Kyselisin näinkin ehkä yksinkertaista asiaa kuin, että mikseihän onnistu päiväyksen laitto kuvaan, vaikka teen kuten ohjeissa sanotaan? Ns. postikorttikokoa (tai ei tuolla maininnalla) ole erikseen mainittu kuvien kokovaihtoehdoissa. Tai onko se sitten 640 x 480. Suomen kielinen ohjekirjanen on melko niukka eikä siitä saa selville mitä erikoista pitäisi tehdä, jotta päiväys tulisi kuvaan. Olen ostanut tuon kameran vasta, joten muutenkin sitä vasta opettelen käyttämään. Hyviä kuvia tulee, niihin olen todella tyytyväinen, mutta tuon päivämäärän asettamisen suhteen... olenkohan hieman "blondi" =)
Olympus 600
minä vain
3
504
Vastaukset
- fotomyyjä
ei onnistu
- yks
semmoinen kysymys että onko tässä kamerassa sellaista vaihtoehtoa kuin vitka laukasin siis että laittaa vaikka kameran pöydälle ja menee seisomaan vähän matkan päähän niin se ottaa kuvan? :D
- yks tyttö täältä
olen kanssasi samassa tilanteessa.. ja myös semmoinen kysymys että onko tässä kamerassa sellaista vaihtoehtoa kuin vitka laukasin siis että laittaa vaikka kameran pöydälle ja menee seisomaan vähän matkan päähän niin se ottaa kuvan? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 53862
- 61853
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.61814- 37779
- 34774