Kyselisin näinkin ehkä yksinkertaista asiaa kuin, että mikseihän onnistu päiväyksen laitto kuvaan, vaikka teen kuten ohjeissa sanotaan? Ns. postikorttikokoa (tai ei tuolla maininnalla) ole erikseen mainittu kuvien kokovaihtoehdoissa. Tai onko se sitten 640 x 480. Suomen kielinen ohjekirjanen on melko niukka eikä siitä saa selville mitä erikoista pitäisi tehdä, jotta päiväys tulisi kuvaan. Olen ostanut tuon kameran vasta, joten muutenkin sitä vasta opettelen käyttämään. Hyviä kuvia tulee, niihin olen todella tyytyväinen, mutta tuon päivämäärän asettamisen suhteen... olenkohan hieman "blondi" =)
Vastaukset 3
- fotomyyjä
ei onnistu
- yks
semmoinen kysymys että onko tässä kamerassa sellaista vaihtoehtoa kuin vitka laukasin siis että laittaa vaikka kameran pöydälle ja menee seisomaan vähän matkan päähän niin se ottaa kuvan? :D
- yks tyttö täältä
olen kanssasi samassa tilanteessa.. ja myös semmoinen kysymys että onko tässä kamerassa sellaista vaihtoehtoa kuin vitka laukasin siis että laittaa vaikka kameran pöydälle ja menee seisomaan vähän matkan päähän niin se ottaa kuvan? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597