kumpi cs

jammu ei sammu

kumman ostan countterin 1.6 vain scource

9

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      Itse suosittelisin cs 1.6:sta. Ei näytä niin hyvältä, mutta pelattavuus on paljon parempi. Moni pitää peliä paljon parempana kuin sourcea. Ehdottomasti 1.6

      • Ite tykkään enemmän Sourcesta.


      • hgshsd
        lammas-jr kirjoitti:

        Ite tykkään enemmän Sourcesta.

        Itellä on 1.6 ja pidän sitä parempana koska suurinosa pelaa sitä.


      • juu
        hgshsd kirjoitti:

        Itellä on 1.6 ja pidän sitä parempana koska suurinosa pelaa sitä.

        1.6 höh höh...ihan surkee.. ette pelaa sourcea sen takia kun teilla on niin paskat koneet että teil ei pyöri se..hahahahahahah. hanki ihmeessä source koska eihän kukaa enää tänä päivänä pelaa niin rumaa peliä kun 1.6


      • paskatsourcelle
        juu kirjoitti:

        1.6 höh höh...ihan surkee.. ette pelaa sourcea sen takia kun teilla on niin paskat koneet että teil ei pyöri se..hahahahahahah. hanki ihmeessä source koska eihän kukaa enää tänä päivänä pelaa niin rumaa peliä kun 1.6

        kyylä se source mulla pyörii, mut se on nii paska ettei sitä jaksa pelata. 1.6 on paljo parempi


      • tottakai
        paskatsourcelle kirjoitti:

        kyylä se source mulla pyörii, mut se on nii paska ettei sitä jaksa pelata. 1.6 on paljo parempi

        source. Kaikki kyllä sanoo et 1.6 o paree mut source on vielä "uutuus" eikä kaikki oo hankkinu sitä viel. 5 vuoden päästä kaikil o source ja kaikki haukkuu 1.6....


      • :ASD:SA:dASUDOS/D09
        tottakai kirjoitti:

        source. Kaikki kyllä sanoo et 1.6 o paree mut source on vielä "uutuus" eikä kaikki oo hankkinu sitä viel. 5 vuoden päästä kaikil o source ja kaikki haukkuu 1.6....

        Koneellani toimii source.
        Se on paska.
        Ja sä lellipentu kakara mee muualle uhoo siitä ootko vähä koviZ ku sul joku paska source? hä? OOTKO?!?!
        Ja joillekkin se pelattavuus on tärkeämpää kuin se grafiikka, esim. minulle.
        Ja tiedoksi vain että 1.6:sen elinikä laskee vuosia sourcen takia, 5 vuoden päästä 1.6:sta ei voi pelata, koska valve sulkee 1.6 masterserverit.


      • mitäs
        :ASD:SA:dASUDOS/D09 kirjoitti:

        Koneellani toimii source.
        Se on paska.
        Ja sä lellipentu kakara mee muualle uhoo siitä ootko vähä koviZ ku sul joku paska source? hä? OOTKO?!?!
        Ja joillekkin se pelattavuus on tärkeämpää kuin se grafiikka, esim. minulle.
        Ja tiedoksi vain että 1.6:sen elinikä laskee vuosia sourcen takia, 5 vuoden päästä 1.6:sta ei voi pelata, koska valve sulkee 1.6 masterserverit.

        ja mitäs vikaa on sourcen pelattavuudessa...HÄ.?
        sulla ei vaa kone pyöritä!


      • kemali
        mitäs kirjoitti:

        ja mitäs vikaa on sourcen pelattavuudessa...HÄ.?
        sulla ei vaa kone pyöritä!

        Minkä takia ne sit sulkee ne serverit??? sen takia ku se on niin paska peli, eikä sourcen pelattavuudes mitää vikaa ole!!! siin ei mee sentää kudit kaikist seinist läpi juntti!!
        äläkä valitaa vaa osta parempi kone joka jaksaa pyörittää sourcea..eli sille kuka kysy ni osta source!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe