kumman ostan countterin 1.6 vain scource
kumpi cs
9
439
Vastaukset
- jaa
Itse suosittelisin cs 1.6:sta. Ei näytä niin hyvältä, mutta pelattavuus on paljon parempi. Moni pitää peliä paljon parempana kuin sourcea. Ehdottomasti 1.6
- hgshsd
lammas-jr kirjoitti:
Ite tykkään enemmän Sourcesta.
Itellä on 1.6 ja pidän sitä parempana koska suurinosa pelaa sitä.
- juu
hgshsd kirjoitti:
Itellä on 1.6 ja pidän sitä parempana koska suurinosa pelaa sitä.
1.6 höh höh...ihan surkee.. ette pelaa sourcea sen takia kun teilla on niin paskat koneet että teil ei pyöri se..hahahahahahah. hanki ihmeessä source koska eihän kukaa enää tänä päivänä pelaa niin rumaa peliä kun 1.6
- paskatsourcelle
juu kirjoitti:
1.6 höh höh...ihan surkee.. ette pelaa sourcea sen takia kun teilla on niin paskat koneet että teil ei pyöri se..hahahahahahah. hanki ihmeessä source koska eihän kukaa enää tänä päivänä pelaa niin rumaa peliä kun 1.6
kyylä se source mulla pyörii, mut se on nii paska ettei sitä jaksa pelata. 1.6 on paljo parempi
- tottakai
paskatsourcelle kirjoitti:
kyylä se source mulla pyörii, mut se on nii paska ettei sitä jaksa pelata. 1.6 on paljo parempi
source. Kaikki kyllä sanoo et 1.6 o paree mut source on vielä "uutuus" eikä kaikki oo hankkinu sitä viel. 5 vuoden päästä kaikil o source ja kaikki haukkuu 1.6....
- :ASD:SA:dASUDOS/D09
tottakai kirjoitti:
source. Kaikki kyllä sanoo et 1.6 o paree mut source on vielä "uutuus" eikä kaikki oo hankkinu sitä viel. 5 vuoden päästä kaikil o source ja kaikki haukkuu 1.6....
Koneellani toimii source.
Se on paska.
Ja sä lellipentu kakara mee muualle uhoo siitä ootko vähä koviZ ku sul joku paska source? hä? OOTKO?!?!
Ja joillekkin se pelattavuus on tärkeämpää kuin se grafiikka, esim. minulle.
Ja tiedoksi vain että 1.6:sen elinikä laskee vuosia sourcen takia, 5 vuoden päästä 1.6:sta ei voi pelata, koska valve sulkee 1.6 masterserverit. - mitäs
:ASD:SA:dASUDOS/D09 kirjoitti:
Koneellani toimii source.
Se on paska.
Ja sä lellipentu kakara mee muualle uhoo siitä ootko vähä koviZ ku sul joku paska source? hä? OOTKO?!?!
Ja joillekkin se pelattavuus on tärkeämpää kuin se grafiikka, esim. minulle.
Ja tiedoksi vain että 1.6:sen elinikä laskee vuosia sourcen takia, 5 vuoden päästä 1.6:sta ei voi pelata, koska valve sulkee 1.6 masterserverit.ja mitäs vikaa on sourcen pelattavuudessa...HÄ.?
sulla ei vaa kone pyöritä! - kemali
mitäs kirjoitti:
ja mitäs vikaa on sourcen pelattavuudessa...HÄ.?
sulla ei vaa kone pyöritä!Minkä takia ne sit sulkee ne serverit??? sen takia ku se on niin paska peli, eikä sourcen pelattavuudes mitää vikaa ole!!! siin ei mee sentää kudit kaikist seinist läpi juntti!!
äläkä valitaa vaa osta parempi kone joka jaksaa pyörittää sourcea..eli sille kuka kysy ni osta source!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197