan vesi valuu tippalevylle. En muuten tiedä tuleeko osina, kuvittelisin että rungot on koottuina ja ovet pitää lisätä - kuten muillakin.

TUTUSTU VAAN KAIKKIEN VALIKOIMIIN

• rakentajanainen
        laitetaan itse. kirjoitti:

Kvikissä asioineena voin todeta, että keittiöt ei tule koottuna ellei sitä erikseen sovi. Se lukee siellä liikkeessäkin aika isolla ja perustelevat sillä edullisuuttaan samaan tyyliin kuin Ikea. Omien tarjousten perusteella Kvik ei mielestäni ole mitenkään halpa, P:llä alkavan hintatasoa, paitsi että P:llä saa kaapit koottuna, oikean kuivauskaapin ja leikkuulaudan joka on siellä laatikossa (sekä ne 70 cm leveät laatikot).

• ja olimme
        rakentajanainen kirjoitti:

Kvikissä asioineena voin todeta, että keittiöt ei tule koottuna ellei sitä erikseen sovi. Se lukee siellä liikkeessäkin aika isolla ja perustelevat sillä edullisuuttaan samaan tyyliin kuin Ikea. Omien tarjousten perusteella Kvik ei mielestäni ole mitenkään halpa, P:llä alkavan hintatasoa, paitsi että P:llä saa kaapit koottuna, oikean kuivauskaapin ja leikkuulaudan joka on siellä laatikossa (sekä ne 70 cm leveät laatikot).

ottaneet kasattuna. Ero täysin samanlaiseen P:n keittiöön oli n. 5k€ eli aivan liikaa pelkästä nimestä. Laatua ei P ole sen kummemmin kuin muutkaan - meillä 8v kokemus heistä edellisessä talossa. Se juuri varmisti sen ettei P:tä enää tilata, tarjouksen otin vain vertailun vuoksi (sen saaminen kesti 3kk).

• rouva28

Laatua kyllä saa Kvikistä ja hyvää suunnitteluapua, MUTTA: soittopyyntöihin ei vastata, kauppias ei ota vastuuta ja väärien palojen puuttuminen ja vaihtaminen ei ole todellakaan ihan yksinkertaista! Kvikin suosittelema asentaja pyytää ihan törkeitä summia pelkästä runkojen ja ovien asentamisesta. Jos ottaa huomioon, että hän ei tee mitään ylimääräistä, kuten esim. asenna uunia tms.

• Maa

Täysin samansuuntaisia kokemuksia! Kaikki ongelmat katsotaan asiakkaan vastuuksi, kuten vääränlaisten osien lähettäminen. Keittiön mitat eivät vastaa standardeja, mistä ei mainittu vaikka myyjä tiesi että olimme hankkimassa kodinkoneet muualta. Vastaavia esimerkkejä lukuisia. Ulkopuolinen asentajamme sanoi kokoamisen olevan haastavaa ja laadun huonompaa kuin esim. Ikeassa. Itse tykkäsin mallistoista ja hyvännäköinen keittiö tuli sitten kun kaikki ongelmat oli voitettu ja maksettu. Seuraavan keittiön valitsen muualta.

• Standardi

Voitko kertoa, että mikä ei ole standardien mittaista? Kodinkoneistahan kvik myy mm. Siemenssiä ja AEG:tä. Minun käsittääkseni kummallakin merkillä on standardin mittaisia vehkeitä.

• eroja on
        Standardi kirjoitti:

Voitko kertoa, että mikä ei ole standardien mittaista? Kodinkoneistahan kvik myy mm. Siemenssiä ja AEG:tä. Minun käsittääkseni kummallakin merkillä on standardin mittaisia vehkeitä.

Standardit koskee leveyksiä, koneiden korkeudet on sitten sitten mitä on, joku uuni on korkeampi kuin toinen ja vaatii siis välipohjan uunikaapissa eri korkeudella kuin toinen, tuuletuksen vaatimat tilat ja toteutukset liesillä ja uuneilla vaihtelevat myös, jääkaappipakastimet on eri korkuisia ja näissä on leveyksienkin suhteen on ei "standardia" tavaraa.

Jos näitä ei ole huomioitu yllätyksiä voi tulla, ne ei sovikaan kuin elokuvissa (esitteessä) ja sitten kalusteita modifoidaan tai vaihdetaan.

Sama koskee liesituulettimia ja joskus astianpesukoneitakin.

Sen verran eroja on ettei mitään mittatilauskeittiötä edes lähdetä valmistamaan ennen kuin koneet on tiedossa.

• maa1114
        Standardi kirjoitti:

Esimerkiksi integroitu mikro on kaikilla valmistajilla omilla mitoillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe