Reilu 2 viikkoinen vauvamme on kärsinyt vatsanväänteistä, mutta huutamiselta ollaan säästytty.
Eilen aloitettiin antamaan pikkuiselle Jekovit- d vitamiini tippoja ja tyttö huusi yöllä 3 tuntia kuin palosireeni. (aloitin antamalla 2 tippaa ja nostan määrän pikkuhiljaa siihen 5 tippaa/per pv)
ja nyt illalla sama, huutaa kuin palosireeni ja ei saa millään hiljaiseksi. Masu on täynnä, vaippa kuiva jne jne. mutta huutaa.
Olisikohan syy tipoissa?
Mikä avuksi?
Jekovit
2
496
Vastaukset
- äippä-78
kokeile devitol-tippoja. ja maitohapobakteereita..voi olla myös koliikkia kun ikä täsmää.. maitohapot auttoi meillä..ja aamusta heti d-tipat anna.
- äiti
moikka!
hyvin mahollista että johtuu tipoista. meillä on käytössä Devitol-tipat,niistä ei meidän tytölle ole tullut mitään mutta yleensä ne aiheuttaa enemmän masuvaivoja kuin esim.Jekovit. Devitol kun on öljypohjainen ja Jekovit vesipohjainen.
D-tippojen aloituspäivinä usein vääntää masusta,mutta niihin vauvan maha tottuu. eli kokeile nyt vielä vähän aikaa,jos vaivat helpottaisivat. jos ei,kannattaa varmaan vaihtaa merkkiä. D-tippojen käytössä ei kannata pitää välipäiviä juuri tuon tottumisen takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041